M
Miä
Vieras
Alakerran naapurit taitaa valmistella uutta ohjelmaformaattia nimeltään Tanssii norsujen kanssa =) Helevetinmoinen älämölö kuuluu sieltä.. En käsitä miten tollasen metakan saa aikaseksi, keilaamalla sisällä? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Mä taas välillä mietin että onko mulla naapureita ollenkaan kun täällä on niin hiljaista.
Kyllä noihin asuntoihin välillä väkeä menee joten kaippa niistä jotkut siellä asuu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alakerran naapurit taitaa valmistella uutta ohjelmaformaattia nimeltään Tanssii norsujen kanssa =) Helevetinmoinen älämölö kuuluu sieltä.. En käsitä miten tollasen metakan saa aikaseksi, keilaamalla sisällä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alakerran naapurit taitaa valmistella uutta ohjelmaformaattia nimeltään Tanssii norsujen kanssa =) Helevetinmoinen älämölö kuuluu sieltä.. En käsitä miten tollasen metakan saa aikaseksi, keilaamalla sisällä?![]()
Kattooks ne jääkiekkoo kenties?