sade, mä en tiiä missä menee ns. raja sen suhteen että liikunta vähentää maidontuotantoa.. mutta voisin kuvitella jos menee tunniks aerobiccin tj niin semmonen sit alkaa vaikuttaa jos kerran viikossa harrastaa tj. kai toi 5km lenkkikin voi vaikuttaa jos se on sen kaiken hyötyliikunnan päälle?! emmä tiiä.. kai se riippuu niin vauhdistakin, nauttiiko kävellen ulkoilmasta vai vetääkö hirveetä ravia hampaat irvessä

Ja mä luulen että etenki siinä vaiheessa jos vauva on siis alle 3kk ja täysimetyksellä niin ehkä ei kannata hirveitä rehkimisliikuntaa harrastaa,mut sit tosiaan kun vauva syö jo muutakin niin pikkuhiljaa siitä muusta tulee se pääruoka ja tissiä syödään vaan juomisen iloks.. niin siinä vaiheessa en usko että se vaikuttaa ratkasevasti toi liikunta.. Mä en enää tunne semmosta et millon tissit suihkuais älyttömästi.. mutta vieläkin välillä toinen saattaa suihkuta aluks.. Välillä ihmettelen että tuleeko mitään maitoa kun toinen syö niin harvoin tissiä eikä paljoa kerralla, mutta kai se on luotettava siihen että sitä tulee sit se 50ml tai 100ml mikä riittää kerralla mainiosti?!
Mä sain tehtyä työhakemuksen kesää varten valmiiksi.. jes! mies on siis kesän lomalla neidin kanssa ja mä meen töihin.. syksyks jään sit taasen kotiin

ihan toisaalta kivaa mennä töihin, jos siis pääsen tonne erilaiseen paikkaan missä oon normisti tottunu työskentelemään..
Mä vaan unohdin mainita minkä ikänen oon...öhh! taidampa laittaa perään vielä senkin..

uskomatonta dementiaa täällä!
Mä ihailen teitä kestoilijoita!! Mä uskon että jos mä olisin ruvennu siihen hommaan niin olis sujunu ihan hyvin jne, mut mä oon perusluonteeltani liian laiska.. jos mä joudun jotain miettimään liikaa ja tuntuu "vaikealta" erilaiselta tai joltain niin mielummin tyydyn tuttuun ja turvalliseen vaihtoehtoon..
oon yrittäny välillä aina ostaa niitä eko-vaippoja jotka hajoaa jonkun 60-70% ? et ajattelisin edes hieman luontoa..
Mun pitäis imuroida ja tehdä perunaporkkanaa pakkaseen.. tuntuu ettei saa mitää aikaseks ku nytki koko aamun väsänny tät hakemusta..
Ja huomisesta lähtien mulla on sitten kaksoset

eli vois olla että iltasin ehdin vasta näille main.. tai ei sitä tiiä jos ne nukkuu samaa aikaa.. ja sit jos on tyytyväisenä valveilla niin yritän ehtiä kertomaa miten menee...

Meil olis heti huomen perhekerhokin... mitenhän mä raahaan ne kaks koulun yläkertaa? no, eiköhän mua joku auta jos ei meinaa onnistua..
riippuu vähä mahtuuko noi tuplat sisälle kapeasta ovesta vai raahaanko kainaloissa ovelle ja mites avaan sitte oven?!.. no katsotaan katsotaan..
Mi-iu