O
oksettaa
Vieras
Haluaisin kerätä kokemuksia teiltä itseltänne, teidän tutuilta, ystäviltä, naapureilta, keneltä vaan, siitä mitä alku raskauden tupakointi on aiheuttanut vauvalle? vaikeuttanyt raskaus aikaa? synnytyskomplikaatiot? Jo vanhemman lapsen käytös/kehitys häiriöt. Siis kaikki haitat tänne kiitos, en todellakaan väitä että raskaus ja tupakointi yhdistettynä voisi tuoda mitään hyvää, mutta ainalöytyy näitä "poltin koko raskausajan eikä siit tullut mitän" vaikka lapsi olisi syntynyt ennen la, pieni kokoisena ja siihenkin joku valopää sanoisi että saipahan vauvan nopeammin maailmaan ja kun oli pieni kokoinen oli helpompi synnyttää...
Kyseessä on siis ystäväni ja hänen vauvansa. Olen järjettömän huolissani, koska hän tupakoi eikä koe haitalliseksi sitä, tai kokee mutta enemmän haitalliseksi kokee sen jos joutuisi itse hermoilemaan ilman tupakkaa. Jokainen tietysti tekee omat ratkaisunsa, enkä ketään voi pakottaa, mutta ajattelin että jos teiltä saan tänne ikäviä tarinoita tupakoinnista raskauden aikana hän ehkä ymmärtää. Neuvolassakin oli lähes päätä silitelty että polta vaan, mikä taas sai hänet ajattelemaan että kun neuvolassa ei huudettu pääpunaisena tupakoinnista ei se voi olla nii pahasta.
Kiitos kaikille jotka viitsivät auttaa!
Kyseessä on siis ystäväni ja hänen vauvansa. Olen järjettömän huolissani, koska hän tupakoi eikä koe haitalliseksi sitä, tai kokee mutta enemmän haitalliseksi kokee sen jos joutuisi itse hermoilemaan ilman tupakkaa. Jokainen tietysti tekee omat ratkaisunsa, enkä ketään voi pakottaa, mutta ajattelin että jos teiltä saan tänne ikäviä tarinoita tupakoinnista raskauden aikana hän ehkä ymmärtää. Neuvolassakin oli lähes päätä silitelty että polta vaan, mikä taas sai hänet ajattelemaan että kun neuvolassa ei huudettu pääpunaisena tupakoinnista ei se voi olla nii pahasta.
Kiitos kaikille jotka viitsivät auttaa!