Ajatuksista yritykseen 23

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anna..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saanalle pikaista paranemista!

Neilikka, kuulostaa hyvältä noi sun menkkasi! kyllä se jotain kertoo että kroppa rupeaa taas toimimaan :)

Mulla on edelleen pää ihan tyhjä..oon taas laittanut työhakemuksia kun en jaksa enää tätä nykyistä hommaani. Täytyy nyt toivoa että joku tärppäisi..

Jee, nyt peukutetaan Sateelle joko vauva- tai työpaikkatärppiä, tai mieluiten tietty molempia!!! bd
Mulla Iipi nää kivut on ihan samanlaisia kuin ennen pillereita, lähinnä alavatsaa kramppaa. (tai siis ei enää, yöllä oli mennyt ohi, eli vain yksi päivä piti kestää) Tai tosin joskus ihan teininä oksentelin ja muuta mukavaa, mutta nyt ei olla kyllä sillä tasolla...
Siellä vyöhyketerapiassa on muuten kiintoisaa, kun se "näkee" onko vitamiinipuutteita, ja nehän saattaa näissä hommissa ratkaista paljonkin.
Osikohan kohta torstaisen hernekeiton ja lättyjen aika... Hauskaa ruokatuntia!

Saanalle kans paranemisia flunssaan! Hyvä että Neilikalla on taas "tyhjennys" käynnissä...

Viisaudenhammasleikkaus vois olla hyvä juoni! Voit jo nyt ruveta valittelemaan että sattuu poskeen. Sitten sinä perjantaina "leikkaukseen". Ja sit "koko viikonlopun sattuu niin pirusti" että maanantaina on pakko "käydä tarkistuttamassa et onks ne ottanu kaiken pois". hihihihi.

Täällä kolmas tiptaptiptaptipetipetiptap-päïvä meneilläan, eli vaan tuhruilua.

Ai niin mä lupasin kertoa kokemuksikstani sen Proactiv-ihonhoitosarjan kanssa. Toissapäivään asti oon ollu tosi tyytyväinen -ainakaan uusia finnejä ei tullu hirveesti joskaan ne punaset pisteet mitä mulla on paljon suunympärillä (vanhoja finnejä jotka on periaatteessa lähteny pois mut niist on vaan jääny punanen läntti). Mut mäpä alotinkin sen kokeilun alkukierrosta, tai siis tyyliin heti menkkojen jälkeen. Mut nyt kun ollaan ihan loppukierrosta, niin ei se näitä paiseita pidä poissa, nytkin on yön aikana ilmestynyt 5 uutta ihonalaista kipeëtä megapaisetta! Voi V*TTU!!!! (sori kun piti olla positiivinen tänään...). Mutta yritän nyt olla kärsivällinen ja käyttää niitä vähän pidempään, ennen kun tuomitsen koko sarjan.

Voi että mua inhoittaa noi tuhruttelut teidän puolesta!! Jaksamista niiden kanssa!

Sateelle onnea uuden työpaikan etsimisessä! Onko Saanan mies saanut jo vastauksia?

Mä nyt sitten menin ja varasin uuden ultran tiistaille...

Minni, ihana kuulla että en ole ainoa! siis mulla juuri tuollaisia, lähinnä suun ympärillä tuollaisia "vanhoja finnejä", ne on onneksi helppo meikata piiloon kun eivät ole koholla ihosta. En tiedä nyt muutenkaan että miten kroppani toimii, kun siis nyt iho alkaa olla taas parempi. Eilenkin kävin jo kaupassa ihan naturellina, eli noi pisteetkin jo vaalentuneet ja katoamassa. Toivottavasti pysyisivätkin nyt poissa, iho siis parantunut koko ajan viime menkoista asti.

Tuli mieleen että voisiko tämä olla ruusufinniä?kävin lekurilla valittamassa silmän lähellä olevaa näppyä ja sanoi että voisi olla ruusufinni ja katsoi silloin näitä suun ympärilläkin olevia ja totetsi että nekin voisivat olla sitä. sille nyt ei voi tehdä mitään, tai siis jos yrittää raskautua niin ei suositella mitään lääkkeitä käytettäviksi.

On tämä naisen kroppa ja hormonitoiminta vaan niin hauskaa ja ihmeellistä..pah!

Puuh! Mä kun luulin, että tämä työpäivä olisi mukavan rento ja rauhallinen. Hmph, kaukana siitä. Mutta toisaalta ihan kiva. Ylirennoista työpäivistäkin kun on kokemusta...

Ei ole miehellä vielä tietoa. Ahdistavaa.

Joo mä oon kans lukenu noista suun ympärillä olevista finneistä, kuulemma voivat olla myös hormoniperäisiä. Ei paljon auta toi tieto kun en halua napsia Diane Novia, hmmmph!

Juu tsemppiä täältäkin työnhakuun, Sade! Muista että kirjoitat "räätälöityjä" hakemuksia ;)

Milloinka Saana sun miehen pitäis saada vastaus?

Onpas hiljaista.

Mä huomasin et oon laittanu noi mun jännäyspvät pikkusen aikasin, periaatteessa ma on vasta menkat myöhässä. Joudun tosin kyllä testailemaan jo huomenna ja lauantaina ihan "varmuuden vuoks" vaikka se on liian aikaista, kun molempina päivinä ois bileet joissa VARMASTI ihmetellään jos en juo ainakin muutamaa. Eli testailen nyt varmuuden vuoks et saan sit hyvällä omallatunnolla ottaa pari lasillista.

nyt siis kp 27/28-31 (kaks viimestä kiertoa on ollu 31). Nyt tänään kolmantena "tiputtelupäivänä" ei oo enää aamun pikku tuhrun jälkeen tullu mitään, mut niinhän se oli tällästä on-offia viime kierrossa. Mutta toiveet ei oo kyllä enää tässä kierrossa kovin korkeella :( Oon googlailulla tullut siihen johtopäätökseen että mulla taitaa olla keltarauhashormonia liian vähän, ja se aiheuttais usein tollasta tuhrua. Mutta sen näkee sit kun pääsen lekuriin ja VAADIN verikoetta missä katotaan hormonit!

arvatkaas kuka nukkui taas melkein kellon ympäri.. eilen illal 8n jälkee nukkumaa, tai oikeestaa ysin aikaa, ja herätys tossa 8lta ku soittelin työterveytee..

Voi kumpa Minnille vyöhyke auttais noihin tuhruiluihin... tai lääkäri.. :)

No ne oli nyt näköjään taas tässä. Menkat nimittäin. Kokonaista kaksi päivää vähäistä vuotoa. Hmmphhh.

Pidän kyllä Saanan miehelle peukkuja pystyssä niin paljon kun voi. Vaikka sitä sanotaan, että työjutut aina tavalla tai toisella järjestyy, niin onhan se paljon parempi, että ne ON jo järjestyksessä. Ettei tarvi niitä aina miettiä.

Nöf nöf nöf nöf nöf swiii!

Eli flunssaista huomenta!

Voi itku noita Minnin tuhruja!

Jee, nyt on perjantai! :D (Ja viimeinen työpäivä ennen lomaa *hyppii, pomppii ja tekee voltteja ja kärrynpyöriä*) Glups, viikko ilman ääriryhmää. GLUPS!

Saana, lähdettekö siis nyt sinne lämpimään??? *huokaa ihan vähän kateellisena*

Iipille rutistus menkoista! ootko varma että oli menkat eikä raskauteen liittyvä pieni vuoto? (sori nyt tälleen toiveita herätellä, mutta täytyyhän sitä aina kysyä)

Minnille peukutukset, kerro sitten heti miten kävi! kuulostaa kyllä juuri siltä keltarauhashormonijutulta, johon terot auttavat. Ja kun terot paksuntavat limakalvoa niin silloin voi vauvanalkukin siihen paremmin kiinnittyä =)

mä raapaisin eilen vahingossa luomea ja vähän repesi ja nyt täytyy taas miettiä pitäisikö mennä poistattamaan. Inhoan kaikkia leikkausjuttuja vaikka olisikin tosi pieni operaatio :(

Yhteistyössä