Alistettu olo... (seksistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen kanssasi lisamarie samaa mieltä, näinhän se juuri on... ja toki välillä teen hänen mieliksi ja välillä siksi ettei tule riitaa, mutta juuri tuo tapa ettei hän voi koskea minua ennen sitä(ei tietenkään joka kerta ole näin) tekee siitä sellaista, että se tuntuu alistamiselta... siis ihan oikeesti miettikää tilanne, ei kiinnosta ja ukko on käynyt munan pesulla ja menee tuoliin istumaan...

Mä tiedätkö haistattaisin paskat. Mä olen tosi kurja ja paha ja ilkeä, mutta kokemus on osoittanut että alistettuna ei ole kovin kiva elää. Jos joku heittäytyy mulle kurjaksi, en tosiaan käännä toista poskea... :ashamed:

En yllättyisi vaikka olisikin käynyt. Ja siihen miksi olen tuollaisen miehen kanssa.. Hyvä kysymys??

Jätä se. Koska hän ei sinua kunnioita. Ilman kunnioitusta ei ole hyvää parisuhdetta. Tää elämä on liian lyhyt elettäväksi alistettuna.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Olen kanssasi lisamarie samaa mieltä, näinhän se juuri on... ja toki välillä teen hänen mieliksi ja välillä siksi ettei tule riitaa, mutta juuri tuo tapa ettei hän voi koskea minua ennen sitä(ei tietenkään joka kerta ole näin) tekee siitä sellaista, että se tuntuu alistamiselta... siis ihan oikeesti miettikää tilanne, ei kiinnosta ja ukko on käynyt munan pesulla ja menee tuoliin istumaan...

Mä tiedätkö haistattaisin paskat. Mä olen tosi kurja ja paha ja ilkeä, mutta kokemus on osoittanut että alistettuna ei ole kovin kiva elää. Jos joku heittäytyy mulle kurjaksi, en tosiaan käännä toista poskea... :ashamed:

Mun mielestä toi että suostuu, ettei tulis riitaa, onväärin. Siis joskus voi suostua vaikka ei huvita, mutta jos vaan ei huvita, niin ei siitänormaali suhteessa pitäis riitaa tulla!
Jos asiasta puhuu vaikka aamiasipöydässä, miten mies sitten suhtautuu?
Jos koittaisit vaikka kertoa sille, että ymmärrät, että joskus on hauskaa olla ihan täysin saavana osapuolena, mutta toivoisit huomaavaisuutta silloin, kun sinulla on sellainen olo, ettei se tunnu hyvältä, niin suutahtaako silloinkin?
Jos suutahtaa, niinmä kyllä tulkitsisin sen epäkunnioitukseksi ja tekisin varsin selvästi, että en suostu elämään hmisen kanssa joka ei kunnioita muo.
Tottakai parisuhde on aina tavallaan kaupankäyntiä, toinen joustaa enemmän toisissa asioissa ja toinen taas toisissa, ja mitä enemmän saa, sitä enemmän myös haluaa antaa Aina ei kuitenkaan pitäisi joutua yksipuolisesti joustamaan samassa asiassa!

Mies on sitä mieltä, että kun häntä haluttaa niin silloin haluttaa ja minun pillin tahtiinko hänen täytyisi haluta... Että voi voi, onneksi minulla on näköjään vähän itsekunnioituksen rippeitä jäljellä, kun nytkin olen sodan aikaiseksi saanut.

Mies on sitä mieltä, että kun häntä haluttaa niin silloin haluttaa ja minun pillin tahtiinko hänen täytyisi haluta... Että voi voi, onneksi minulla on näköjään vähän itsekunnioituksen rippeitä jäljellä, kun nytkin olen sodan aikaiseksi saanut.

No hänenkö pillinsä mukaan sinun sitten pitäis haluta :o ? Mitäs se tuohon vastaa?

Kyllä hän sen itsekkin myöntää ettei vasten tahtoaan tarvi suostua, mutta suuttuu silti. Taitaa olla samaa mieltä ettei kenenkään pillin mikaan pidä haluta, mutta käytännössä on sitten eri asia. On meillä ollut siitä puhetta; että me emme ole sopiva pari toisillemme... huom. hän on ollut aikoinaan naimisissa ja mies väittää ettei ole tällaiseen kuin minä koskaan törmännyt ja hänen entinen kyllä oli toisenlainen...

ollenkaan että tuo teijän välinen suhde ei ole rakkautta,eikä myöskään siinä ole rakastelua.Jätä hyvä ihminen tuommoinen mies,ja ota rinnallesi hellä,rakastavan miehen joka rakastelee sinun kanssasi rakkaudesta sinuun,eikä tuommoista munan pesijää joka istuu tuoliin ja odottaa että hoidat hommat,se on sairautta mikä ukollas on.

Kyllä hän sen itsekkin myöntää ettei vasten tahtoaan tarvi suostua, mutta suuttuu silti. Taitaa olla samaa mieltä ettei kenenkään pillin mikaan pidä haluta, mutta käytännössä on sitten eri asia. On meillä ollut siitä puhetta; että me emme ole sopiva pari toisillemme... huom. hän on ollut aikoinaan naimisissa ja mies väittää ettei ole tällaiseen kuin minä koskaan törmännyt ja hänen entinen kyllä oli toisenlainen...
No ilmankos entinen pisti ukon pihalle :kieh:
Sano, jos siihen suuntaan vihjailee, että et sinäkään loputtomiin pitkämielinen ole, että saman teet kun entinenkin ja nakkaat ulos, jos ei pysty järkeään käyttämään.

millainen hänen ex oli? ja mitä sinussa on?

Sanot ettei niin ole aina. Minkälaisissa tilanteissa niin sitten on? Kuukautisten aikaan voin ihan mielelläni ottaa mieheltäni suihin vaikken mitään saakaan, silloin en edes tykkäisi esim.rintojen hipelöinnistä.
Joku jo veikkailikin että voihan olla jotain s/m taipumusta mitä ei ole kehdannut tai uskaltanut sanoa. Olisiko ihan kamala paikka kysäistä että oliko hänellä ja exällä jotenkin erilaista seksiä?
Vaikea kuvitella mitä tuollainen tekee itsetunnollesi jatkuessaan vuosiakin, ei ole mielestäni oikein.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Ei toi oo mitään seksiä. Osta sille kuule sellanen tekopillu tai imukone.

Lypsykone olisi ihan hyvä vaihtoehto; siinä olisi imua pitkäksi aikaa.

Ihme äijä, jos ei puheet auta niin sitten isket tosiaan takas samalla mitalla.

Tai tehokas imuri :kieh:

mikä sika äijä.
Ethän ap saa tuosta itsellesi mitään. Heitä pellolle, vaikka ikinä et parempaa tapaisi. (ja varmasti tapaat, kun itsetuntosi nousee tuon sian pihalle heitettyäsi)

ja taas näitä neuvoja.. 'eroa siitä!!' Kellään ei tule mieleen että tässä perheessä voi olla vaikka lapsiakin. Eikö niiden eteen voi vähän nähdä vaivaa ja hakea apua ongelmiinsa eikä ruikuttaa nettipalstalla ja heittää lasten isä pihalle siksi ettei äiti saa seksiä?

Alkuperäinen kirjoittaja matonen:
ja taas näitä neuvoja.. 'eroa siitä!!' Kellään ei tule mieleen että tässä perheessä voi olla vaikka lapsiakin. Eikö niiden eteen voi vähän nähdä vaivaa ja hakea apua ongelmiinsa eikä ruikuttaa nettipalstalla ja heittää lasten isä pihalle siksi ettei äiti saa seksiä?

No voi hemmetti, mä en ainakaan edes lapseni takia näkisi sitä vaivaa että leuka väärällään olisin aina käytettävissä kun herran tahtoo, vain siksi että lapsilla olisi "hyvä ja rakastava koti". Sellaista esimerkkiä parisuhteesta mun lasteni ei tarvitse nähdä, koska se mitä näkevät kotona, siihen päätyvät aikuisena itsekin.

Mä ihan hitusen epäilen tässä tapauksessa miehen hoitoon lähdön halukkuutta, kun ei kerta itsessään vikaa näe.. ei ketään pakoteta muuttumaan.

Mitenhän tuollainen "isä" ja "mies" kohtelee omia lapsiaan?

parasta mitä oma äitini ikinä teki, oli erota väkivaltaisesta miehestään.

Mies ei pelkästään alista ja uhkaile vaimoaan, vaan lisäksi syyllistää häntä omasta pas.kamaisuudestaan. Ihan kuin olisi normaalia tehdä kuin hän tekee, ja nainen olisi epänormaali.

Vaikka mies on itsekäs pas.kahousu ja nainen ei saa suhteesta mitään.

:o Ehkä tässä nyt ei ollu pointtina se, ettei äiti saa seksiä! |O
Kyllä tuo ap:n ukko vaikuttaa senverran sikamaiselta alistajalta, että kehottaisin minäkin miettimään kaksi kertaa, haluaako jatkaa sitä munan lutkuttamista lopun elämää... :kieh: :o |O Tsemppiä ap:lle!

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Ei toi oo mitään seksiä. Osta sille kuule sellanen tekopillu tai imukone.

mä olen suositellu isännäle lypsykonetta kun yhteenaikaan oli kausi et olis pitänny joka päivä harrastaa seksii ja sitten suutu jos en jaksannu mutta ei voi ketään pakottaa jos kerran on ollu jo sillä tuulella että joku muu sen tekee ja ei anna sulle sitä mikä myös kuuluu sinulle ni huhu...

No huhhuh! Aikamoisen törkeää käytöstä mieheltäsi! Jos tarvii vieraisiinmenolla uhkailla, niin on jo jotain vialla, päässä nimittäin. Jos mun mies uhkailis menevänsä toisen luo, niin kamat ois kyllä rapulla odottamassa ja lukot vaihdettu.

Yhteistyössä