Äljäke jäi kiinni rysän päältä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Pellervo:
Luulin että suurin osa miehistä (ja varmaan naisistakin) masturboi silloin tällöin, ei kai siinä mitään väärää ole?

Miksi tarttee masturboida jos oma kumppani on paikalla ja käytettävissä..?

No vaikka siksi että sessio kestää sitten pidempään kun on ensin päästänyt enimmät paineet pois. ;)
Ja jos tekee mieli niin miks ei.

Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Se nyt on ihan normaalia masturboiko yksin vai kaksin.Omaan kehoon saa taatusti koskea.Se ole mitään pettämistä.Itse teen yksin ja myöskin ukon nähden.Tämä nyt ei oo sen kummoisempi juttu.Ap suutuit kyl turhaan.

En mä suuttunu, mun sydämeni särkyi :snotty: ;)

Sinusta siis ukkos teki väärin? Oisko sit ollut ok jos vierasta tumputtaisi? Etkö itse tee itselles hyvää? Olisitte ukon kaa tehneet sitä kumpikin suihkussa.Sex on kivaa kun se on vapaamuotoista.Ja et voi kieltää ukkoas omaan kehoon koskemasta

Se nyt on ihan normaalia masturboiko yksin vai kaksin.Omaan kehoon saa taatusti koskea.Se ole mitään pettämistä.Itse teen yksin ja myöskin ukon nähden.Tämä nyt ei oo sen kummoisempi juttu.Ap suutuit kyl turhaan.

En mä suuttunu, mun sydämeni särkyi :snotty: ;)

Sinusta siis ukkos teki väärin? Oisko sit ollut ok jos vierasta tumputtaisi? Etkö itse tee itselles hyvää? Olisitte ukon kaa tehneet sitä kumpikin suihkussa.Sex on kivaa kun se on vapaamuotoista.Ja et voi kieltää ukkoas omaan kehoon koskemasta

:laugh:

meillä ei ukko tumputa..kuulema..näin väittää kovasti..voipi olla että asia on toisin van olkoon niin!! kyllä minäkin leikin itseni kanssa kun siihen on mahdollisuus!!!Ja se on pirun kivaa!!

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Alkuperäinen kirjoittaja tä?:
miksi vetäisit? onko se sulta pois?

Olis se multa mielestäni pois, jos olisin kotona ja ukko tumputtais suihkussa :xmas:

Tääääh :o Eiks mies saa tumputtaa sillon ku sä oot kotona? :D

Tästä pääseekin sitten siihen, että saako itse jos mies on kotona vai pitääkö odottaa ettei se ole? :o

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja naisethan ei masturboi yksinään, koskaan ;D

Ei niin :saint: (ja siis itsehän kävin saunassa ennen äljäkettä.... :whistle: )

no mikä oli sun ongelma sitten??

*syvä huokaus* Hieman huumoria hyvät ihmiset :headwall:

siis halusit vain tulla kertomaan meille, että miehesi vetää suihkussa käteen.
ja tämän asian uutisarvo oli?

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
ja naisethan ei masturboi yksinään, koskaan ;D

Ei niin :saint: (ja siis itsehän kävin saunassa ennen äljäkettä.... :whistle: )

no mikä oli sun ongelma sitten??

*syvä huokaus* Hieman huumoria hyvät ihmiset :headwall:

siis halusit vain tulla kertomaan meille, että miehesi vetää suihkussa käteen.
ja tämän asian uutisarvo oli?

Aika iso ;)

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Alkuperäinen kirjoittaja tä?:
miksi vetäisit? onko se sulta pois?

Olis se multa mielestäni pois, jos olisin kotona ja ukko tumputtais suihkussa :xmas:

Tääääh :o Eiks mies saa tumputtaa sillon ku sä oot kotona? :D

No ei tod!! :D Tästä oli puhetta yhtenä päivänä ja mä vielä sanoin, että ei oo reilua jos tumputat joskus kun mä olen poissa (esim työpäivä) niin sitten sillä ei riitä enää virtaa mulle kun mä tuun kotiin. Sen pitää neitseellsesti säästellä itseään mulla jos alkaa päivällä tekee mieli :laugh:

MINKÄ H*LVETIN TAKIA EI SAIS ÄIJÄ RUNKATA VAIKKA OLET HIMASSA:
NAURETTAVAA SUUTTUA TOMMOSESTA!!!!

No, kutsuisitko sinä kovin järkeväksi ja viileäksi toiminnaksi suutahtaa noinkin äänekkäästi vitsistä :saint:?

äkkiä munalukon ostoon :D varo ettei seuraavaks ota näppylähanskaa kaveriks, se vasta on todellista pettämistä :/

:o

Auts, sulle ei tuo tullut mieleenkään? Nyt käyt tarkkaan sen käsineläjän läpi, ja jos löydät näppylähanskoja ni kolmannen asteen kuulustelu käyntiin. Varsinkin jos näppylähanskat on kuluneet, taattu todiste että miehesi on käynyt *vieraissa*

Auts, sulle ei tuo tullut mieleenkään? Nyt käyt tarkkaan sen käsineläjän läpi, ja jos löydät näppylähanskoja ni kolmannen asteen kuulustelu käyntiin. Varsinkin jos näppylähanskat on kuluneet, taattu todiste että miehesi on käynyt *vieraissa*

Voi paska, jos se on kehdannut niin lähtee niska-perseotteella ulkoruokintaan talvilapasten kanssa :kieh:

Yhteistyössä