Äljäke jäi kiinni rysän päältä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Menin katsoo et mitä helv.. ku tuntiin äijää näkyny, niin tuolla se on pitäny omaa kivaa suihkussa :o
Ja mä ku luulin et se on jo saunasta tulossa, niin ei.. vasta menossa. Nyt kun sais vaan tietää, oliko se oikea vai vasen käsi niin vetäsin niin rankasti mustelmille ranteesta että....! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Pellervo:
Luulin että suurin osa miehistä (ja varmaan naisistakin) masturboi silloin tällöin, ei kai siinä mitään väärää ole?

Miksi tarttee masturboida jos oma kumppani on paikalla ja käytettävissä..?

Siksi kun saa viihdyttää vain itseään. Joskus saa olla itsekäs!

Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Pellervo:
Luulin että suurin osa miehistä (ja varmaan naisistakin) masturboi silloin tällöin, ei kai siinä mitään väärää ole?

Miksi tarttee masturboida jos oma kumppani on paikalla ja käytettävissä..?

Koska oma kiva on aina omaa kivaa ;)

Aijaa. No mä vaan tykkään enemmän miehen sormista ja välineistä kuin omistani :D :snotty:

Se nyt on ihan normaalia masturboiko yksin vai kaksin.Omaan kehoon saa taatusti koskea.Se ole mitään pettämistä.Itse teen yksin ja myöskin ukon nähden.Tämä nyt ei oo sen kummoisempi juttu.Ap suutuit kyl turhaan.

Menin katsoo et mitä helv.. ku tuntiin äijää näkyny, niin tuolla se on pitäny omaa kivaa suihkussa :o
Ja mä ku luulin et se on jo saunasta tulossa, niin ei.. vasta menossa. Nyt kun sais vaan tietää, oliko se oikea vai vasen käsi niin vetäsin niin rankasti mustelmille ranteesta että....! :kieh:

Melkosen perusteelliset sessiot! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:

Melkosen perusteelliset sessiot! :laugh:

No älä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja :
Se nyt on ihan normaalia masturboiko yksin vai kaksin.Omaan kehoon saa taatusti koskea.Se ole mitään pettämistä.Itse teen yksin ja myöskin ukon nähden.Tämä nyt ei oo sen kummoisempi juttu.Ap suutuit kyl turhaan.

En mä suuttunu, mun sydämeni särkyi :snotty: ;)

Yhteistyössä