Alapään paha haju synnytyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zxc

Vieras
Eli kaikki alkoi synnytyksen jälkeen (2,5kk sitten). silloin kun oli vuoto ymmärsin sen hajun kuuluvan asiaan, mutta nyt kun verivuotoa ei ollut jo pitkään siellä haise edelleen pahalle. mielestäni se ei ole valkovuotoa, tai ei ainakaan mitenkään runsaasta. mietin voiko se olla virtsa? mutta kai tuntuisin sen, jos se olisi virtsan karkailu? pikkuhousun suoja haise pahalle jo muutaman tunnin päästä vaihtamisesta ja housutkin haise, eli se haju mene jotenkin läpi...

[QUOTE="vieras";23322817 begin_of_the_skype_highlighting**************23322817******end_of_the_skype_highlighting]Kohtutulehdus on yleensä aika kivulias. Tiettyjoku muu tulehdus on voinut alkaa tarkastuksen jälkeen... Emättimen ph-tasapaino pielessä, maitohappoja.[/QUOTE]

kun oli jälkitarkastus,niin verivuotto oli jo kuukauden pois. eli uskois että lääkäri olisi huomannut jotain jos jokin olisi pielessä.

mitäs toi virtsan karkailu? tuntuuko se joltain, vai huomaako sen tapahtuvan vain siteesta?

Mulle määräsi Gyno-Lactia tasapainottamaan bakteerikantaa jälkitarkastuksessa, ei kylläkään ollutmitään hajuja. Kokeile jos ei muita oireita. Kyllä se kohtutulehdus oireilee enemmän.

kun oli jälkitarkastus,niin verivuotto oli jo kuukauden pois. eli uskois että lääkäri olisi huomannut jotain jos jokin olisi pielessä.

mitäs toi virtsan karkailu? tuntuuko se joltain, vai huomaako sen tapahtuvan vain siteesta?

Mulla ei lääkäri huomannu jälkitarkastuksessa kohtutulehdusta. Ja vuotoa ei ollut kuin viikko synnytyksen jälkeen.

[QUOTE="mökö";23322904 begin_of_the_skype_highlighting**************23322904******end_of_the_skype_highlighting]Mulla ei lääkäri huomannu jälkitarkastuksessa kohtutulehdusta. Ja vuotoa ei ollut kuin viikko synnytyksen jälkeen.[/QUOTE]

mutta oliko sulla muita oireita? kipu esim..

Yhteistyössä