Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pitäis hakea...:mun on pitänyt jo 4 vuotta uusia kortti, uudelle sukunimelle. samalla sais ton 18v kuvan pois kortista ja uuden, toivottavasti paremman tilalle...paljon muuten maksoi uus kortti?
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:Mä just eilen sain ajokorttia varten kuvat ja kitisin kaikille, et oon ihan kun joku "linnakundi" siinä kuvassa. :x![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ronttonen:Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:Mä just eilen sain ajokorttia varten kuvat ja kitisin kaikille, et oon ihan kun joku "linnakundi" siinä kuvassa. :x![]()
Eli mä en ole ainoa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:Alkuperäinen kirjoittaja ronttonen:Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:Mä just eilen sain ajokorttia varten kuvat ja kitisin kaikille, et oon ihan kun joku "linnakundi" siinä kuvassa. :x![]()
Joo, et ole. Jos se yhtään lohduttaa. Se mun kuva on kyllä ihan kamalista kamalin kuva. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja ronttonen:Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:Alkuperäinen kirjoittaja ronttonen:Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:Mä just eilen sain ajokorttia varten kuvat ja kitisin kaikille, et oon ihan kun joku "linnakundi" siinä kuvassa. :x![]()
Joo, et ole. Jos se yhtään lohduttaa. Se mun kuva on kyllä ihan kamalista kamalin kuva. :snotty:
Se ei voi olla kamalampi kun mun kuva :/
:snotty:
Kuvittele lyhyet hiukset , jotka ovat päivän muhineet päähineen alla... Ja siitä suoraan kuvaan :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joo petolinnunperse sieltä kortista tuijottaa :snotty: