Alanya, onko kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
viime lauantaina kotiuduttiin Alanyasta, eikä enää koskaan palata!
karmee paikka.... pelkkä turistirysä. ei mitään paikallista historiaa.. no, linnoitus on mutta ei muuta... hotellit hyviä, siistejäkin, mutta 2 vk sitä samaa ruokaa - ei kiitos. lapsille paljon aktiviteettejä joka plussaa. ihmiset päällekäyviä, ei kunnoiteta toisia... suuttuvat jos ei osta. se myös hermostutti kun kaikki hiplaamassa lapsia paskasilla käsillään
 
Alkuperäinen kirjoittaja kitty:
viime lauantaina kotiuduttiin Alanyasta, eikä enää koskaan palata!
karmee paikka.... pelkkä turistirysä. ei mitään paikallista historiaa.. no, linnoitus on mutta ei muuta... hotellit hyviä, siistejäkin, mutta 2 vk sitä samaa ruokaa - ei kiitos. lapsille paljon aktiviteettejä joka plussaa. ihmiset päällekäyviä, ei kunnoiteta toisia... suuttuvat jos ei osta. se myös hermostutti kun kaikki hiplaamassa lapsia paskasilla käsillään

niin ja mies ja seurueen toinen naismatkustaja saivat salmonellan eli alkoivat paskomaan vasta kotona
 
Alkuperäinen kirjoittaja kitty:
Alkuperäinen kirjoittaja kitty:
viime lauantaina kotiuduttiin Alanyasta, eikä enää koskaan palata!
karmee paikka.... pelkkä turistirysä. ei mitään paikallista historiaa.. no, linnoitus on mutta ei muuta... hotellit hyviä, siistejäkin, mutta 2 vk sitä samaa ruokaa - ei kiitos. lapsille paljon aktiviteettejä joka plussaa. ihmiset päällekäyviä, ei kunnoiteta toisia... suuttuvat jos ei osta. se myös hermostutti kun kaikki hiplaamassa lapsia paskasilla käsillään

niin ja mies ja seurueen toinen naismatkustaja saivat salmonellan eli alkoivat paskomaan vasta kotona

Tuo salmonella pelottaa kyllä...Jos sittenkin menemme sinne Kreikkaan.
 

Yhteistyössä