Ajatuksista yritykseen 24

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rosa78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hihii, hauskoja arvuutteluja täällä ja tosi moni osui oikeaan kohdallani, blondi mikä blondi ja pitkät hiukset ovat aina olleet. Tosin nyt lyhensin niitä olkapäille ja ajattelin vieläkin lyhentää.. Niinhän se käy, kun naimisiin mennään, tukka lyhenee.. ;)) Tosin olen lyhyt, vain 164 cm. ;( Kyllä mäkin voin kuvan lähettää, jos muutkin lähettävät. Ja olishan se joskus kiva tavata, mutta ehkä vasta sitten, kun meillä on jotain näytettävääkin toisillemme, eli babyt.. Eikös olisi ihanaa, jos kaikki olis suht samaan aikaan äitiyslomalla, niin meillähän olis aikaa reissailla vaikka kaikkien kotipaikkakunnilla.. ;))

Juu Lumppis taitaa vissiin olla meistä lähimpänä lappalaista :)

Ehhehe, mun kotiseudun arvaatte jos sanon että Lappi alkaa heti kehäkolmosen pohjoispuolelta. No kunhan pelleilen :)

Neilikkaaaaa, miten tutkimus meni? onhan kaikki hyvin? *käy kurkkimassa täällä josko olisit jo kotiutunut*

Onpas täällä pitkää porukkaa..toisaalta hyvä että en itse ole noin pitkä, koska mies on mua vaan 10cm pitempi, niin jos olisin ollut paljon pidempi niin en tiedä oltaisiinko nyt tässä ;)

Vähän meinaa nyt masennus tulla, siis kun ainahan sitä toivoisi että olisi tärpännyt ja aina se täti vaan löytää..pah. Ja kun nyt taas ei valu oikein ollenkaan, mutta enpä muista että koskaan kauheasti valuisin, niin kai sekin on vaan yksilöllistä?! Nyt jännäilen sitten sitä tuleeko ovis taas vai aikooko odotuttaa itseään monta kuukautta. Tuntuu hurjalta että jos niitä clomeja joutuisi syömään niin ne seurantaultrat olisi aina 100e/kpl..ja noita kun ei taida saada edes työpaikan kautta mitenkään..Mutta mä jatkan munasarjoilleni puhumista niin ehkä ne oppii irrottamaan niitä munasoluja vähän useamminkin ;)

No arvelin jo, että angsteri on tosi innoissaan siitä, että on hämäläinen :D

Voi rakkaat ääriryhmäläiset... Ryhmän painostuksesta selailin kuvia ja mietin minkä teille lähettäisin ja yhtäkkiä muistin salaperäiset disketit, joita löysin suursiivouksen yhteydessä kuluvalla viikolla... VOI TAIVAS! Olihan siellä kuvia joo, tilanteista ja ihmisistä jotka olisi mieluummin unohtanut. Vieläkin ihan häkellyksissä. Kunhan tästä toivun, niin etsin jonkun hyvän.

hah, ihan huippuja noi arvotukset et minkä näkönen kukakin on?! :D

Tosin tämä on 170cm pitkä,normipainonen ja niin tummanruskeat hiukset kun vaan saa, eli näyttää aika mustalta kyl :) ja pitkätkin noi kutrit on, nyt niihin on lisätty vaaleita raitoja vähän... et semmosta :)

Huono olo on jatkunu ja siihen ei tuu taukoa muuta ku nukkuessa.. vielä ei oo tarttenu oksentaa vaikka yökkiny oonkin pari kertaa..

Huh, hektinen päivä. Ja mieletön hammaskipu, aamulla se leikataan, ihanaa.

Juu, kuvia kehiin! Ollaan jo nyt niin hyviä kavereita, että kuvat vie tämän taas uudelle levelille! Mäkin laitan mailitse jonkun. Angsteri, nyt liityt mukaan rinkiin! Go, ääriryhmä ja ääriryhmän paine!

Ollaan pakattu joululahjoja Ukrainaan. Mun ystävän äiti on tän alueen yhteyshenkilönä sellasessa hyväntekeväisyysjärjestössä (ei seurakunta, mikä on musta mukaa). Se kerää lahjat yhteen ja yks rekkamies vie ne sitten lastenkoteihin ja sosiaalikeskuksiin lapsiperheille, ne on tehneet sitä jo vuosikaudet. Pakettejen päälle kuuluu kirjottaa girl tai boy ja sitten ikä (0-18). Kaapit on niin täynnä käyttämättömiä ehjiä, hyväkuntosia vaatteita, että tekee tosi hyvää päästä niistä eroon. Ja hauska tehdä niistä pikku settejä, ostettiin vielä suklaapaketit joka pakettiin. Kissan ja "kädettömän" miehen kanssa tää on vaan aika outoa puuhaa. Nyt kissa ravaa teippirulla perässä ympäri kämppää ja mies on sotkeentunut lahjanaruun.

Kukas plussaa seuraavaks? Mä en ainakaan, kun luulen että ovista ei tule kun on nyt se hammasleikkaus. Se hemmetin hammas on jossain ihan alhaalla leussa, eli pitää leikata isosti.

Neilikka, onko röörit auki?

Aah, nyt on shoppailtu, saunottu ja katottu Lost (löytyi tosi kivat pöksyt ja oikein mukava toppi, ei liian bling bling, eli menee muulloinkin kun pikkujouluaikaan).

Iih, mä en kestä. On niin jännää saada kasvot teille ihanaiset! Mun kuva lähti just :)

Nyt nukkumaan että jaksaa hipata huomenna!
Öitä!

E