H
Hurjaa ;(
Vieras
Kattelin just lomaillessa telkkarista, kun oli siepattu lapsi, et saavat siltä irrotettua esim. toisen munuaisen. Siellä on aika huimaa elinkauppaa, ilmeisesti mafia pyörittää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hamppari:hampurilaistenko takia lähtisit turkkiin asti?vaikka niitä samoja hampurilaisia saa täältä suomestakin. Pääsee halvemmalla,jos niitä täällä söisi,uikä turkkiin asti lähtisi hampurilaisia syömään.
Turkkilainen ruoka on hyvää,itse ainakin syyön sitä ennemmi,kuin samoja hamurilaisia mitä saa täältä suomestakin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattaa kyllä varoa niitä baaripoikia,kovia ovat pokaamaan turisteja.
Mua itseäni inhottaa ne venäläiset akat,joita ne jätkät siellä p*anevat ja sitten saavat niiltä kaikki taudit,mut jos hauaa vaan m*unaa niin se on oma asia, jos onnistuu hankkimaan jonkun taudin siltä ressultaanturkkilaiset pitävät varmaan suomaliaisia akkoja aika helppoina
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:talvella siellä ei ole mitään,kun kylmää ja vesisateita eli ei kannata mennä.
Kesällä on parasta aikaa lähteä turkkiin lomalle,elokuu on siellä tosi kuuma ja kuiva,jos ei välitä niin kuumasta ei kannata elokuussa sinne suunnata.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onkohan åbo käynyt Alanyassa, jos voisi kommentoida![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Katoppa vielä ennen päätöstä sellanen matkatoimisto kun nazar. Niillä tosi hyviä kohteita lapsiperheille. Ollaan oltu nyt kolme kertaa. Kaksi kertaa PlanetPegassoksessa ja kerran Pegassos Worldissa. Ensimmäisestä on puolen tunnin bussimatka Alanyaan shoppailemaan. Lapset ainakaan meillä ei halua muuta kun olla meressä ja altailla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen ollut Alanyassa, enkä menisi enää. Niin paljon kusetusta joka paikassa. Maisemat ok.
Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:Meillä on Alanyan Obassa loma-asunto. Eli siellä tulee käytyä usein. Alanya on kiva paikka lomailla etenkin lasten kanssa, turkkilaiset ovat tosi lapsiystävällisiä. Huomioivat aina ruokapaikoissa ym. lapset ihan erityisesti. Ruoka on hyvää, eläminen kaikkiaan edullista. Toukokuu on mun mielestä paras aika matkustaa Alanyaan. Kouluikäisille lapsille riittää varmasti tekemistä, sieltä löytyy pieni huvipuisto, vesipuisto, pelisali Alanyumin kauppakeskuksessa, keilahalli ymym.
Alkuperäinen kirjoittaja Hali87:Me tykättiin viime kesänä tosi paljon kun siellä ekaa kertaa käytiin ja varmasti lähdetään toisenkin kerran. Miehellä tosin kävi huono tuuri ja sai matkamuistona salmonellan -> Suomessa suoraan päivystyksen kautta osastolle tiputukseen muutamaks päiväksMutta hänkin on lähdössä vielä uudelleen, ei pilannut lomafiilistä kuitenkaan
Huono tuuri vaan..
Suosittelen lämpimästi veneretkiä, aivan ihana oli viettää päivä merellä ja katsella sitä kautta maisemia. Meidän veneretkellä oli suomalainen opas ja lapsille mm. suomalaisia lautapelejä (afrikan tähti jne), joten hyvin oli sillon kaikki hoidettuAurinkomatkojen matkalla oltiin ja retki valittiin heidän valikoimistaan.