Alakerrassa on hauskaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Alakerran naapurit taitaa valmistella uutta ohjelmaformaattia nimeltään Tanssii norsujen kanssa =) Helevetinmoinen älämölö kuuluu sieltä.. En käsitä miten tollasen metakan saa aikaseksi, keilaamalla sisällä? :D

samalla lailla kuin meidän yläkerta, aamusta yöhön( mun mielestä yöhön , kun se loppuu vasta klo 22-23)
ei yläkerrassa pitäisi asua edes lapsia,joten miten voi pariskunta ja koira pitää noin kamalaa mekkalaa :o

Mä taas välillä mietin että onko mulla naapureita ollenkaan kun täällä on niin hiljaista.
Kyllä noihin asuntoihin välillä väkeä menee joten kaippa niistä jotkut siellä asuu :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Mä taas välillä mietin että onko mulla naapureita ollenkaan kun täällä on niin hiljaista.
Kyllä noihin asuntoihin välillä väkeä menee joten kaippa niistä jotkut siellä asuu :whistle:

Täälläkin on yleensä hiljasta kun huopatossutehtaassa, siks miä nyt ihmettelinkin että mitä ne riekkuu =)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alakerran naapurit taitaa valmistella uutta ohjelmaformaattia nimeltään Tanssii norsujen kanssa =) Helevetinmoinen älämölö kuuluu sieltä.. En käsitä miten tollasen metakan saa aikaseksi, keilaamalla sisällä? :D

Kattooks ne jääkiekkoo kenties?

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:

Kattooks ne jääkiekkoo kenties?

Jaa =) No sitä se saattaa olla, nyt selvis sekin :D

Yhteistyössä