Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:En mistään tiedäkään,mutta tosiasia on että kyllä lapsen on hyvä opetella yksinoloakin.
Mä en ajattele et jos nyt jätän lapset hetkeksi kotiin niin tulipalo syttyy.
Meillä lapset joskus kotona keskenään hetkenaikaa ja muistan kyllä että silloin kun itse olin ekalla niin olin kotona koulun jälkeen useita tunteja ennenkuin muut kotiutuivat.
Yhtä suuri todennäköisyys on että lapsi jää auton alle koulumatkalla kuin että talo palaa juuri silloin kun lapsi on siellä yksin.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Jokainen tervejärkinen ihminen tietää, ettei pikkulapsia saa jättää kotiin vahtimatta hetkeksikään.
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Jokainen tervejärkinen ihminen tietää, ettei pikkulapsia saa jättää kotiin vahtimatta hetkeksikään.
Mutta missä menee pikkulapsen raja? Toki se on hiukan häilyväinen muttakuitenkin. 7-vuotias ei ole enää pikkulapsi eikä 6-vuotias yhdessä yössä muutu pikkulapsesta lapseksi. Ja koululaista useimmat joutuvat ihan käytännön pakosta jättämään yksin.
Ja muutenkin, ihannehan olisi se ettei koskaan sekunniksikaan tarvitsisi jättää mutta valitettavasti maailma ei ole täydellinen. Minä en jatkossakaan aio herättää koko katrasta ja raahata mukanani kun koiran on päästä ripulipaskalle keskellä yötä vaikka mies olisikin reissussa. Jo ihan siitäkin syystä että sitten ne paskat olisivat sisällä, pienemmällä vaivalla pääsisi että alun perinkin kiusaisi koiraa siihen pisteeseen ettei voi pidätellä ja asioi allensa.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Jokainen tervejärkinen ihminen tietää, ettei pikkulapsia saa jättää kotiin vahtimatta hetkeksikään.
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:En mistään tiedäkään,mutta tosiasia on että kyllä lapsen on hyvä opetella yksinoloakin.
Meillä lapset joskus kotona keskenään hetkenaikaa ja muistan kyllä että silloin kun itse olin ekalla niin olin kotona koulun jälkeen useita tunteja ennenkuin muut kotiutuivat.
Yhtä suuri todennäköisyys on että lapsi jää auton alle koulumatkalla kuin että talo palaa juuri silloin kun lapsi on siellä yksin.
Näin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:En mistään tiedäkään,mutta tosiasia on että kyllä lapsen on hyvä opetella yksinoloakin.
Näin.
no tuota, eiköhän liikenteessä kuole paljon enemmän lapsia kuin yksin kotona, autot kun eivät suojateitä enää kunnioita. röyhkeimmän ja vahvimman voima vallitsee.