Älkää ikinä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minerva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minerva

Vieras
Älkää ikinä luovuttako lapsen saannissa! Aina on toivoa! Itse yritimme mieheni kanssa 5vuotta lasta. Ja silloin kun asiaan oli jo tavallaa tottunut, että kuukautiset aina tulee vaikka kuinka ja miten harrastaisi seksiä... Sitten yhtäkkiä menkat jäi pois ja olinkin raskaana. Enkä ikinä ollut ottanut mitään lapsettomuus hoitoja tai mitään muitakaan poppakonsteja koittanut. Ja nyt minulla onkin sitten vuoden vanha tyttö :) älkää ikinä heittäkö kirvestä kaivoon. Onnea yrittäjille!

Hirmuisesti onnea Sinulle ja miehellesi! varmasti ihan älyttömän palkitseva ja ihmeellinen tunne!

Myös mun äidillä ja isällä oli aikanaan hankaluuksia raskaaksi tulossa. Isosiskoni jälkeen joutuivat yrittämään 5 vuotta minua ja mun jälkeen 10 vuotta pikkusiskoani.

Kärsivällisyyttä siis peliin :)! Toivoa on aina!

Minä juttelin yhden puolitutun kanssa vähän aikaa sitten. Hän kertoili lapsestaan ja siitä kuinka hän oli saanut alkunsa. Mies ja tamä tuttava oli molemat todettu lapsettomiksi, syitä en kysellyt. 5 vuotta olivat ilman ehkäisyä ja yhtäkkiä pam, luonto teki temput. He olivat aikoneet olla lapsettomia lopun ikäänsä eli lapsi oli täysin vahinko. Mutta enää ei vintiötä pois vaihtaisi.

Kyllä vaan tarvitaan poppaskonsteja, jos miehellä ei ole spermassa siittiöitä (sitähän kutsutaan hienommalla nimellä azoospermiaksi), kaikki eivät onnistu luomumenetelmällä, vaikka kuinka koittaisi rentoutua ja ""unohtaa hetkeksi vääntämisen""... Vaikka onkin tietysti ihana asia, että alkuperäistä kuitenkin onnisti noinkin upealla tavalla. Ei kuitenkaan aina tasan käy onnen lahjat. Ottaisin minäkin mielelläni sen lapsen... eikä toivoa kuitenkaan juurikaan ole.

Onnea kuitenkin kaikille jo onnistuneilla ja vielä enemmän lykkyä yhä yrittäville!

olen samaa mieltä, yrittämästä ei kannata lopettaa,eikä liian hätiköiden siirtyä rankkoihin hormoonihoitoihin. niin paljon vaikuttaa molempien ravitsemustilannekin jo asiaan.
vitamiineilla ja hivenaineilla on hyvin tärkeä sija sukusolujen kypsymisessä ja hedelmöityksessä. Esim. A- ja B6-vitamiinit ja sinkki. keltarauhashormonin puute on yleinen syy keskenmenoon. hormonaalisten tasapainohäiriöiden taustalla on usein ravintoaineiden puutosta tai muita ravitsemushäiriöitä. Esimerkiksi ravinnon väärä rasvahappokoostumus johtaa häiriöihin hormoneiden tuotannossa. erityisesti C-, B3- ja B6-vitamiinit, biotiini, magnesium ja sinkki ovat tärkeitä jne..

joo, kandee vaik ensin koittaa kaikki hellemmät hoitomuodot, jotka auttaa kehoa itse löytämään tasapainon, eikä heti ekana alkaa rajusti kehon omaan tasapainoa ulkoapäin ohjaaviin hoitoihin, suosittelen kokeilemaan esim.kiinalaista lääketiedettä, esim.elina hytönen, akupunktiota, antioksidanttihoitoja,homeopatiaa, auervedaa(intialainen lääketiede,joka auttaa yksilöllisen kehotyypin ongelmissa...hedelmättömyys saattaa olla yks semmonen oire(oikeesti, kannattaa muutenkin tutustua ayervedaan!itelleni siitä on ollu ratkaiseva apu ongelmieni tajuamisessa ja hoidossa -unettomuuden, levottomuuden, ummetuksen, mahakipujen, iho-ongelmien yms. kaikki on loppunu ku oon tajunnu et oon esim.syöny just mulle vääriä ruokia yms):) suosittelen lämpimästi!

Yhteistyössä