Ajeletko, vahaatko, nypitkö

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chala

Aktiivinen jäsen
04.06.2008
15 887
1
36
tai hoidatko jollain muulla tavoin karvoja pois kehostasi? Mitä ja miten paljon (esim. alapäässä luomupuska, osa vai kokonaan pois) ja JOS ajelet, tarkoittaako se sinulle että haluat olla jälleen lapsi?

Tämä oli niin mahtava johtopäätös toisessa ketjussa karvojen ajelusta että piti oikein gallupoida :)
 
Itse ajelen kyllä sääri- ja kainalokarvoja sekä alapään karvoitusta siistin ihan vain koska en pidä karvoista, ei siksi että haluaisin jotain pedofiiliseksifantasioita toteuttaa. Onneksi oma mieheni ei ole niin kieroutunut..
 
Kainaloista kaikki pois, sääristä ja reisistä kaikki pois, alapäästä kaikki ns 'välistä' pois ja häpykummulle jätän viivan! :)

Eikä mun tai miehen silmään näytä lapsen pimperolta. :D

Ja ihan sheivaan vaan.
 
Lyhennän alapään karvat ja ajelen bikinirajat. Hygieniasyistä. Kainalokarvat ajelen tietysti myös pois.

Mulla on nyt just menkat ja karvat jätetty kiireiden vuoksi lyhentämättä ja voin kertoa, että en pidä verisistä karvoista...yöööök :( Tuntuu puhtaammalta ja on helpompi peseytyä kun on ihan lyhyt sieltä.
 
Kulmakarvat nypit, kainalot ja sääret sheivaan. Alapään karvat poistan epilaattorilla lukuunottamatta häpykummun pientä karvatupsua. Alapäätä en ajele siksi, että näyttäisin lapselta. Ajelen siksi, että tunnen itseni puhtaammaksi. Yöks niitä verisiä karvoja joita ennen oli.
 
Kulmat nypin.
alapäätä sheivaan osittain. siis bikinirajan.
Kainalot sheivaan.
sääret ja käsivarret epiloin.

ja ei en halua olla lapsi taas. Itsellä vain mukava ja huoliteltu olo ilman nuita karvoja.
 
Kainaloihin kasvaa yhteensä noin viitisen karvaa, ajelen ne pois jos muistan. Alapään pidän posliinina siitä syystä etten pidä karvoista.

Kulmia en jaksa siistiä ko eivät rehota villinä, sääriä en oo koskaan ajanu ko oon laiska. :whistle:
 
Mitäh?
Scralett ei kuulemma ole koskaa ajanut karvoja "siltä", hyi helvetti ;D
Sääret se sentään ajaa.
Mielipiteitä?
Millanen mahtaa puutarha olla, jos ei ole koskaan pensasleikkureita nähnyt?
Lisääntyykö esim. satiaiseten mahdollisuus?
 

Yhteistyössä