"Al Pacino, 83, ja Noor-kumppani, 29, odottavat vauvaa"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja mistä tiedät et sun suhde on jumalalle mieleinen?
Tää koko homma on kokonaisuus, mies on vaan yksi osa tätä. Mulle on näytetty nää seudut ja mun ammattini joskus vuosikymmeniä sitten. :)
Sitä kutsutaan johdatukseksi. Paljon oli äijiä jonossa, mutta mun tehtävä oli vain odottaa...ja odottaa. Sitten napsahti oikea kohdalle.

Tää koko homma on kokonaisuus, mies on vaan yksi osa tätä. Mulle on näytetty nää seudut ja mun ammattini joskus vuosikymmeniä sitten. :)
Sitä kutsutaan johdatukseksi. Paljon oli äijiä jonossa, mutta mun tehtävä oli vain odottaa...ja odottaa. Sitten napsahti oikea kohdalle.
Nooh mille se tuntui kun loksahi kohdilleen? Ja oletko niin rakastunut et näet maailman kauniina ja rakkaana paikkana pinkkien lasien läpi ja onko tämä rakkaus jatkuvaa hyvää energiaa ja koska rakkaus on ikuinen niin henki on korkeella ja tulee henkinen gravitaatio kenttä ja kroppasi muuttuu kevyeksi vietereksi ja olet niin herkillä että hymyt pakahduttavat sydämmesi iloon ja valoon

Nooh mille se tuntui kun loksahi kohdilleen? Ja oletko niin rakastunut et näet maailman kauniina ja rakkaana paikkana pinkkien lasien läpi ja onko tämä rakkaus jatkuvaa hyvää energiaa ja koska rakkaus on ikuinen niin henki on korkeella ja tulee henkinen gravitaatio kenttä ja kroppasi muuttuu kevyeksi vietereksi ja olet niin herkillä että hymyt pakahduttavat sydämmesi iloon ja valoon
9MM, sulla vain 1 kysymys :o

Joo mutta tuo on aivan eri asia, koska tuossa on molemmat vanhemmat olleet lapsentekoiässä. Varhaiselle kuolemalle ei voi mitään.

Al Pacino on miehen keskimääräisessä kuoliniässä. Ok, saattaa elää 100-vuotiaaksi mutta hyvin todennäköistä on, että poika joutuu isänsä hautajaisiin 5-10-vuotiaana.

Hyvin itsekästä, sanoisin.

Mutta hyvää on se, että muksu voi sitten kun tulee hieman lisää vielä ikää katsoa isänsä tekemiä hyviä leffoja.

Älä hukkaa aikaasi suomalaisiin ikärasistisiin naisiin, matkusta Aasiaan, sieltä löydät nopsaan iloisen, ystävällisen, kotitöitä ja sinua rakastavan nuoren kauniin ja hyvärunkoisen kaunottaren

Kun on tarpeeksi rahaa ja omaisuutta, löytyy ihan varmasti rakastava nuori nainen kehitysmaasta.
Raha nuorentaa ja komistaa miehen kuin miehen.
Kauppa on kauppaa, ihan ok mielestäni. Molemmat hyötyvät, tosin on turha tähän sekoittaa mitään tunteita tai rakkautta.

Kun on tarpeeksi rahaa ja omaisuutta, löytyy ihan varmasti rakastava nuori nainen kehitysmaasta.
Raha nuorentaa ja komistaa miehen kuin miehen.
Kauppa on kauppaa, ihan ok mielestäni. Molemmat hyötyvät, tosin on turha tähän sekoittaa mitään tunteita tai rakkautta.
Näin on, win win tilanne molemmille.

Mutta se nyt vielä kerran sanottakoon että minähän en ole Annieta hakenut mistään luettelosta tai treffipalstoilta, hän vaan tupsahti tiellä kävellessämme vastaan eräänä päivänä 2 v sitten ja alettiin puhumaan keskenämme. Pikkuhiljaa se suhde siitä lämpeni lämpenemistään, kun ollaan jotenkin niin samiksia. Olen auttanut häntä monissakin asioissa ja molemmilla on ehdoton luottamus toisiinsa.

Meinaat ettei suomalaisista naisista löydy rahanahneita jakorasioita?
Suomi on yks maailman tasa-arvoisimpia maita. Täällä nainen voi tienata fyffeä eikä olla hymyilykoneena jollekin aivottomalle slurps-Sepolle.

Törkeää rasismia aasialaisille kaunottarille kateelliselta ja katkeralta naiselta
Echo survaisi kommentin joka osui ja upposi.
Tämä palsta on varsinaisten ilkimysten kerho. Naureskelen ruutuni takana makeasti.
Opin äsken, että Suomessa on Alepankki.
Istuin tällä viikolla kauppahallissa herkuttelemassa ja hätkähdin vilkaistessani kalpeaa miestä. Sitten tajusin, että hahmo on tarjoilijanukke. Sanoin, että minusta pitäisi ottaa kuva hahmon kanssa ja ilmoittaa iloinen uutinen uuden miehen löytymisestä. Kauppahallin ukko on vanhempi kuin Al Pacino.

Echo survaisi kommentin joka osui ja upposi.
Tämä palsta on varsinaisten ilkimysten kerho. Naureskelen ruutuni takana makeasti.
Opin äsken, että Suomessa on Alepankki.
Istuin tällä viikolla kauppahallissa herkuttelemassa ja hätkähdin vilkaistessani kalpeaa miestä. Sitten tajusin, että hahmo on tarjoilijanukke. Sanoin, että minusta pitäisi ottaa kuva hahmon kanssa ja ilmoittaa iloinen uutinen uuden miehen löytymisestä. Kauppahallin ukko on vanhempi kuin Al Pacino.
Arvoisa Alepa, olen jo aikaisemminkin valaissut sinua (dementia on iskenyt nyt sinuun), että käyttämäni ”alepankin” oli ihan normaali taivutusmuoto nikistäsi silloisen lauseen keskellä.

Kannattaa hankkia paremmat lukulasit koska en ole koskaan käyttänyt termiä ”Alepankki”

Kummasti vaan nuoret suomalaiset elovena-kaunottaret jonottavat julkimo-slurpsis-seppojen seuraan
Missä? Semmosen parin näkee ehkä kerran vuodessa. 99 % pareista on tavallisilla spekseillä.

Korkeintaan sun vinkulelusi ystäväpiirissä on kuvaamiasi pareja.

Missä? Semmosen parin näkee ehkä kerran vuodessa. 99 % pareista on tavallisilla spekseillä.

Korkeintaan sun vinkulelusi ystäväpiirissä on kuvaamiasi pareja.
Rasisti-Ekko osaa unohtamisen jalon taidon 🙄

Onko unohtunut esim Dannyn haaremi, uusin tyrkky hänen syliinsä on 60 v nuorempi Helmi. Tai Sale ja Jenni. Sale sattuu muuten olemaan Suomen presidentti jos olet senkin sattunut unohtamaan? 😁

Te rasistit paljastatte dissaamisella vaan tyhmyytenne muillekin palstalaisille. Ekolle rekkautuneena iso ja painava risti kannettavaksi. Pietari kyllä muistaa
Mikä Pietari? Kaupunkiko hyökkää mun kimppuun? *väistelee Zaharovan nuolia*

Te rasistit paljastatte dissaamisella vaan tyhmyytenne muillekin palstalaisille. Ekolle rekkautuneena iso ja painava risti kannettavaksi. Pietari kyllä muistaa
Mikä Pietari? Kaupunkiko hyökkää mun kimppuun? *väistelee Zaharovan ohjuksia*

Yhteistyössä