T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:helevtti että tuo ewi ärsyttää mua!!!!!!!!!!!!!
kuina paljon tuo teidän loma maksaa?
Alkuperäinen kirjoittaja kitty:viime lauantaina kotiuduttiin Alanyasta, eikä enää koskaan palata!
karmee paikka.... pelkkä turistirysä. ei mitään paikallista historiaa.. no, linnoitus on mutta ei muuta... hotellit hyviä, siistejäkin, mutta 2 vk sitä samaa ruokaa - ei kiitos. lapsille paljon aktiviteettejä joka plussaa. ihmiset päällekäyviä, ei kunnoiteta toisia... suuttuvat jos ei osta. se myös hermostutti kun kaikki hiplaamassa lapsia paskasilla käsillään
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:aika kallis on kyllä.. aurinkomatkoilla on täyshoito hotelli 14 päivää 2000e....
Alkuperäinen kirjoittaja kitty:Alkuperäinen kirjoittaja kitty:viime lauantaina kotiuduttiin Alanyasta, eikä enää koskaan palata!
karmee paikka.... pelkkä turistirysä. ei mitään paikallista historiaa.. no, linnoitus on mutta ei muuta... hotellit hyviä, siistejäkin, mutta 2 vk sitä samaa ruokaa - ei kiitos. lapsille paljon aktiviteettejä joka plussaa. ihmiset päällekäyviä, ei kunnoiteta toisia... suuttuvat jos ei osta. se myös hermostutti kun kaikki hiplaamassa lapsia paskasilla käsillään
niin ja mies ja seurueen toinen naismatkustaja saivat salmonellan eli alkoivat paskomaan vasta kotona
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tiina:aika kallis on kyllä.. aurinkomatkoilla on täyshoito hotelli 14 päivää 2000e....
Laitapa linkki. Ja tuo 2800 on hinta koko perheeltä( 2 aik. + 2 lasta(kouluikäisiä)
Alkuperäinen kirjoittaja mis:ootko katsonu deturin sivuilta?
Alkuperäinen kirjoittaja mis:ihan hyvä se on kun vaan itse katot että on hyvä hotelli. halvat hinnat on
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mis:ihan hyvä se on kun vaan itse katot että on hyvä hotelli. halvat hinnat on
Millä lentoyhtiöllä ne lentää?