Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minusta alkoholi on huono lahjana, ainakin silloin kun ei tiedä saajasta juuri mitään eli juuri noina liikelahjoina. Alkoholistiperheessä se voi pilata koko joulun, absolutistiperheessä sillä ei ole mitään käyttöä.
Kohtuus kaikessa on hyvä motto.
Ne alkoholistit juo vaikka tuulilasinestettä tarvittaessa, että en mä kyllä tuohon usko.
Mun mielestä "terve" alkoholinkäyttö on hyväks jouluna, ja muutenkin.
Hyvin suuri osa alkoholisteista ei ole jotain puliukkoja, taas tätä palstalogiikkaa! Olenpa ollut todistamassa joulua, missä alkoholiongelmainen olisi ollut ilman alkoholia, mutta jouluaattopäivänä lähettipoika toi yhden firman ison konjakkipullon kotiin ja se poltteli niin kauan, että se piti juoda. Siinä meni aattoilta örvellystä kuunnellessa.
Joopajoo, kyllä ne holistit saa syyn juoda, tuodaan se pullo ovelle vai ei. Ja edelleenkin naurettavaa syyttää noista ongelmista lahjan antajaa, peiliin ennemmin kannattais katsella.
"Kyllähän määää oisin ollu kuivilla mut ku toi konupullo huuteli tuolta kaapista" ..... "kyllähän meidän rape ois ollu joulun selvinpäin (saatanan hieno ihminen) jos ei toi naapurin pera ois tuonu sille viinaa".
:xmas: sarjassamme uskottavat selitykset.
Usko kuule mua, juopot keksii noita selityksiä ja on mestareita syyttään muita omista ongelmistaan.