A
ap
Vieras
Siinähän otsikossa se kysymys. =) Minua on alkanut "piirittämään" eräs mies, joka on mt-ongelmien takia tietääkseni jopa sairaseläkkeellä. Ihan nuori mies kuitenkin, n. 35-vuotias. Muuten ihan mukavan oloinen mutta jotenkin... :ashamed: mua kyllä vaivaa tää mt-status. :/ Joo, tosi pinnallista varmaan, mutta kuitenkin. En tiedä mikä mt.ongelma hänellä on, mutta jotenkin on kuitenkin sen oloinen, että häntä ei voi ns. deittailla vaan hän luulee sitten heti että tässä seurustellaan. Nyt on alkanut soittelemaan jne.
Mä huomaan kyllä ajattelevani, että sen lisäksi että haluan työssä käyvän miehen, haluan muutenkin miehen, joka on jollain lailla... vahva. Sellainen tukikalliokin minulle. Itse olen aika vahva luonne, että en sinänsä nyt mitään elättäjää ja henkistä kantajaa tässä hae, mutta jotenkin tuo mt-ongelma... se vaivaa. :ashamed:
Mä huomaan kyllä ajattelevani, että sen lisäksi että haluan työssä käyvän miehen, haluan muutenkin miehen, joka on jollain lailla... vahva. Sellainen tukikalliokin minulle. Itse olen aika vahva luonne, että en sinänsä nyt mitään elättäjää ja henkistä kantajaa tässä hae, mutta jotenkin tuo mt-ongelma... se vaivaa. :ashamed: