Onnea Neilikka! Ihan mieletöntä. Kuulostaa ehkä typerältä, mutta tuli heti mieleen että Neilikka jos kuka on ANSAINNUT kaksoset. Mäkin olisin mielelläni "ottanut" kaksoset. Ikuisuudelta tuntuvan tahkoamisen jälkeen on reilua että Neilikka saa kaks kerralla. Varsinkin jos raskausaika on rankkaa niin palkintokin tupla.
Raskausarvista: Mulla ei ole tullut vielä. Olen kyllä rasvaillutkin ahkeraan, mutta luulen että enemmän vaikuttaa "sisäinen rasvaus", niin luin jostain. Eli kalaölyjä, itse olen vetänyt koko raskausajan Möllerin kalaöljykapseleita, ja ruuassa käytän paljon extra virgine olive oilia. Voi tietty olla ettei toikaan vaikuta, mutta hyvää tekee anyway. Selluliittia tullut hurjasti ja peppuni on latistunut! Olen siirtynyt mammahousuista takaisin normaaleihin matalavyötäröisiin farkkuihini. Pepusta ja reisistä on siis lihakset kadonneet ja löysät ovat, eli sentit pienentyneet. Mulle on tullut katkenneita verisuonia! Reisiin ja nilkkoihin. Ne on ällöjä, mutta niille ei tosiaan mitään voi. Äidillänikin on niitä, joten ei voi mitään.
Miehen vanhempien vierailu meni hyvin! Olen tosi onnellinen että tehtiin tämä. Aluksi anoppi oli superkohtelias ja mäkin ihan kipsissä ja tunnelma jäykkä, mutta kun alettiin juttelemaan hänen raskauksistaan, niin oli mukavaa. Hän toi meille miehen raskauajan ja lapsuuden neuvolakortit ja oli kiinnostunut raskaudestani kivalla tavalla. Huomasi että hän tsemppasi ja tosissaan yritti olla meille mukava, niin mäkin tietty. Ollaan tosi tyytyväisiä että kutsuttiin heidät. Toisaalta pakko muistuttaa itseä, että ennenkin on mennyt kaikki tapaamiset hyvin, mutta sitten kun anopilla on huono päivä (masentunut) niin soittaa hysteerisenä ja haukkuu ihan uskomattomista asioista, jopa keksii päästään mitä ollaan muka silloin ja silloin sanottu tai tehty. Nyt täytyy vaan toivoa ettei sellaista tapahdu enää, ne puhelutkin ovat melkein loppuneet koska välit on viilenneet eikä niiden puhelujen takia olla tavattu. Eli toivottavasti hän pitää tärkeänä meidän hyviä välejä ja purkaa pahan olonsa sitten muualle tai rakentavammalla tavalla. Ihana nähdä kun mieskin on helpottunut ja onnellinen että kutsuttiin heidät.
rv 31+3 (neuvolan mukaan 30+6)