Onnea minisun!
Ja Sade, mulla napa on ainaskin pullistunu, nyt voi kaivaa viimeistään viimeisetki napanöyhdät navan pohjalta

Ja pitää koittaa kyllä varmaan ottaa kaikki pelit ja vehkeet mukaan kotipuoleen, tosin katotaan nyt, että mitä kaikkea meidän suuren suuri perheauto, opel astra sisäänsä imee. Auton vaihto on ollu "tapetilla" jo viime syksystä. Annoin sillon tehtävän miehelle ja vapaat kädet, että kunhan farmari saadaan pihaan ennen lapsen syntymää. Noh, nyt alkaa olla aikalailla viimeset hetket ja mitään ei oo tapahtunu. Ja kun meillä on vielä tuo koira, kultainennoutaja, eikä se oo mikään ihan pieni, joten ahdasta tulee astran perässä, kun sinne seuraavalla kotipuolen reissulla pitäis laittaa vaunut, koira, matkasänky ja miljoona kassia ja pussia. Sanoisin, että ei tulla mahtumaan kaikki kyytiin... Ootteko ikinä tavannu miestä, jolle ei tuu autokuumetta, vaikka sais oikein luvan kans ja pitäis vaihtaa auto?
Meidän suunnitelmat kesän osalta on aika minimaaliset. Kahdet häät on tiedossa (sitä myötä olis myös kahet polttari, mutta taitaa molemmat jäädä multa väliin) ja sitten olis tarkoitus Vaasan paikallisfestareilla mennä käymään. Oon tehny lapsenvahtivarauksen jo viime syksynä, eli mun vanhemmat tulee kylään festariviikonloppuna

Ollaan kyllä kaverin kans suunniteltu, että jos loppu kesästä lähettäis käymään sellasella päivä Tukholmassa risteilyllä. Mutta sen reissun kohtalo selvinnee sitten kun pääsee kunnolla tutustumaan pikkuiseen jahka se nyt viittii syntyä... Ja miehet on tarkotus ottaa mukaan lapsenvahdeiks, että mammat pääsee kunnolla shoppailemaan
Mutta Rosa, osaispa munkin mies edes joskus yllättää edes puoliks noin hienolla tavalla, että reissu ulkomaille, vautsi

Ja mukavaa mökkireissua!
Mutta nyt ehkä peittoihin, että jaksan aamulla lähtä hemmotteluun
Mukavaa huomista työpäivää kaikille, paitsi Ballerinalle lomapäivää. Kuinka muuten mammaloma on lähteny käyntiin? Vielä ei varmaan kyllä tylsääkään oo ehtiny olemaan?