?
.......
Vieras
HS: Alaikäiset hakkasivat 12-vuotiaan tytön keskellä Helsinkiä | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
Tyttöä potkittiin ylävartaloon Lasipalatsin edustalla. Uhri toimitettiin Lastenklinikalle tarkistettavaksi.
- Tyttö oli tajuissaan partion tullessa paikalle eikä hänellä ollut näkyviä vammoja. Mutta kun häntä oli potkittu ylävartaloon, on syytä käydä tarkistuksessa, päivystävä komisario Tom Emmes kommentoi lehdelle.
Komisarion mukaan uhri tunsi ainakin osan hakkaajista.
Todella kurjaa.
Mun tytön tarhassa on nyt eskarivuonna alkanut tyttöjen kiusaaminen.
Kun asiaa selvitetään halaa opettaja tiukasti ja puhelee suloisesti sille kiusaajalle eikä uhrille. (Nyt oli kiusaaminen muuttunut jo henkisestä fyysiseksi.)
Itse en jaksa pätkääkään sietää mitään kiusaamista.
Tyttöä potkittiin ylävartaloon Lasipalatsin edustalla. Uhri toimitettiin Lastenklinikalle tarkistettavaksi.
- Tyttö oli tajuissaan partion tullessa paikalle eikä hänellä ollut näkyviä vammoja. Mutta kun häntä oli potkittu ylävartaloon, on syytä käydä tarkistuksessa, päivystävä komisario Tom Emmes kommentoi lehdelle.
Komisarion mukaan uhri tunsi ainakin osan hakkaajista.
Todella kurjaa.
Mun tytön tarhassa on nyt eskarivuonna alkanut tyttöjen kiusaaminen.
Kun asiaa selvitetään halaa opettaja tiukasti ja puhelee suloisesti sille kiusaajalle eikä uhrille. (Nyt oli kiusaaminen muuttunut jo henkisestä fyysiseksi.)
Itse en jaksa pätkääkään sietää mitään kiusaamista.