V
Vaimo
Vieras
Olen huolissani mieheni alkoholinkäytöstä. Pyydän teiltä mielipiteitä. Nipotanko turhasta kun mieheni 3-4 iltana töistä tullessaan pysähtyy parille oluelle, viikonloppuisin juo olutta sixpäkin verran ja väkeviä ja kunnon kännin ehkä kerran kuussa? Hänen omasta mielestään asiassa ei ole mitään ihmeellistä, käyttö ei ole todellakaan hänelle ongelma ja kaveripiiristä lähes jokainen juo yhtä paljon eikä kumppanit ole asiasta moksiskaan.
Minun mielestäni tuo on aika paljon mutta saan vaan riidan aikaiseksi kun otan asian puheeksi. Eikä todellakaan minua häiritsisi baareissa istuminen vaan enemmänkin juomisen terveyshaitat. Muuten on oikein ihana mies. Tekee töitä tunnollisesti ja huomioi minua enkä löydä hänestä mitään muuta negatiivista. Lapsia ei meillä (vielä) ole.
Mitä mieltä olette?
Minun mielestäni tuo on aika paljon mutta saan vaan riidan aikaiseksi kun otan asian puheeksi. Eikä todellakaan minua häiritsisi baareissa istuminen vaan enemmänkin juomisen terveyshaitat. Muuten on oikein ihana mies. Tekee töitä tunnollisesti ja huomioi minua enkä löydä hänestä mitään muuta negatiivista. Lapsia ei meillä (vielä) ole.
Mitä mieltä olette?