Alaikäinen hotellissa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Joo elikkäs kajaanissa olisi tulossa lani tapahtuma mihin menisin täältä sen 7h junalla iskän ostamilla lipuilla ja saapuisin 22.20 kajaaniin. ongelma on se että kaverini jonka luona piti yöpyä niin hänen vanhempansa eivät haluaisi ottaa minua yhdeksi yöksi koska eivät halua ottaa vastuuta minusta. olen sen verran viisas että en minnekkään auton alle hyppää meillä on 2v ikä eroa kaverini kanssa. kaveri siis 15 siitä päätelkää ikäni.
Mutta vastuuhan ei menisi kaverini vanhemmille vaan isälleni joka osti liput?
sitten mietin hotellia yhdeksi yöksi mutta tuntuu että ei tekisi mieli käytää 70 euroa.
 
Sanot iskälle, että kaverin vanhemmat peruivat yöpaikan ja tarttis varata hotelli.
niin sanoin. ei käsittänyt että kaverin vanhemmat ei kaveria yöksi voi ottaa. kyseli onko muuta vaihtoehtoa niin sanoin on toki hotelli mutta ei tykännyt siitä. kamun vanhemmat ei halua koska ei tunne mua kuumottaa se niitä kuulemma. ei edes oltais niiten kämpäs vaan kaverin mummin opiskelu kämpäs. outoa
 

Yhteistyössä