Ajatuksista yritykseen 21

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sade81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hello ladies! Oottepa olleet aktiivisia tänään. Ja ihanan positiivisia! Ah, perjantai! Vaikkei se meillä ole sillä tavalla sama kuin niille jotka tekee vaan arkisin töitä.

Ihan ekana Sadelle onnittelut oviksesta!!! Hienoa!

Minni, kuulostaa ihanalta ja hauskalta se joulu-olutjutska! Siellä on varmaan hauskaa ja tunnelmallista. Täällä ei tosiaan vielä joululta tunnu.

Angsteri! Hassua, mulla on aika sama haave! Neilikan kanssakin liippaa läheltä! Olis ihan tehdä jotain "pienesti" itse, tai ystävän kanssa ja myydä sitten tuotoksiaan, ja tietty olla tunnettu niistä. Ja asua itse puutalossa, jonka olis itse laittanut ja sisustanut. Rakastan sisustamista! Ja haluisin ehdottomasti oman pikku puutarhan... Haluaisin myös opiskella yliopistossa edelleen, mutta ilman valmistumispakkoa! Italiaa, espanjaa, ja taidehissaa, kulttuurihissaa, kävisin kaikilla kursseilla mitkä kiinnostais ja minne ei nyt ehdi kun aika ja talous ei anna myöten...

Kuulostaa hyvältä idealta tuo,Angsteri,että joulukortin yhteyteen laitat uutiset! Voi että kuinka ihanaa... Olispa itsekin jouluna siinä kunnossa että pitäs kieltäytyä glögistä.

Mua ihan jänskättää. Mun ystävän ihanalla firmalla on synttäribileet tänään ja oon sinne juuri lähdössä. Tulee varmaan hauska ilta. Oon meikkaillut pitkästä aikaa (en yleensä jaksa, tai siis nykyään mun mielestä näytän nätimmältä ilman pakkelia). Välillä on kiva laittaa oikein kunnolla, alusvaatteista lähtien. Korkokengissä ryhtikin muuttuu heti. Sekin oli kiva kun mies kattelee tossa vieressä, ja raahas mut makkariin kesken laittamisen. Kaivoi sen jälkeen X-boxin kaapista, ja muina miehinä kyselee, että meinaanko myöhään olla. Raukalla on töitä aikasin aamulla. Toisaalta on kiva mennä välillä vain ystävien kanssa.

Mukavaa viikonloppua kaikille!!!