Mukavaa perjantaita!
Mulla alkoi eilen menkat, blääh. Mies oli surullisempi kun mä, mun odotukset ei olleet kovin korkeella. Kai se on miehelle kova paikka, kun he kuvittelee että vauva vaan tehdään, onneksi sillä on ne spermat kunnossa, muuten tää olis sille liian rankkaa. Nytkin se jotenkin syyllistää itteensä, vaikka yritän sanoa että vauva tulee kun tulee, vaikka sitten adoptoimalla. Kävin illalla avntouimassa, niin mies oli sillä aikaa ostanut mun lempiruokia ja herkkuja ja kukkiakin mulle. Se tosi harvoin tuo kukkia.
Se meidän kotiseutumatkailu meni tosi hyvin. Suosittelen kaikille tuollaista juuriin tutustumisretkeä!Käytiin paikallisessa baarissa pullakaffella. Etsittiin ikivanhalta hautausmaalta mun sukulaisia, löydettiin jopa 1700-luvulla syntyneitä. Ihania nimiä! Edla, Ebba, Hulda, Tilda, Alice, Adele, Wilhelm, August, Edvin, Tobias jne.
Järkyttävää se Jokelan juttu. Autoradiosta kuunneltiin koko päivä kun ajettiin. Kamalaa kun aikuiset joilla on kasvatusalan koulutus ei huomaa mitään. Niihin kyllä puututaan ketkä remuaa ja piirtää porukalla tussilla seiniin, mutta (suuresti yleistettynä) heillähän on jo ilmaisukanavat tunteilleen, ehkei aikuisten mielestä hyvät kanavat, mutta eipä jää tunteet käsittelemättä. Tarttis puuttua nimenomaan heihin, jotka on yksinäisiä ja hyviä ja hiljaa (tääkin poika oli kympin oppilas) eikä tee mitään numeroa itsestään. Tekee oikeen vihaseksi tollanen. Ja miten Suomessa voi olla 1,6 miljoonaa asetta??? Kuka tarvitsee asetta ellei ole metsästäjä? Suomessa on USA:n jälkeen eniten aseita maailmassa (siis tietty asukaslukuun verattuna). Huh, sori et hiillyn. Mut tekee vaan niin pahaa. Meilläkin on 2 sukulaislasta siinä koulussa, mutta onneksi heille ei käynyt mitenkään.