B
Brogan*
Vieras
Taitaa heinäkuussa olla kaikki vakiterkat lomalla
Mut kiva kun kaikki oli hyvin Saden neuvolassa. Voi kääkkis oikeasti noita kelan juttuja. Mä oon aamupäivän selannut niitä netissä ja tuun hulluksi. Mä inhoan kelaa kaikissa sen olomuodoissa ja kaikkien tukien hakeminen on ihan sikavaikeaa. Todistusta siitä ja tästä ja tuosta ollaan vailla. Tympii varmaan siksiki ku oon just takunnu veroasioiden kans pääni puhki. Luki muuten kelan sivuilla, että vanhempainpäivärahasta menee veroa sen prosentin mukaan, joka verokortissa on. Mä juurikin nostin prosenttiani loppuvuodeksi sikakorkealle! Eli verottaako ne mua nyt sen uuden % suhteen vai laskeeko keskimääräisen koko vuodelle? Mun mielestä peruskoulussa pitäs olla joku oppiaine, jossa opeteltas verojuttuja ja valtion byrokratiaa.
Baltsun poika on oppinut jo vaikka mitä taitoja
Joka päivä tulee jotain uutta. Se on ihan mieletöntä kun miettii miten nopeaa lapset kehittyy tuossa vaiheessa. Sitte ne täyttää 15 ja alkaa taantuma X) No joo..
Paljonko meinaatte kutsua väkeä ristiäisiin? Mä ajattelin, että molempien perhe ja vauvan kummit. Taitanee riittää täällä se. Muut sukulaiset ja kaverit voi käydä myöhemmin kaffella jos haluavat.
Baltsun poika on oppinut jo vaikka mitä taitoja
Paljonko meinaatte kutsua väkeä ristiäisiin? Mä ajattelin, että molempien perhe ja vauvan kummit. Taitanee riittää täällä se. Muut sukulaiset ja kaverit voi käydä myöhemmin kaffella jos haluavat.