Ei oo henk.koht kokemusta, mutta muutama sukulainen on käynyt. Ovat tykänneet todella paljon ja saaneet suuren avun vaivoihinsa. Jopa eräs jota ei lääkäriin tms. saa kuin vasta pää kainalossa, oli innostunut tuosta Alexanderin tekniikasta niin että varasi heti muutaman ajan lisää!
[QUOTE="mie";28845471]Ei oo henk.koht kokemusta, mutta muutama sukulainen on käynyt. Ovat tykänneet todella paljon ja saaneet suuren avun vaivoihinsa. Jopa eräs jota ei lääkäriin tms. saa kuin vasta pää kainalossa, oli innostunut tuosta Alexanderin tekniikasta niin että varasi heti muutaman ajan lisää![/QUOTE]