Alisa vai Lilja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuleva äiti :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuleva äiti :)

Vieras
Alisa vai Lilja? Ja mikä toiseksi nimeksi, joku lyhyt,saman pituinen kuin Lilja ja Alisa. Ollaan mietitty Emmaa toiseksi nimeksi molempiin. Myös näitä ollaan mietitty:
Alisa Enni, Lilja Alisa, Alisa Lilja.Mielipiteitä ja ehdotuksia

Lilja on kaunis nimi. :)
Lilja Mari /Maria
Lilja Lumi
Lilja Aada
Lilja Linnea
Lilja Aava
Lilja Amalia

Ehdotuksia toiseksi nimeksi Liljalle (on hieman pidempiä kaikki paitsi eka, mutta pidempi sopii minusta hyvin):

Lilja Ilona
Lilja Tuulia
Lilja Maaria
Lilja Vanamo
Lilja Helena
Lilja Orvokki

Liljasta tulee mieleen eräs vanha venäläinen eukko, kuiva keski-ikäinen. Alisasta Muumien noita, mutta hauskan positiivisella tavalla. :) Alisa ehdottomasti. Lilja on NIIIIIN ruma nimi.
Ei mitään Aadaa toiseksi nimeksi, pilaa koko setin.

Tuolla ehdotettiin Mariaa, mutta se ei käy sillä se on jo lähipiirissä aika paljon.
Lilja Ilona olisi muuten ollut aivan ihana nimi mutta se on minun nimessä, enkä haluaisi antaa sitä. Aada,Aava,Amalia,Linnea,Lyydia,Vanamo,Orvokki eikä Helena olleet mieluisia:( Tuulia oli ok nimi, Lumi oli ihana. Lilja ollut teidän mielipiteistä suosituin, joten luultavasti se tulee nimeksi. Olen alkanut epäröimään Alisaa, että onko liian tylsä ja väritön toisin kuin Lilja. Kiitos ehdotuksista, lisää voi kertoa ja toivotaan että se nimi löytyisi täältä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tuleva äiti :);29766907:
Tuolla ehdotettiin Mariaa, mutta se ei käy sillä se on jo lähipiirissä aika paljon.
Lilja Ilona olisi muuten ollut aivan ihana nimi mutta se on minun nimessä, enkä haluaisi antaa sitä. Aada,Aava,Amalia,Linnea,Lyydia,Vanamo,Orvokki eikä Helena olleet mieluisia:( Tuulia oli ok nimi, Lumi oli ihana. Lilja ollut teidän mielipiteistä suosituin, joten luultavasti se tulee nimeksi. Olen alkanut epäröimään Alisaa, että onko liian tylsä ja väritön toisin kuin Lilja. Kiitos ehdotuksista, lisää voi kertoa ja toivotaan että se nimi löytyisi täältä :)

Mikset haluais antaa omaa nimeä toiseksi nimeksi? Sehän on tosi yleistä ja perinteikästä että äiti antaa joko oman toisen nimensä tai jopa etunimensä lapselle toiseksi nimeksi.

Lilja Alisa, ehdottomasti noista Lilja ensimmäiseksi nimeksi.

Meilläkin oli nimi tarkkaan mietitty lapselle valmiiksi, mutta kun syntyi niin ei ollut ollenkaan sen näköinen ja menikin sitten kokonaan uusiksi.

Yhteistyössä