Ajokortin kuvasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Juu, kävin tänään hakemassa ajokortin uudella nimellä.
Mutta se mitä meinasin.....

Miksi ihmeessä mun kuvani (kortista riippumatta) on aina aivan kuin jonkun vankikarkurin näköinen :ashamed: :ashamed:

Onko muilla onnistuneita kuvia korteissaan?

mun on pitänyt jo 4 vuotta uusia kortti, uudelle sukunimelle. samalla sais ton 18v kuvan pois kortista ja uuden, toivottavasti paremman tilalle...:D paljon muuten maksoi uus kortti?

Mulla on myös mun uudessa passissa jonkun vankikarkurin kuva. Oon huomannut että jos hiukset on ponnarilla tai muutenkin kiinni takana, näyttää aina vankikarkurilta. Numerolaatta vaan puuttuu rinnanpäältä.

Alkuperäinen kirjoittaja pitäis hakea...:
mun on pitänyt jo 4 vuotta uusia kortti, uudelle sukunimelle. samalla sais ton 18v kuvan pois kortista ja uuden, toivottavasti paremman tilalle...:D paljon muuten maksoi uus kortti?

40 euroa maksoi kortin uusiminen.
Edellisessä kortissa oli jopa siedettävän näköinen kuva (omasta mielestä) :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Alkuperäinen kirjoittaja ronttonen:
Mä just eilen sain ajokorttia varten kuvat ja kitisin kaikille, et oon ihan kun joku "linnakundi" siinä kuvassa. :x :laugh:

Eli mä en ole ainoa :xmas:

Joo, et ole. Jos se yhtään lohduttaa. Se mun kuva on kyllä ihan kamalista kamalin kuva. :snotty:

Se ei voi olla kamalampi kun mun kuva :/
:snotty:

Kuvittele lyhyet hiukset , jotka ovat päivän muhineet päähineen alla... Ja siitä suoraan kuvaan :snotty:

Mä just eilen sain ajokorttia varten kuvat ja kitisin kaikille, et oon ihan kun joku "linnakundi" siinä kuvassa. :x :laugh:

Eli mä en ole ainoa :xmas:

Joo, et ole. Jos se yhtään lohduttaa. Se mun kuva on kyllä ihan kamalista kamalin kuva. :snotty:

Se ei voi olla kamalampi kun mun kuva :/
:snotty:

Kuvittele lyhyet hiukset , jotka ovat päivän muhineet päähineen alla... Ja siitä suoraan kuvaan :snotty:

Mulla on pitkät hiukset ja ne oli kiinni. Ja kävelin kauheessa räntäsateessa kuvaan. Voit varmaan kuvitella miten meikki ja räntäsade sopii yhteen. :$ Ja joku jo sanoikin tuolla ylempänä, et jos on hiukset kii, on kauheen näkönen siinä kuvassa. Toivottavasti ei tarvii usein näyttää sitä korttia sit kun sen saan. :D

Yhteistyössä