A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mutta mä vaan mokaan kaiken. Muilla on parempi ilman minua ja ongelmiani.
No jos tuo ei ole itsesääliä niin mikä sitten.
Faktaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mutta mä vaan mokaan kaiken. Muilla on parempi ilman minua ja ongelmiani.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mutta mä vaan mokaan kaiken. Muilla on parempi ilman minua ja ongelmiani.
Faktaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ssss:Parempi kun haet apua muualta kuin täältä. Sieltä missä on ammatti-ihmisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ssss:Parempi kun haet apua muualta kuin täältä. Sieltä missä on ammatti-ihmisiä.
Mutta kun mistä??? Kun tuntuu etten saa apua..... Olen yrittänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sen tuedän että mulla on ollut rankempi elämä kuin 90% suomessa, mutta silti mietin ettei mulla ole oikeutta kitistä.
Alkuperäinen kirjoittaja kohtalotoveri:Hei ap, tekstisi ois voinut olla mun kirjoittamaa. Mullakin takana erityisen rankka elämä, ei kovin onnellinen lapsuus, nuoruus täysin hunginnolla ja pari epätervettä parisuhdetta jossa koin väkivaltaa ja muut paskaa. Eronkin jälkeen vuodet on olleet rankkoja, mielenvikainen ex piinaa ja lapset tuottaa harmaita hiuksia ja murhetta. Olen kai pikkuhiljaa masentunut ja nykyään jo burnoutin partaalla.
Itse juon kerran viikkoon, yleensä aina perjantaisin. Olen pystynyt rajoittamaan juomiseni kahteen perjantaihin/kk kun lapset on poissa mutta välillä lipsuu.. kerta-annos on vähintään 8 puolen litran siideriä. Baareihin en mene, tissuttelen kotona. Ja joka kerta seuraavana aamuna on kauhea morkkis ja henkinen paha olo. Joka kerta päätän että nyt pidän tipattoman kuukauden mutta ei se onnistu. Sama homma on esim ruuan suhteen, en vaan pysty pidättäytymään jostain kokoaan. Mulla on myös jonkinsortin syömishäiriö, BED:iä epäilen.
Suvussa on molemmin puolin paljon alkoholisteja, mukaanlukien omat vanhempani ja kai veljenikin juo liikaa. Pelottaa että luisun samaan suohon.
Niin pohjalla en ole, että minnekään katkaisuun pääsisin (tai edes haluaisin, olen "alalla" joten en kehtaisikaan). Tänäänkin jo odotan lähes tuskissani huomista että pääsen töistä ja saan haettua siideriä illaksi.
Tunnistan olevani masentunut, eikä alkoholi tosiaankaan auta asiaa, päinvastoin. Mutta en siitä pysty erossakaan olemaanEn tiedä mitä teen.
Alkuperäinen kirjoittaja v:http://xestia.net/testit/bdi.php Teeppäs masennustesti. Sama tehdään sinulle ekalla mtt-käynnillä jos menet.
Alkuperäinen kirjoittaja hippi:Kokeile kannabista. Moni alkoholiongelma on lähtenyt sillä.
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Alkuperäinen kirjoittaja hippi:Kokeile kannabista. Moni alkoholiongelma on lähtenyt sillä.
Todella järkevää korvata yks riippuvuus toisella.
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Mulla ei ole alkoholiongelmaa, mutta tiedän mitä tuo on. Mulla se on ollut samanlaista suklaan kanssa. :ashamed: Nyt on niin rajut keinot käytössä että on jo aika pakko päästä irti (rahat vietiin anoppilaan joten en vaan voi lähteä ostamaan kun himottaa..). Oon lukenu kirjaa Bitten Jonsson: Sokeripommi - irti sokeririippuvuudesta, siinä puhutaan muistaki riippuvuuksista, ne liittyy toisiinsa. Se on auttanu mua ymmärtämään riippuvuuksia lisää, ja sitä aivojen kemiaa mistä se kaikki johtuu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Mulla ei ole alkoholiongelmaa, mutta tiedän mitä tuo on. Mulla se on ollut samanlaista suklaan kanssa. :ashamed: Nyt on niin rajut keinot käytössä että on jo aika pakko päästä irti (rahat vietiin anoppilaan joten en vaan voi lähteä ostamaan kun himottaa..). Oon lukenu kirjaa Bitten Jonsson: Sokeripommi - irti sokeririippuvuudesta, siinä puhutaan muistaki riippuvuuksista, ne liittyy toisiinsa. Se on auttanu mua ymmärtämään riippuvuuksia lisää, ja sitä aivojen kemiaa mistä se kaikki johtuu.
Apua, suklaan?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:mulla kans BED ja alkon kanssa on ollut ongelmia sun muuta aikoinaan..