mitä kaikkea mun pitää ottaa poliisilaitokselle mukaan? piisaako vanha ajokortti, KELA-kortti uudella nimellä ja passikuva?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Mulla tais olla passi ja ne uudet kuvat, ei kai muuta![]()
Joko sie oot tottunu uuteen nimeen?
Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Mulla tais olla passi ja ne uudet kuvat, ei kai muuta![]()
Joko sie oot tottunu uuteen nimeen?
no EN. eilen nauroin että sitä tuntee ittensä ihan teiniksi kun piti treenata uutta nimmaria pankkikorttia varten. ja puhelimessa pitää skarpata, silti esittelen itteni vanhalla nimellä varmaan pitkän aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja tuulija:osaako joku kertoa mulle kuinka pian uutta ajokorttia on anottava? siis juuri nimen vaihtumisen takia
Alkuperäinen kirjoittaja tuulija:osaako joku kertoa mulle kuinka pian uutta ajokorttia on anottava? siis juuri nimen vaihtumisen takia
Alkuperäinen kirjoittaja Riipputisurupuskap:???
42egeä oli 6v sitten.....
Alkuperäinen kirjoittaja Riipputisurupuskap:???
42egeä oli 6v sitten.....