Ajatuksista yritykseen 20

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minni80

Vieras
Ajatuksista yritykseen 20
Neilikka 26+26 Y01/07
Iipi 32+36 Y02/07
Anna 27+25 Y04/07
Minni 26+25 Y04/07
Rosa78 29+32 Y05/07
Sade81 26+28 Y06/07
Mi-iu 22+26 Y08/07
Saana 24+28 tjot 10/07
Lumikukka 26+29 TJOT 10/07

Plussanneet
Erica 31+34 Y3/07 +09/07 km 10/07
Ballerina 30+28 Y06/07 +09/07
Angsteri 28+31 Y3/07 +10/07

Jännäyslista
Neilikka
Lumikukka
Minni 11-13.11

Hih, pitäisköhän ruveta pikkuhiljaa kehittelemään oireita. KP 30 lähestyy loppuaan, eikä tunnu miltään, varsinkaan menkoilta. Veikkaan että ovis oli 2 viikkoa sitten perjantaina, eli jos satun toimimaan kuten oppikirjat (ei tosin ole vielä ikinä tapahtunut!) niin huomenna voisi tulla täti. Katsotaan katsotaan. Ja vasta maanantaina rupean pohtimaan lisää jos tarvetta on. Ainoa mikä tässä hämää, on että maanantaina oli parin tunnin kouristava kipu kohdun alueella. Olin varma että menkat tulee ryminällä, mutta niin se vain meni itsekseen ohi. Oli kyllä niin kouristava, että jos olisi kestänyt paljon kauemmin, olisin ottanut panadolin, ja mulla on aika korkea kipukynnys sentään. Mutta en ole ikinä kuullut että kiinnittymistä pystyisi tuntemaan?

Piti muuten Sateelle kommentoida lämpöjen mittailusta. Muutaman desimaalin heittoja on väkisinkin koko kierron ajan, eikä kannata tehdä etukäteen mitään päätelmiä. Siis tyynesti vain mittaat ja laitat tulokset ylös. Mulla ainakin tuli selkeä linja, että alkukierrosta lämmöt oli matalalla (muutamia keskitasoisia tuloksia joukossa), ja oviksen jälkeen korkeammalla (muutamia keskitasoisia taas). Nyt ihan lopussa en ole edes mittaillut.

Jep, nyt jumpalle.

Jännäyslista
Neilikka 26.10.-
Lumikukka 28.-29.10.
Minni 11-13.11
Mi-iu 1.11 (saattaa venyä muutamalla päivällä..)

Minni, kyl täällläkin nous kyynel silmäkulmaan kun kerroit siitä reality-sarjan tytöstä joka ootti vauvaa ja oli omaa blogii kertonu kaiken... huh! Mäkään en kestä yhtään semmosia juttuja, ja aika hyvin oon välttynykin niiltä.. ei kai se auta etukäteen pelätä mut musta tuntuu että mitä enemmän semmosista asioista tietäisin, sitä enemmän takaraivossa olis pelko...

Muuten tänne kuuluu ihan ok.. kp24 menossa ja viikko olis menkkoihin..
Kävin tiistaina vyöhyketerapiassa ja vyöhykkeen täti sano että vielä muutama hoitokerta niin alkaa paikat olla siinä kunnossa että ei hierota oviksen jälkeen ollenkaan.. ettei vaan painella ketään ulos.. voi että mä toivon että sit ku paikat on kunnos niin tärppiä kuuluis pian.. huoh, odottavan aika on pitkä! :)

Mä oon reilu tunnin päästä lähös jumppaa ja vetäsin just puolpakettia jäätelöä :P rommirusinakermajäätelöä... voi elämän kevät, enää ei sitä voi ostaa kyl kaupasta... uah! en vaan voi vastustaa..

ai niin.. näin eilen vauvaunia :D
Synnytyskin meni vähän niinkun ohi kokonaan ja sain vauvan tosta noin syliini, se oli ihanan pieni ja oma... muistan selvästi kun ihailin sen nenää, oli semmonen söpiskä :D
Enkä mä mikään nenään tuijottaja yleensä ole, mutta ton muistan kyllä.. hi!
Sukupuolesta en oo varma, muistaakseni meni niin että luulin että tulee tyttö ja tulikin poika...

Mutta voikun näistä unistakin tulis totta :) <3

Ainiin, ja ekan kerran vauva-unen jälkeen multa hävis kaikki raskauskilot tosta noin, missään ei näkynyt että olisin synnyttänyt :DD

Neilikka, kovasti peukkuja!! sitä nyt taas tässä pohdiskelen, kun kerroit että sullakin monirakkulaisuutta niin ovuloitko siis silti joka kierrossa? vai oletko alkanut ovuloimaan vasta työn vyöhyketerapian tuloksena?

huomenna alkaa jo kp7 ja edelleenkin täti osittain kylässä..tuntuu niin oudolta kun yleensä mulla kestää sen 3-4pv ja nyt jo näin kauan, mutta kai se kestääkin kun ei valu kerralla vaan tulee pikkuhiljaa :( vielä viikko ja sitten pitäisi taas alkaa niitä teroja popsimaan..

Mi-iu, toivotaan että toi sun uni oli enneuni! ja kuulostaa sullakin tosi hyvältä toi vyöhyketerpia, pitäsköhän munkin kokeilla kun tuntuu että kaikki on saaneet apuja, eli ilmeisesti toimii kaikilla?!? =)

heh, toivotaan niin sade! :)
Mutta epäilempä ettei tässä kuussa tärppiä siltikään kuulu vaikka oviksen aikoihin on peittoja heilutettu... vaikken nyt tiedä tarkkaan mikä päivä se edes oli... mut joka päivä puuhailtu niin luulis riittävän oikeallekin päivälle ;)

Ja kannattaa Sade ehdottomasti kokeilla vt:tä, ei siitä haittaakaan ole... paitsi että kannattaa kertoa vauvahaaveista että tunnustelee ensin onko "kohtuun" jäänyt ketään asustelemaan... senkin tuntee jaloista.. eli ei ala mitään sisätutkimuksia tekemään ;) nojoo, huono läppä.. :D
Jotkut hakevat luontaishoidoista apua esimerkiksi migreeniin.. eihän se tietenkään kaikilla auta, mutta useilla lieventää kohtauksia jne.. ja tietenkin on myös muut vaivat, mihin voi saada apua vt:stä...
Tää ei nyt oo mikään mainospuhe, mutta vt varmasti osaa kertoa paremmin ja enemmän :) tai voihan sen googlatakin..

Mutta nyt tämä kattoo BB:n loppuun (mikä ärsyttävä ohjelma, mutta silti pakko kattoa..) ja painuu sen jälkeen pehkuihin..

Heippa pitkästä aikaa! Ja hyvää perjantaita :-)

Olen tässä taustaillut vähän aikaa, kun ei ole ollut mitään kerrottavaa. Olen kyllä elänyt mukana lastenvaunujen tilaukset ja tietty Erican surulliset uutiset *snif*

Nyt on menossa kp 17/27 eli ovisaikoja mennään. Tikuttelut jäi tässä kierrossa jotenkin vähemmälle. Eilen tuli melko vahva plussaviiva, eli joko se oli aikaisemmin kuin yleensä tai sitten vasta tulollaan (aikaisemmissa kierroissa vahva plussa tullut kp 16).

Oih, minäkin voisin haluta tuollaisia vauvaunia ennemmin kuin sellaisia omituisia mitä nykyään... Ja mikä pahinta, ne on niin selviä ja vahvoja unia, että jäävät mieleen pyörimään koko päiväksi.

Töissä on ollut melkoinen hoppu, mutta olen yrittänyt taas pienen flunssailun jälkeen tsempata myös liikuntapuolella. Kävin mm. eilen kaverin ympäripuhumana BodyPumpissa - ja kyllä tuntuu alleissa ja reisissä :-D Hieman eri tahti verrattuna siihen kun käy itsekseen salilla... Tänään voi sitten töiden jälkeen kaivautua sohvalle - kun ei varmaan muuhun pysty!

Huuh, yritän tässä hengitellä rauhassa ja lukea itse Sateelle eilen kirjoittamaani riviä, että yhden aamun lämpötilan mittaus ei kerro yhtään mitään ja sen perusteella ei kannata tulkita yhtään mitään jne. But, menin sitten tänä aamuna mittaamaan lämmön, 36,8! Mulla ei ole koskaan noin korkea, ja ennen menkkoja kuuluisi olla matalat arvot, jos ei …. (tiedätte kyllä mitä) Että pitääkin lietsoa itseensä tällaista turhaa toivoa. Eilen arvelin, että tipun korkeintaan kynnykseltä. Tänään tuntuu, että vähintään työpöydän tasolta, ja jos pahasti mätkähtää kyljelleen, se voi jo jonkun verran sattua.
Mutta mukavaa perjantaipäivää kaikille!

Voi Neilikka!!! Kovasti peukkuja!!! Koska ajattelit testata! Pidän aivan älyttömästi peukkuja! Me tarvitaan lisää porukkaa odotuspuolen keskusteluihin... hih :) !!

Mä varasin tänään neuvolan.Se hyvä tässä on, että on "outolintu"(veritulppataipumus), niin saa enemmän tutkimuksia. Maanantaina labraan ja tiistaina neuvolaan. Penisiliinin aloitin hampaisiin. Tiistaina aloitetaan myös juurihoito,mutta se tehdään valmiiksi vasta kesällä.

Tsemppiä jännäilijöille!

Neilikka, toihan kuulostaa hyvältä..nyt vaan jatketaan peukutteluja!! ja joo toi Aqua on ihan älytön, osaan vieläkin noi hitit ulkoa ja kun niitä joskus lauleskelen niin mies meinaa seota..taisi olla ehkä enemmän tyttöjen juttu toi Aqua..mutta ihan uskomatonta että tollaset tekee nyt come backeja..

Postista soitettiin äsken, meidän vaunut ja muut vauvakamat nyt tulleet ja tuovat ne nyt aamupäivällä..tuli taas jotenkin sairas olo, siis kun ollaan tilattu noita eikä vauvasta tietoakaan..no kai sitä ihmiset nyt tyhmempiäkin juttuja on tehneet?!?

Huomenta ketjuun!

Neilikalle hurjasti peukutuksia! bd :)

Sade, kyllä ihmiset tekevät paljon tyhmempiä juttuja, älä murehdi.

Voih, Angsterilla neuvola-aika tilattu, ihanaa :)

Hih, Aqua on aivan loistava! Pitääkin jostain kaivella se levy esiin :)

Että mä inhoan näitä harmaita ja sateisia päiviä! Olisin voinut jäädä ihan vaan nukkumaan. Puhti on aivan poissa. Kohta varmaan hautaudun johonkin itsesäälin suohon taas. Hmph.

Täällä sama fiilis, ei millään jaksaisi herätä varsinkaan jos avaa verhot ja katsoo harmaaseen aamuun ;(

Nyt meillä on sitten eteinen täynnä vauvatavaroita..kyllä vähän hävetti kun postimies kantoi niitä sisälle, siis kun paketeista näki ihan selvästi mitä siellä on ja musta taas näkee ihan selvästi että en ole raskaana (tai no voisinhan mä ihan alussa olla mutta silti meinasi itselläni pokka pettää...)

Onpa nyt sitten viikonlopuksi tekemistä kun noita availlaan ja tutkitaan..en vieläkään tiedä missä ihmeessä me aiotaan noi säilyttää mutta kai sitä jonkun paikan keksii. nolointa on melkein se kun juttelin eilen kaverin kanssa joka saa tammikuussa vauvan, niin heillä ei ole vielä hankittuna oikein mitään..ja siis heille sentään tulossa vauva! no mä nyt olenkin aina ollut tällainen hyvin-varautuja, niin nyt saa sitten vauva tulla ;)

luin jostain lehdestä että Christina Aquilera odottaa ilmeisesti kaksosia! ja lopezkin niin tulee näköjään paljon julkkisvauvoja =)

Niistä kestovaipoista. Käykääpä lukaisemassa WABabiesin tuoreinta ketjua, siellä riikka kyseli kestovaipoista ja on kivasti vastattu.

Muista Sade tulla kertomaan mitä mieltä olet noista tarvikkeista, ovatko hyvät jne...

Joo täällä Tanskassa uutisoitiin kans eilen tosta Aquasta, nehän on tanskalaisia :) (paitsi se Lene joka laulaa on norjalainen mutta asuu täällä). Ne aikoo vissiin esiintyä kesällä festareilla mutta mä en oo niin festarityyppiä. Oon sellanen hienohelma ainakin vessafasiliteettien suhteen :)

Kiva kuulla kans iipistä! Me mennään aika samoissa vaiheissa, tai ainakin melkein, kun odottelen ovista. Nyt on kp 14. Eilen illalla oli tarkotus alottaa jtp kun oli taas sellanen vähän limainen olo, mutta mies nukahti sohvalle sillä välin kun kävin suihkussa ja kun se jo kerran oli nukahtanu niin ei se sit enää jaksanu. Hmph. No täytyy hyökätä sen kimppuun kun se tulee töistä :)

Illalla leffaan miehen kanssa, huomenna kaverin synttäribileet :)

Jännittelen minäkin Neilikan puolesta! Plussaputki jatkukoon... Odotuspuolelle lisää keskustelijoita siis pian! :)

Tällä viikolla kävimme varhaisultrassa ja tänään olin ensimmäistä kertaa neuvolassa. Tässä alkaa vähitellen uskoa, että on oikeasti raskaana. Olo on kyllä suoraan sanoen aika kurja, täytyy toivoa, että muutaman viikon päästä helpottaisi. Mieheltä kysytään pitkää pinnaa! ;)

Peukutuksia kaikille!

-Ballerina ja Pötkylä rv 8+5-

Kiitos kaikki peukuista, toivottavasti auttaa... Mietin että pitäisikö tänään jo hakea testi huomisaamua varten...
Kivaa että alkaa viikonloppu. Tänään ajattelin istutella vielä lisää krookuksia pihaan. Huomenna mennään yhden tuttavapariskunnan luo syömään. Ei olla nähty pitkään aikaan, joten oikein innolla odotan sitä.
Mukavaa viikonloppua kaikille!

Neilikka testaa ihmeessä!! Me täällä jännätään sun puolesta!! Ja muistakin tulla infoamaan sitten heti ;) !

Sade, eihän siinä mitään. Varmasti niille rattaille tulee pian käyttöä. Aina kannattaa ostaa, kun halvalla saa :)!

Ericalle halauksia ja tsemppiä, miehelle tietysti myös! Olisin niin halunnut kirjottaa jotain lohduttavaa, mutta eipä tuohon taida mitkään sanat auttaa. Olen kuitenkin hengessä mukana... Tosi surullista.

Angsteri, hienoa että kaikki hyvin!!

Sade, tulepa sitten kertomaan miltä ne vaunusysteemit vaikuttaa.

Neilikka, älä pidä meitä jännityksessä!!! Hae nyt se testi. Mä suostun odottaa korkeintaan huomisaamuun.

Mulla kotiviikonloppu, mies töissä melkein koko viikonlopun, en aio tehdä yhtään mitään; ihanaa. Oviskin ohi, joten eipä voi enää mitään tehdä raskautumisen eteen kuin odotella. Ehkä voisin seisoa päälläni ja juoda pari lasia punkkua. Me puuhailtiin tiistai-iltana, keskiviikko aamulla ja illalla ja kerran vielä torstaina. Eli parhaamme ollaan tehty ja saa nähdä riittääkö se. Täytyy muistaa, leidit, että vaikka kaikki olisi kunnossa naisessa ja miehessä, niin onnistumisprosentti jokainen ovis on vain 20-25%.

Käytiin eilen silakkamarkkinoilla, ja siellä oli myytävänä sellaisia vauvojen villahousuja IHANISSA VÄREISSÄ, sellaisia joista kerrottiin uusimmassa Odotus-lehdessä. Niitä käytetään siis kestovaippojen päällä, tai voi käyttää tavallistenkin vaippojen päällä. Ne oli niin ihania ja halpoja, paljon kauniimpia kuin kaupoissa olevat. Taidan mennä tänäänkin sinne kävelemään ja ostan sellaset... Voihan ne antaa sitten lahjaksi vaikka.

Nyt niitä plussia! Ja Ericalle vielä kunnon halaukset!

Voi vitsi, olisi Neilikka ihanaa, jos teillä olisi nyt onnistunut. Merkit ovat hyvät! :) Tulethan kertomaan heti, kun tiedät. Ja toki voisit testata jo huomenna, kerran kuukautisesi todella ovat jo myöhässä.. *peukuttaa vimmatusti*

Sade, minkäkokoinen kämppä teillä on? Saatteko ne sinne mahtumaan jotenkin? Entä laitatteko ne tavarat piiloon vai miten? Ja eihän se vt välttämättä kaikilla toimi, uskon, että siihen hoitoon (mikä se onkaan, aku tai vt) pitää itse uskoa, että se voi toimia..

Ihanaa, kun viikonlopuksi ei ole mitään menoja eikä akuuttia tekemistä. Saa vaan laittaa kotia ja siivoilla, ihanaa rentoutusta! :) Hyvää viikonloppua kaikille ja käyn kyllä huomenna katsomassa, mitkä on Neilikan kuulumiset.. ;)

Yhteistyössä