ÄLÄ KOSKE MUN VAUVAAN!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöpökammo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä!!:
Alkuperäinen kirjoittaja Idea:
Tuli hauska idea mieleeni. Laita vaunukoppaan kiinni lappu: "Flunssakausi, ethän koske minuun, kiitos"

aivan mahtava idea!!!!

mun vaunuissa, siis ku ite olin vauva, oli sellanen roikkuva sydän jossa luki jotain "ethän koske minuun". siihen aikaan noita tais olla aika paljon. harmi ettei sitä enää ole olemassa =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oikeesti??? Onko ihmiset Suomessa noin kammoisia toisia ihmisia kohtaan? Ymmarran jos on esim keskos vauva, mutta ettta 4 vuotiastakin pitaa viela 'suojella' ihmiskontakteilta? Ei ihmekaan etta suomalaiset on niin sulkeutuneita... Kohta varmaan taytyy myos koululaisilta kieltaa esim. joukkue urheilu kun siinahan voi vaikka koskea toiseen! Jotain rajaa tahankin asiaan.

Peesi.

Vieras mummo pörröttää lapsen tukkaa kassajonossa - maailmanloppu, ja mummo on vähintään pedofiili & kyse on lapsikaappausyrityksestä :headwall:

No joo. En mä sitä ymmärrä, että mennään noukkimaan vaunuissa oleva vauva syliin ilman lupaa, tai sitä että usutetaan räkäinen yskivä 3 vee pussaamaan ventovierasta vaavia, mutta rajansa hysteriallakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Ennen oli semmoisia muovisydämiä, jotka ripustettiin vaunun kuomuun roikkumaan, ja joissa luki tuo älä koske minuun.

Mulla on omani vieläkin tallessa, sellainen 80-lukulaisen ruskea:) Siitä on kyllä se naru lähtenyt irti, mutta eipä ole onneksi tullut tarvetta käyttää, ovat ihmiset osanneet olla lääppimättä mun vauvaa.
Kerran kirpparilla joku tuntematon täti alkoi heiluttelemaan vaunuja kun en heti reagoinut kitisevää vauvaa, sen vaarallisempaa ei ole tapahtunut :D

Yhteistyössä