V
vierailija
Vieras
Olet ilmeisesti aika uusi palstalla.Osaisitko yhtään kertoa, että miksi kuvittelet noiden kirjoittajien olevan sama henkilö?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olet ilmeisesti aika uusi palstalla.Osaisitko yhtään kertoa, että miksi kuvittelet noiden kirjoittajien olevan sama henkilö?
Yhtäläisyyksiä on runsaasti. Super-Setis on kirjoittanut monilla nimimerkeillä. Jostain syystä hän seuraa viestejäni kuin hai laivaa.Osaisitko yhtään kertoa, että miksi kuvittelet noiden kirjoittajien olevan sama henkilö?
Ehkä henkilökohtaisessa hygieniassasi on syy siihen?Yhtäläisyyksiä on runsaasti. Super-Setis on kirjoittanut monilla nimimerkeillä. Jostain syystä hän seuraa viestejäni kuin hai laivaa.
Muistaa (muka) ikivanhoja kirjoituksiani Annan ajoilta. Toki voin erehtyä henkilöstä, mutta tuskin. Minulla on aina ollut pyllykärpäsiä netissä ja elävässä elämässä.
Sinun hygieniassa ei ole kehumista. Tuot kaikki eritteesi lukemattomissa ketjuissasi palstalle. Miksi et luota puhtaanapitolaitokseen?Ehkä henkilökohtaisessa hygieniassasi on syy siihen?
Lepa-mummohan oli tuttava Juice-vainaan kanssa. Siitä Juice saikin idean lauluunsa "Eksä pese sitä koskaan".Ehkä henkilökohtaisessa hygieniassasi on syy siihen?
Minä osaan kertoa koska olen ollut pakosti tekemisissä moisen paranoiasta kärsivän vanhemman naisen kanssaOsaisitko yhtään kertoa, että miksi kuvittelet noiden kirjoittajien olevan sama henkilö?