Alapään karvat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja diididi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

diididi

Vieras
Oon nyt varmaan ties kuinka kauan sheivannut aina kaikki pois. No olenpa kyllästynyt ja haluaisin jotain vaihtelua mutta en oikein tiedä miten? Onko ideoita, mihin "malliin" te siistitte, mistä kohin otatte ja kuinka paljon.. Höylällä, vahalla, epilaattorilla..?

Niin ja minkä takia miesten höylät ja partakoneet on parempia kuin naisten karvanpoistovälineet? :D

Oon nyt varmaan ties kuinka kauan sheivannut aina kaikki pois. No olenpa kyllästynyt ja haluaisin jotain vaihtelua mutta en oikein tiedä miten? Onko ideoita, mihin "malliin" te siistitte, mistä kohin otatte ja kuinka paljon.. Höylällä, vahalla, epilaattorilla..?

Niin ja minkä takia miesten höylät ja partakoneet on parempia kuin naisten karvanpoistovälineet? :D

Vinkki, jätä ajamatta niin näytät ei-ääliöltä. Sheivaa siveyden vuoksi reidet.

Mä pidän "kolmiota" tuossa häpykummulla. Eli häpyhuulet on ajeltu, samoin tuosta edesä sivut. En tykkää ajella kaikkia pois, mutta alempaa on mukava pitää sileänä.

ja nää naisten Venusterät on muuten surkeita, ainakin ne mitä minä olen käyttänyt. On niin leveä se teräosa ettei sillä mahdu pieniin paikkoihin. Olen käyttämnyt miesten kertakäyttöteriä, mutta ne jättää vähän karheaksi. Pitäisi ehkä hankkia sellainen kunnollinen miesten höylä.
Vahaus aiheutti mustelmia ja kyyneliä, ja epilaattoria en voisi edes kuvitella, höylällä siis mennään vaikk saiskin joka päivä ajaa.

Yhteistyössä