Alapään karvoituksesta raskaana ollessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 00
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
0

00

Vieras
Miten olette pitäneet alapään karvoituksen raskaana ollessa? Pidättekö sen samanlaisena kuin muulloinkin? Itse olen raskaana vasta ihan alkumetreillä ja tulikin mieleeen että kun tykkään pitää alapäätäni "kiitorata" mallissa, niin kehtaako kun käy ultrassa yms. olla ko malli?:) Kun ainakin luulis että vanhemmat kätilöt kattoo pahasti, mitä mieltä olette? Tiedän että kysymykseni on turha ja ihan hölmö mutta kun tulee mieleen kaikenlaista:D

Se on ihan sun yksityisasia, ajatko karvojasi, värjäätkö hiuksiasi tai onko sulla korvissa korvakorut. Kätilöillä ei ole mitään syytä tuomita asiakkaitaan. Heidän kuuluu tehdä duuninsa, eikä arvostella sun alapäätä. Eli tee ihan kuin parhaaksi näet. Kyllä mä siistin itseni aina, olin raskaana tai en.

Jumppamaikka jo 1970-luvulla sanoi, että kannattaa ajella kaikki karvat pois, niin ei haise. Joten mitä ihmeen siveydensipuleita kätilöt olisivat 2010-luvulla?

Hehe, mua taas hävettää suunnattomasti liki luonnontilassa käydä ketaroita levittelee, ei vaan pysty olemaan suihkussa yhtään ylimääräistä. Tai no nyt jo pystyy kun ei oksentele mutta nyt sitten ei jaksaisi, johan tuo pehko tukkii viemärit niin tarvitsee sotasuunnitelman siitä eroon päästäkseen. :D

NO miellyttävämpi se posliini tai siistitty alapää on kun luonnontilainen pehku ;) ja harvoin muuten enää noita kunnon rämemajavia enää näkeekään!

onneksi kätilöt ei ole vaan arvostelemassa toisten karvoitusta..mulle ei tullu kyllä mieleenkään hävetä tuota pehkoa raskausaikana..olin vaan niin keskittynyt vauvaan ja tulevaan synnytykseen.

Yhteistyössä