tai hoidatko jollain muulla tavoin karvoja pois kehostasi? Mitä ja miten paljon (esim. alapäässä luomupuska, osa vai kokonaan pois) ja JOS ajelet, tarkoittaako se sinulle että haluat olla jälleen lapsi?
Tämä oli niin mahtava johtopäätös toisessa ketjussa karvojen ajelusta että piti oikein gallupoida
Tämä oli niin mahtava johtopäätös toisessa ketjussa karvojen ajelusta että piti oikein gallupoida