Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Mä tiedän myös että näin voi käydä...Ystävälle kävi samoin. :hug:
siis miten sille kävi? menittikö se lapset lopullisesti? joutuko se jättää miehensä??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Mä tiedän myös että näin voi käydä...Ystävälle kävi samoin. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja ikävä:täytän 26v ja lapset ovat 7v täyttää 8v ja 4v parin kk päästä 5v..Niille kelle tämä on aivan käsittämätöntä niin kun on kyllä mullekkin joka tapaukessa käykää katsomassa täällä suomi24.fi/keskustelu/biovanhemmat Sieltä löytyy sellasia tarinoita että huh.. ja käy ilmi miten suomen lastesuojelu toimii
Alkuperäinen kirjoittaja ikävä:Mitä ihmettä mä oikeen teen että saan mun elämäni takaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja kirppu:http://www.kaapeli.fi/pesue/
Perheen suojelun keskusliiton kautta saa apua ihan käytännön asioihin.Kannattaa puolustaa iseään ja oikeuksiaan,varsinkin lasten oikeuksia.Jos lapset on viety niin ei ole enää mitään menetettävääkään.
Täysi peesi.Alkuperäinen kirjoittaja Tälläkertaa harmaana:Ensin :hug:
Tälläisiä tarinoita olen kuullut useampiakin ja tämän takia olen aina rouva hyväntuulinen ja aurinkoinen neuvolassa vaikka kuinka ottais päästä ja jos joku muu "ammatti" ihminen joskus kysyy että kuinka minä jaksan niin aina menee hyvin ja selostan kaikki lastenhoito mahdollisuudet (vaikka ei noita meidän muksuja ole kukaan hoitanut, muuta kun pakon edessä) ja tulevaisuuden suunnitelmat ym. ym. jopa tarhan tädeille olen sanonut että menee tosi hyvin ja olen tosi onnellinen vaikka olisin itkenyt koko edellisen päivän. ja tämä kaikki vaan sen takia ettei kukaan saisi mitään huomautettavaa tms.
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:Ketään ei sossu pakota avioeroon, eikä lapsia viedä sillä perusteella, että kotona on sotkuista. Sori, mun on erittäin vaikea uskoa sun kirjoitusta.