Alkaa hermo palaa ihan tosissaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja #&"?@%
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
&

#&"?@%

Vieras
Ei voi mitään, oon maailman huonoin äiti. En jaksa enää yhtään mitään. Vauva valvottaa joka ikinen yö ja nukkumaan menee vasta klo 6-9 aamulla. Mitään en mahda kun vauva vasta 2,5kk. Olis tos 2 isompaakin hoidettavana ja mä en jaksa tehä ruokaa, en siivota, en touhuta heidän kanssaan.. Joo, paha äiti syöttää einestä. Pyykkiä on pakko pestä ja tiskit mut muuta en kertakaikkiaan jaksa. Voi hyvänen aika mä kuolen tähän väsymykseen. Koko yö oltu taas nyt pystys ja mä vaan toivon et toi nukahtais jo!!! (paitsi et kohta pitääki herätellä isompi kouluun :/ )

Onko sulla molemmat isommat koulussa? Jos on niin nuku koulupäivien aikana, ne tiskit yms. odottaa kyllä, tunninkin päikkärit tekee ihmeitä. Jos vaan toinen on koulussa ja toinen isommista kotona, niin voisko ajatella, (kivittäkää vaan) että menis päiväkotiin vaikka ees puolipäiväseks, että saisit levättyä?

Nukun päivällä sen minkä saan ja ehdin, käytännös nukun 2-5h/vrk. Se alkaa jo tuntua ja näkyä toi univaje niin et oon ihan älyttömän ärtyisä ja fyysisiäkin oireita tullu (mm sydän hakkaa hulluna usein). Tuntuu vaan et voimat loppuu ihan just..

Ei ole pakko jos ei jaksa!
Sun vauva on vasta 2,5kk, älä tuhlaa tuota lyhyttä vauva-aikaa väsyneenä stressaamiseen vaan nauti siitä.
Pyykit, tiskit ja pölyt ei katoa mihinkään siivoamalla kuin hetkellisesti, löysää vähän.

[QUOTE="jjj";22881574]Ne valot yöllä vaan pois, maitoa vauvalle ja yöllä ei seurustella, kanniskella jne. otat vaikka viereen[/QUOTE]

se huutaa jos ei viihdytetä.. naapurit varmaan tykkäis...

mitä paremmin ton ikänen nukkuu päivällä sen paremmin nukkuu myös yöllä. jos yliväsyy ei pääse rauhoittumaan.

Kuten jo ehdotettu keskimmäinen muutamaks päiväks kuussa päivähoitoon, näin meillä kun sama määrä lapsia, 9 v 5v ja 10 kk.

Yhteistyössä