Alaikäiset hakkasivat 12-vuotiaan tytön

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä nuo helsinkiläiset ovat melkoisia tunteettomia robotteja, katse on jossain tyhjyydessä ja ohi kävellään vaikka jotain raiskattais vieressä.

Korkeintaan korttelin päässä voidaan sitte soittaa poliisille.

Helsinki on yks suomen persereikä.

[QUOTE="Minna";28405799]Sinä ilmeisesti olisit vain kävellyt ohi..[/QUOTE]

En olisi, mutta en tiedä miten olisin voinut estää lyömisen, joten odotan edelleen sinun vinkkejä.

[QUOTE="vieras";28405826]En olisi, mutta en tiedä miten olisin voinut estää lyömisen, joten odotan edelleen sinun vinkkejä.[/QUOTE]

Taidat olla aika pelokas, kun lapsia säikyt :D

[QUOTE="vieras";28405826]En olisi, mutta en tiedä miten olisin voinut estää lyömisen, joten odotan edelleen sinun vinkkejä.[/QUOTE]

Menemällä väliin, silläkin uhalla että nyrkki osuu sinuun.
Kyllä lapsia pitäisi jokaisen aikuisen sen verran suojata.

Minä olen lopettanut montakin tappelua, ja kyllä, minua on potkittu kylkiin, hakattu huuli auki, syljetty päälle, nimitelty..

Itse huomaan, että suustani vaan livahtaa samantien tuntemattomillekin lapsille ojentamista tyyliin "ei saa töniä", "ei saa etuilla" ym. Eipä ole kukaan vielä pahoittanut mieltään asiasta.
Ehkä en olisi osannut tuotakaan tilannetta ohittaa jos olisi kohdalle sattunut.
Mutta tosiaan pelottaa että käyvät sitten huomauttajan kimppuun.
Jos tuo maassa makaava uhri olisi oma lapsi olisin kyllä todella, todella murheissani.

[QUOTE="vieras";28405853]Menemällä väliin, silläkin uhalla että nyrkki osuu sinuun.
Kyllä lapsia pitäisi jokaisen aikuisen sen verran suojata.

Minä olen lopettanut montakin tappelua, ja kyllä, minua on potkittu kylkiin, hakattu huuli auki, syljetty päälle, nimitelty..[/QUOTE]

Kerro vielä miten estät ne ensimmäiset lyönnit.

[QUOTE="vieras";28405879]Kerro vielä miten estät ne ensimmäiset lyönnit.[/QUOTE]

Kyllä mä mieluiten vaikka otankin ne ekat lyönnit kuin antaisin kiusaamisen jatkua ja uhrin tuntea olonsa arvottomaksi! Oot pelkuri ja raukka! Just tollasten takia kiusaamiset pääsee menemään pitkälle!

[QUOTE="vieras";28405879]Kerro vielä miten estät ne ensimmäiset lyönnit.[/QUOTE]
Ihme jankuttamista. Ilmeisesti pitää antaa porukan sitten hakata maassa makaava kokonaan paskaksi kun ei heti alusta asti ehtinyt väliin?
No, eihän elokuvaakaan ole mitään iloa alkaa keskeltä katsomaan jos alku jäi näkemättä.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28405952:
Ihme jankuttamista. Ilmeisesti pitää antaa porukan sitten hakata maassa makaava kokonaan paskaksi kun ei heti alusta asti ehtinyt väliin?
No, eihän elokuvaakaan ole mitään iloa alkaa keskeltä katsomaan jos alku jäi näkemättä.

Ensimmäisetkin lyönnit ovat lyömistä, jotkut väittävät pystyvänsä estämään lyömisen, mutta kukaan ei ole vielä kertonut miten.

[QUOTE="vieras";28405967]Ensimmäisetkin lyönnit ovat lyömistä, jotkut väittävät pystyvänsä estämään lyömisen, mutta kukaan ei ole vielä kertonut miten.[/QUOTE]

Taidat olla vähän yksinkertainen?

[QUOTE="vieras";28405967]Ensimmäisetkin lyönnit ovat lyömistä, jotkut väittävät pystyvänsä estämään lyömisen, mutta kukaan ei ole vielä kertonut miten.[/QUOTE]

Sä oot sairas ku nautit tämmöisestäkin asiasta! Sun tekstistä huomaa että et välitä uhrista yhtään vaan haukut niitä ketkä ovat valmiita menemään VÄLIIN! Mee hoitoon!

Ristus mitä pilkunnussimispaskaa sieltä taas tulee.
Sanotaan nyt sitten niin että jokaisen velvollisuus on keskeyttää lyöminen.

[QUOTE="vieras";28405976]En minäkään ole, mutta Minna vaikuttaa olevan...[/QUOTE]

Mikä sua vaivaa? Oletko kenties joutunut itse pahoinpitelyn uhriksi? Tämä asia vaikuttaa olevan sulle niin paljon tunteita nostattava. Olen pahoillani, jos olet joutunut kärsimään :(

Jos sattuu oikeaan aikaan oikeaan paikkaan, niin voi kyllä estää ne ensimmäisetkin lyönnit.

Onko sulla joku ongelma, vai mikä risoo?

Menkää rohkeasti väliin, jos näette jossain varsinkin lapsiin, naisiin ja vanhuksiin kohdistuvaa väkivaltaa, heikompaa pitää aina auttaa.

Uhkarohkea ei sentään pidä olla, puukkotappelun väliin en minäkään välttämättä haluaisi mennä.

Mutta puhumalla ja rauhottelemalla ihmisiä pääsee jo pitkälle. Lapsetkin lopettavat keskinäisen nahistelun jo yleensä siinä vaiheessa kuin joku aikuinen siihen puuttuu edes menemällä väliin. Jotku lähtee karkuun jo tässä vaiheessa.

Helsinkiläisillä on kyllä tässä asiassa vähän petrattavaa.

[QUOTE="vieras";28406018]Aivan, mutta jotkut palstalaista tuntuvat olevan katujen sankareita jotka jollain tuntemattomaksi jääneellä tavalla olisivat estäneet potkut ja lyönnit.[/QUOTE]

Kerrotko nyt, mitä itse olisit vastaavassa tilanteessa tehnyt? Nyt annat vahvasti sellaisen kuvan, ettet olisi tehnyt mitään.

Korjaa nyt ihmeessä tämä väärinkäsitys, jos pystyt.

[QUOTE="vieras";28406018]Aivan, mutta jotkut palstalaista tuntuvat olevan katujen sankareita jotka jollain tuntemattomaksi jääneellä tavalla olisivat estäneet potkut ja lyönnit.[/QUOTE]

Ei luoja sun kanssa... No kerro itte sit tämä: Miksi et halua keskeyttää hakkaamista? Miksi olet niin näitä auttajia vastaan? Tätä SINÄ et ole kertonut!!!!!! Pelataan si samaa peliä... Noni! Anna kuulua!! Kerro! Kerro! Kerro!!! Sekopää...