Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:Hyvänen aika!! Onneksi otit sen laastarin, eihän tuosta tule nyt yhtään mitään... Mun mielestä sä voisit ihan puhtaalla omallatunnolla keskittyä omaan itseesi ja pyytää saikkua, jopa pitemmäksikin ajaksi, eihän tommosen kivun kanssa elämisestä tule mitään. Miten ihmeessä sä jaksat vielä olla töissäkin? Tosin joo, ehkä vie hetkellisesti ajatukset pois muualle mutta tuskin kipuja... :hug: Pidä huoli itsestäsi, voimia!
Työ on mulle tietyllä tavalla henkireikä, pois näistä kivuista, mä teen tällä hetkellä mun unelmaduunia. Mutta tottakai oman itsensä ja perheensä sitä laittaa etusijalle ja sen on se pääasia. Loppupeleis se työ on kuitenki sivuseikka. Työn menettämisestä ei maailma kaadu.
Kiitos![]()
Ymmärrän kyllä. Siitä omimmastaan jutusta kyllä saa potkua ja tahtoa mennä eteenpäin, vaikka kuinka muuten elo riepottelisikin. Hattua kyllä sulle, nainen, nostan, että jaksat painaa. Moni olisi jo murtunut tilanteessasi, vahva olet, kuitenkin. Saatko sä miten nukuttua? Ja toivottavasti sieltä tulis pian tiedotetta leikkuriajasta...