Alistettu olo... (seksistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraana

Vieras
Mitä mieltä te muut olette tästä tilanteesta, tähän ei auta keskustelut, on ukon kans yritetty... Meillä ei paljon muuta seksiä harrasteta kuin suihinottoa, se on joskus ihan ok... mutta silloin kun mies käy suihkussa ja jää vain odottamaan ja thats it mun pitäisi hoitaa homma, niin tulee alistettu ja hyväksi käytetty olo... Nytkin on ollut riita päällä perjanytaista asti, kun en jaksanut innostua. Mies onkin sanonyt, että jos et sinä sitä tee niin sitten joku muu... Lähti tuossa äsken suihkun kautta ja parin kaljan jälkeen jonnekkin... jotenkin tuntuu ettei meillä ole tulevaisuutta... Hän ei voi tulla yhtään vastaan asiassa, siis halailua tai mitään esileikiksi verrattavaa ei tule kysymykseen...

Siis mitä sä saat? "Ilon" siitä että annat miehelle tyydytyksen. Mulle ei riittäisi tuollainen, vaan vaatisin oikeaa yhdyntää. Jos mies ei suostuisi ja se tuntuisi olevan hänelle joku ongelma, niin kyllä lähtis mies aika nopeasti vaihtoon.

Olen sitä mieltä, että ihan persiistä tuommoinen homma. Itse en katselis montaa minuuttia vaan sanoisin ukolle, että jos ei osaa itse panna parastaan niin turha vongata. Ja jos menee sitten mieluummin muualle, niin on hyvä vaan. Tosin takaisin ei tarvii koittaa.

Oletko kokeillut esim. sellaista, että aloitatte sillä suihinotolla, ja sitten jätätkin sen kesken, jätät hänet himojensa huipulle. Flirttaillen alat hänelle tanssia, käyt vähän kokeilemassa ja hyväilemässä välillä, vähän pyllistätkin ja hymyilet, viekoittelet siis hänet ihan muuhun toimintaan. Teet itsesi haluttavaksi ja otat sen mikä sinullekin kuuluu... ;)

Ellei mikään auta, niin sitten peesaan edellä olevia.

ehdottomasti teit oikein kun et suostunut,seksissähän on kyse että kummatkin saa nautintoa,tuollainen on mieheltäsi tosi sikamaista käytöstä!anna vaan mennä muualta ettimään kun kerta meinaa ja suosittelen että sinäkin menet ellei miehesi tajua tehneensä mitään väärää ja pyydä anteeksi!

Siis ei se tietenkään joka kerta sellaista ole... mutta silloin kun on niin se juttu on juuri siinä, että hänen täytyy vain saada suihinotto tekemättä mitään... ja siitä jos kieltäytyy on luvassa monta päivää riitaa... olen aina ollut sitä mieltä, että molempien täytyy olla mukana hommassa ja väkisin ei pidä alkaa, mutta joskus pääsee helpommalla 15min. homma ja ei tule monen päivän riitaa... ihan kiva oli kuulla teidän mielipiteitä nimittäin olen jo ollut syyllisellä mielellä siitä, että tämäkin riita olisi ollut estettävissä...

Toi on kyllä oikeesti todella alistavaa käytöstä eikä kenenkään tarvitse tuollaiseen suostua. Minusta koko juttu kuulostaa siltä, että mies vaan haluaa alistaa ja nöyryyttää seksuaalisesti. Seksihän ei nimittäin tuollaista ole.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis ei se tietenkään joka kerta sellaista ole... mutta silloin kun on niin se juttu on juuri siinä, että hänen täytyy vain saada suihinotto tekemättä mitään... ja siitä jos kieltäytyy on luvassa monta päivää riitaa... olen aina ollut sitä mieltä, että molempien täytyy olla mukana hommassa ja väkisin ei pidä alkaa, mutta joskus pääsee helpommalla 15min. homma ja ei tule monen päivän riitaa... ihan kiva oli kuulla teidän mielipiteitä nimittäin olen jo ollut syyllisellä mielellä siitä, että tämäkin riita olisi ollut estettävissä...

No hyvä, ettei sentään joka kerta :) Toki noinkin voi toiselle välillä tehdä gutaa, kun se itsellekin sopii. Mutta ei minusta koskaan pakotettuna tai kiristämällä :/

Siis kun oot ukol antanut suihinoton ja hän lauennut,niin jääkö homma siihen? eiö hän tee sen jälkeen sinulle mitään hyvää? hänen vain pitäisi saada haluamansa,sinä et,joten ei tommonen ole mikään mies vaan selvästi alistaa sinua

Siis sanoiko se oikeasti että ellet sinä, niin joku muu? Ja sä et ole vielä pakannut sen tavaroita? |O

H...... ruma sana jos mulle sanoisi noin, saisi hakea sitten muualta. Ja mä ainakin hakisin sata varmasti. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Siis sanoiko se oikeasti että ellet sinä, niin joku muu? Ja sä et ole vielä pakannut sen tavaroita? |O

H...... ruma sana jos mulle sanoisi noin, saisi hakea sitten muualta. Ja mä ainakin hakisin sata varmasti. :xmas:

peesi nasulle!
mun ukon ei tartteis kun kerran "uhkailla" pettämisellä niin sais mennä lopullisesti!

jos teen selväsi että mulle kans niin kyllähän se velvollisuudesta "sormettaa" mutta silti se ei poista ongelmaa siitä, että mun pitää mennä polvilleen jo siitä että hän on pessyt vehkeensä... olen pyytänyt että suutele vaikka niskaa tai jotain niin se on minulle sen jälkeen paljon helpompaa, mutta ei! en tajua miksi? Joltain huoralta voi ola vailla noin vain, mutta mutta...

Mun mielestä seksielämään heijastuu muu parisuhde, ja toisinpäin. Jos suhteessa on kunnioitusta, haluaa antaa seksiä silloinkin kun ei itseä huvita, mutta toisaalta vaikka itse haluais, hyväksyy sen ettei toista huvita, eikä vaadi enempää kun toinen juuri silloin haluaa antaa.
Tottakai joskus suostuu seksiin, vaikka ei huvittais, mutta sen täytyy olla molemminpuolista, siis kummankin pitää välillä suostua toisen mieliksi. Eikö miehesi siis suostu tyydyttämään sinua, vaikka vaatii itse tyydytystä?
Seksistä ei sais tulla asetta, millä kiristetään ja käydään kauppaa, se heijastuu niin moneen muuhun asiaan ja jossaivaiheessa jompikumpi tympäänty ja päättää hakea seksinsä muualta, mistä helpommalla saa. Jos mies ei koskaan halua antaa, niin johan siinä alkaa miettiä, mistä itte sais helpommalla...
Miten mies suhtautuu, kun yrität kertoa, miltä sinusta tuntuu, kun et saa mitään vastineeksi? Jos miehesi keskustelu linja on "haen sitten sieltä mistä helpommala saa" mä varmaan lähtisin samalla linjalle ja heittäisin että "mä haen sieltä mistä ylipäänsä saa, kun sulta ei saa" :ashamed: Tunnustan, ettei auta tilannetta, vaan varmaan pahentais,mutta luultavasti niin kävis :whistle: Eli päädyttäis siihen, ettäkumpikin hakee seksinsä sieltä, mistä helpoimmalla saa...

Vetäise ukon nenän edessä omat housut kinttuun ja sanot et alappa nuolla. Jos ei suostu, lähet menemään ja sanot lähtiessäs et joku muu saa sit nuolla.

Teet sitä yhtä usein kuin miehesikin. Kato mitä mieltä on.

Jos miehesi on vähän s/m-henkinen, mutta ei vaan ole kehdannut sanoa? Ne tekee tuollaista. Minä tiedän, kun omistan sellaisen. :D Mutta ei sen seksin kyllä silti pitäisi olla ihan tuollaista. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Ei toi oo mitään seksiä. Osta sille kuule sellanen tekopillu tai imukone.

samaa mieltä. sori mut ihan kauhea tapaus toi sun mies, on vissii porkkaleffat aikanaan kattonu..
jos ei keskustelu tai täällä annetut niksit auta niin vaihtoon tommone!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jos teen selväsi että mulle kans niin kyllähän se velvollisuudesta "sormettaa" mutta silti se ei poista ongelmaa siitä, että mun pitää mennä polvilleen jo siitä että hän on pessyt vehkeensä... olen pyytänyt että suutele vaikka niskaa tai jotain niin se on minulle sen jälkeen paljon helpompaa, mutta ei! en tajua miksi? Joltain huoralta voi ola vailla noin vain, mutta mutta...

Ootko varma ettei huorissa jo käykin?
En missään nimessä sietäisi miehesi käytöstä.
Hän ei kunnioita sinua ja hyvää parisuhdetta ei voi olla ilman kunnioitusta.

Olen kanssasi lisamarie samaa mieltä, näinhän se juuri on... ja toki välillä teen hänen mieliksi ja välillä siksi ettei tule riitaa, mutta juuri tuo tapa ettei hän voi koskea minua ennen sitä(ei tietenkään joka kerta ole näin) tekee siitä sellaista, että se tuntuu alistamiselta... siis ihan oikeesti miettikää tilanne, ei kiinnosta ja ukko on käynyt munan pesulla ja menee tuoliin istumaan...

Yhteistyössä