Ajatuksista yritykseen 23

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anna..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anna..

Vieras
Ajatuksista yritykseen 23

Neilikka 26+26 Y01/07
Iipi 32+36 Y02/07
Erica 31+34 Y3/07 +09/07 km 10/07
Anna 27+25 Y04/07
Minni 26+25 Y04/07
Rosa78 29+32 Y05/07
Sade81 26+28 Y06/07
Saana 24+28 TJOT 10/07
Lumikukka 26+29 TJOT 10/07

Plussanneet
Ballerina 30+28 Y06/07 +09/07
Angsteri 28+31 Y3/07 +10/07
Mi-iu 22+26 Y08/07 +11/07

Jännäyslista
iipi 6.11.
Rosa 8.11.
Minni 10-11.11.
Sade 15-18.11
Mi-iu 1-7.11

Komea plussajono on.

Hmmm... sadepäivän puuhia: mennä kirjastoon, löhöillä sohvalla ja kattoa hömppäohjelmia, siivota (blaah), mennä uimahalliin, shoppailu jossain kauppakeskuksessa...

Hih, samoilla linjoilla Minnin kanssa noissa aktiviteeteissa. Tähän aikaan vuodesta mun listassa pitäisi olla ehdotomasti ykkösenä tuo siivoaminen ja pölykoirien metsästys. Mutta miten se aina liukuu jotenkin tuohon hömppäohjelmien katsomiseen.

Heh, eilen tosiaan olisi ollut hyvä käyttää sitä jännitysenergiaa siivoamiseen, mutta siihen ei oikein ollut mahdollisuutta. Jos nyt tässä joku päivä... *viheltelyä* Ihan niinkuin näin olisi ollut jo aika pitkään, huomenna on hyvä tarttua moppiin... *tosi enkelimäistä viheltelyä*

Oli muutan aivan ihana 1v prinsessa. Ja mies käyttäytyi paljon luontevammin kuin mä! Jutteli lapsille jne jne jne... Outoa...

Mies on ihan tyytyväinen tuloksiinsa, tietty vähän noi vasta-aineet lievensi iloa, mutta ihan loistavat noi tulokset kuitenkin on. paljon siittiöitä jotka liikkuu tosi hyvin niin ei kai se haittaa jos osa niistä takertuu toisiinsa.

Eiköhän me nyt ensi vuoden alkuun ainakin mennä ihan luomusti ja täytyy sitten kun terot loppuu niin katsoa vaikka kuukausi ja sitten helmikuussa mennä lekurille jos siltä tuntuu. Toivotaan nyt että tärppäisi jo ennen sitä.

heh, jos ei oteta ketään uusia tähän ketjuun ja joka kuukausi joku plussaa niin 9kk päästä kaikki ovat plussanneet..eikö olekin hyvä idea ;) Voidaan lähteä tuosta listan kärkipäästä niin neilikka saa siis plussausvuoron joulukuulle ;)

hhmph..tuleepa vähän köyhää juttua taas..täytyy varmaan jatkaa töitä..

Mulla on aina kotona jotain hömppäkirjoja joita on sitten kiva lukea jos sataa tms.

Heh, me jutellaan sitten Lumppiksen kanssa kaksistaan loppuajasta ;)

Ihan hyvin se kai meni. Että pitäkäähän vieläkin peukkuja pystyssä! Oli kuulemma aika intensiivistä se haastattelu :) Eikä naiset kyllä ole ainoita, joita ahdistellaan perhekysymyksillä ;)

Ai sun miestä ahdisteltiin kans perhekysymyksillä? Mutta se on kyllä ihan ok jos ajattelee että pitää olla "perheen tuki" jos on ulkomaankomennuksia tulossa. Meilläkin on töissä joitain jotka vakuuttaa haastattelussa että vaihtelevat työajat on no problem, mutta kyllä se aviopuoliso saattaa ruveta napisemaan jos toinen on aina illat poissa. Mutta sitä ei saa kysyä että onko lapsia suunnitteilla!

Saanan miehelle peukkuja!

Siis mä olen ihan "turmiossa" täällä. Mulla on älyttömän huono-olo. Heräsin ennen puoli 6:tta oksentaan ja siitä asti on ollut järkyttävä-olo. Oksettaa koko ajan ja ruoka ei maistu. Onneksi porukat tuo mulle kohta suklaata, jos se vaikka menisi alas...

Olen pahoilla teillä ja houkuttelen ystävääni lintsaamaan opinnoistaan ja lähtemään kanssani kaupoille/vuokraamaan leffaa tai jotain.

Juuh jutellaan vaan Saana... Mutta mitä jos otettais joka kuulle useampi plussa? Ei tartteis meidänkään odotella nin kauan. (yeah, tämähän se on se ratkaiseva tekijä)

Niinpä Minni, onhan se ihan ok kysyä ja varmasti kiinnostaa ihan oikeasti työnantajaa. Mutta, mitä siihen pitäisi vastata? Kuinka moni puoliso on hyvillään toisen ylipitkistä päivistä? Poikamiehet tietysti ovat turvallinen vaihtoehto työnantajalle, mutta kuinka kauan hekin kestävät poikamiehinä? Tietysti sitten jos on eronnut ja karannut keski-iän ylittänyt ukko, niin... Mutta siis, mitä työnantajat hakevat?

Juu Lumikukka, pari kolme plussaa kuussa nyt vähintään niin meidänkään ei tarvitse niin kauan odottaa ;)

Hui, hurjalta kuulostaa tuo angsterin olo...

Hmm... Mitähän sitä itse voisi kuvitella syövänsä, jos on todella karmea olo...? Hmm... Viinirypäleitä? Jäisiä mustikoita? Hmm... Tästähän voisi melkein vääntää gallupin ;)

Voi angsteri, toivottavasti pahoinvointi hellittää hieman!

Juu useampi plussa per kuukausi, koska en mäkään jaksa odotella huhtikuulle, jos mennään järjestyksessä :)

Siihen "pitää" varmaan vaan vastata että ollaan juteltu kotona asiasta kunnolla, ja vaimo tukee tässä päätöksessä (että asiaa on ainakin mietitty kunnolla ja mahdollisuuteen on suostuttu). Ettei vaan ainakaan sano et "ei se siitä tykkää mut saa luvan tottua", koska sit on iso riski et kotona napistaan niin paljon et joutuu lopettamaan työn. Mut tehän ootte jo pohtinu asiaa!!

Hihi, olis kiva olla kyllä jossain haastattelussa kärpäsenä katossa, jos jonkun vastaukset olisivat tuota rataa ;D

Hmm, kai se mies jotain tuon suuntaista vastasi. Siis tuon ensimmäisen, ei tuon toisen suuntaista. Toivottavasti XD

Tiesittekö, että maksalaatikostakin voi tulla sokerihumala? Ennen en tiennyt, mutta nyt tiedän.

Jaiks. Söisittekö muuten jouluna maksalaatikkoa, jos ovis olisi vähän reilu viikko ennen joulua? Mä jään kyllä kotona kiinni, jos jätän maksalaatikon väliin... Joo, isot on taas ongelmat, mutta hyvä niin.

Kyllä mä varmaan syön mitä huvittaa ennen kun pärähtää plussa testiin. Ja eihän sun tartte sitä ämpärikaupalla ahmia :) Tuskin pieni annos tuossa vaiheessa on niin vaarallista!

Voi Saana-parkaa tuon maksalaatikkohimon kanssa… Olin yksillä messuilla kuuntelemassa vitamiini- ja hivenaineluentoa, ja se henkilö oli sitä mieltä, että maksan syöminen raskausaikana ei ole haitallista. Tai jyrkemmin ilmaistuna oli sitä mieltä että koko homma on urbaani legendaa. Sillä oli ihan perustelut tähän, mutta en muista niitä. No kyllä itse varmaan vältän sitten joskus, mutta viikko oviksesta ei kyllä aiheuta huolta…
Arvatkaas mihin meidän homma nyt tyssäsi. Ärsyttää. Yritin varata siis yksityiselle ssg-ajan (munatorvien aukiolo), mutta se sanoi että ei voi tulla, jos ei ole klamydianäytteen tuloksia. Hohhoi, en voi käsittää. No klamydianäytteeseen mulla on lähete kunnalliselle, ja ajattelin viedä näytteen perjantaiaamuna samalla kun menen ihanaiseen juurihoitoon. En viitisisi useita kertoja tulla töihin huomiota herättävän myöhään… Niin että saa nyt luvan odottaa sinne perjantaille. Luulisi että tuon tuloksen saa aika äkkiä.
Mutta kivaa että meillä on monta ”kuumaa” jännättävää tälle viikolle. Iipi ja Rosa, saatte täältä kaiken mahdollisen jännitystuen!!!
Mitenkäs Sateen tuhrut?
Mulla on töissä pitkästä aikaa tylsää. Oikein supertylsää.

Hmm... Sitä on kyllä yleensä mennyt ämpärikaupalla... Hmm.. Jos yritän vähän rajoittaa sitä... Ottaa vaikka vähän... *pitkä huokaus* Mun pitäis kyllä liittyä johonkin anonyymien maksalaatikonhimoitsijoiden kerhoon...

No mutta Neilikka, supertylsää töissä, sehän tarkoittaa paljoa palstailuaikaa! ;)

Pöh kun takkuaa tuo tutkimuksiin pääseminen. Mulla taisi kestää silloin vähän reilu viikko, mutta sainkin sen tuloksen postissa. Kauanko kakkosluokan posti kulkee?

Ai sulla on Saana otettu se klamyditesti? Pitää muistaa sit kysyä, että koska tuloksen voi soittaa. Luulisi että aika äkkiä saa. Mutta nyt pitää odottaa sinne perjantaille asti. Plääh.

Ootteko face bookissa? Sitä ilmiötä käsitellään nyt kaikissa mahdollisissa lehdissä, mutta en ole liittynyt, kun en oikein käsitä mitä riemua siitä olisi. Joskus opiskeluaikana varmaan olisin ollut innolla mukana, mutta nyt ei tunnu löytyvän syytä/aikaa liittyä.

Harmi juttu Neilikka! Mä hän tein nyt viikko sitten kaikki testit ja klamydiatestin tuloksen sain maanantaina, kun jätin sen ja muut perjantaina tai torstaina. Eli mä veikkaan, että päivä tai kaksi siinä menee. Ei sen enempää.

Mä olen facebookissa,mutta en käytä sitä. Liityin siihen, kun mun norjalainen ystävä kutsui. En ole käynyt siellä kuukausiin. Itseasiassa en edes kunnolla ole opetellut käyttään sitä...

T.laatoittaja

Mäkään en oo saanut aikaseks tehdä tota Facebook-profiilia, vaikka niitä kutsuja on tullut meilitse. Pitäs varmaan kans olla moderni ja tehä sellanen jossain vaiheessa :)

Mä oon hieman ihmetelly yhtä asiaa... minkä takia monet teistä, joilla ei ole edes puolta vuotta yritystä takana, olette ruvenneet käymään testeissä? Siis tottakai jos on jotain häiriöitä kierron kanssa, mutta minkä takia parin kuukauden yrityksen jälkeen jo mies simppatesteihin..? Sori kun utelen henkilökohtaisuuksia, mut mulla on varmaan menny jotkut jutut ohi :) Musta vaan tuntuu että ei tässä ketjussa läheskään kaikki ole yrittänyt puolta vuotta, mutta tuntuu että kaikki muut paitsi minä ramppaa koko ajan testattavana :)

nimim. utelias minniliini

Yhteistyössä