Alkumetreillä 10

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miini-81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Perjantai, perjantai, perjantai!!!!! :D :D :D Kyllä tätä on odotettukin...

Minisunille piti sanomani (mutta siis yllättäin unohtu kokonaan tuossa eilisessä plussauutishässäkässä), et musta olis ainakin mukava kanssa vaihtaa ajatuksia sähköpostin kautta. Vois olla asioista vähän avoimempi, eikä tarvis varoa jokaista kirjoitustaan. Täällä tosiaan on sen verran varovainen, kun pelkää tulevansa tunnistetuksi... Vaikka tosin ne jotka hyvin mut tietää ja tuntee, niin ovat kyllä mut jo tunnistaneet, jos tänne ovat eksyneet... Vielä ei ainakaan kukaan ole suoraan tullut mitään sanomaan, joten ehkä salaisuus on vielä ainakin säästynyt ;)

Mitäs tyttösten viikonloppuun kuuluu? Täällä on kaikki vielä auki. Mies on vähän flunssainen yms.. joten tuskin mitään kovin ihmeellistä, jos en nyt innostu tyttösten kanssa lähteen humputteleen...

pää on vieläkin pyörällä noista Rosan uutisista =)

mutta sen verran piti tulla kommentoimaan, että eihän nyt vielä silleen mikään pitkä aika Rosallakaan ollut takana, 9kk. Ja kun suurin osa sen 12kkn aikana raskautuu niin ei ennen sitä nyt pitäisikään hoitoihin mennä ellei joku ole pahasti vialla. Ja uskon että meidän ketjuun alkaa nyt noita plussia tippua enemmänkin kun suurin osa on yrittänyt jo yli puoli vuotta niin todennäköisyys senkun kasvaa ;)

mutta kovasti plussatuulia tänne teillekin!!

Juu, sähköpostilla ois kiva kirjotella vähän enemmän! Loin tuossa uuden sähköpostiosoitteen, jos ketä kiinnostas miun kans enemmän jutskailla näistä vauva-asioista: Hertta81@luukku.com eli postia vaan tulemaan :) Ollaan erikoisia siinä mielessä, että meillä ei kotona vielä ole nettiä (kun asutaan sen verran syrjemmässä, että sinne ei mitä tahansa yhteyttä saa..), mutta tarkoitus on hankkia lähiaikoina kunhan saisi ajoiksi :)

Ihanaa että todellakin on jo melkein viikonloppu! Ihanaa ihanaa ihanaa. Nukun aamulla niin pitkään kun ikinä saan koiraa huijattua.... Mä luulen että otan ihan rauhallisesti. Nautin lehtien lueskelusta ja katon "videolta" eli boksista kaikki parin viikon aikana kertyneet ohjelmat. Kivaa :)

Minisunin meiliehdotus oli kiva.

Täällä tapahtuu nyt jotain hämärää. Nää on alapääjuttuja, sopii hypätä yli jos ei halua kuulla :D Mulla on pari päivää tullut ihan pikkuriikkisen jotain ruskeahkoa tuhrua. Tänään on kp27/34-37. Keksin asiaan neljä vaihtoehtoa: a) se on kiinnittymisvuotoa b) mulla on ovis vasta nyt ja menkat myöhästyy, mulla tosin ei oo ikinä oviksen aikaan tullut yhtään mitään tollasta c) tää on nyt tuhrua ja mun menkat alkaa huomenna, näin on käynyt pari kertaaa mutta vasta kp41 ja sillon tuhrua tuli reilusti enempi ja näinollen mun pitkä kierto menis ihan sekasin ja täti tulis viikon etuajassa d) se vaan on jotain mikä ei kerro mistään yhtään mitään. Veikkaan jälkimmäistä. Tai sitten täti on menny sekasin ja tulee jo nyt. On tää merkillistä touhua.

Täällä myös luotu "hömppäsähköposti": [email moderoitu]
Voidaampi kirjoitella sit vähän avoimemmin :) Täytyypi vaan opetella tuon käyttöä tässä jossain välissä...
Pistäkäähän viestiä tuleen ;)

Mut nyt on kyllä pakko mennä tekeen välillä töitä!!!

Nostettaas, ettei tiputa toiselle sivulle.
Mennyt tämä päivä vähän tuolla sähköpostin puolella hieman tarkempaan tutustumiseen. Tervetuloa muillekin sinne, jos haluatte puhua privammin asioista. Mutta siis toki jatkamme myös täällä Elleissä ;)

Ja katsokaas vaan... Oon sata varama, et Miini tuli samaan aikaan mun kans tänne kirjoittamaan. Harvemmin kun osutaan samaan aikaa tänne ;)

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille ja hirmusti plussatuulia täältä puhaltelen... bd bd bd

Joo mullekin saa lähetellä viestejä! Mun osote on [email moderoitu]....

Niin ja ette usko! Ihan kauhee eka hääkriisi menossa! ARGH!
Käytiin hakee kutsut ja niissä on painovirhe! Mä vielä tarkistin sen siitä vedoksesta ku ajattelin ettei millään muulla ole niin väliä ku sitten sillä osotteella mihin ilmoittaudutaan niin eiköhän se just oo väärin! ARHG. Eikä siinä vielä mitään. Ollaan tässä kaks viikkoo odotettu sieltä hääpaikasta muistiota ja bändilistaa et voidaan valita se bändi ennen ku se nainen jää lomalle. Niin no sain sitten maililla sen muistion ja bändin kohalla luki vaan että mietitään vielä! Soitin ja se nainen on lomalla! Menee nytten niin kipeesti hermo että meen tonne ulos huutamaan! EI oo hetkeen ollut näin paha v'tutus päällä!!!!

tuun myöhemmin kertoo lisää oireista nyt ei pysty!

Viikonloppuja kaikille!

Ihana vapaapäivä oli jo tänään ja unta riitti melkeenpä puoleen päivään. Nyt niin energinen olo :)
Kävin myöskin tekemässä tuon sähköpostin: [email moderoitu]
Kiva tutustua teihin myös syvemmin.

jeps perille tuli ja vastasinkin jo :D

Laitateenhan sitten vielä tänne noita vauva-ajatuksia :D
Eilen illalla ei uni tullut silmään ku mikään asento ei ollut hyvä. Selkää jomotti ja vasenta puolta viilteli. Tänään aamulla oli sitten huono olo. Ei mikään paha mutta sellanen että mietin et oksennetaanko vai mitä? Ja sitten koko päivän tärisin kylmästä (noh olihan siellä muutenkin kylmä mutta kuitenkin). Kun tulin kotiin niin tietysti sain raivarin ja itkukohtauksen noista hääjutuista ja mies vaan lähtee kavereiden luo :( nyt kun unilta vähän heräilin niin olikin jo tosi huono olo! Nyt onneks jo ohi mutta kyllä tuolla vähän piti maata ja vettä juoda että ohi meni......

Sitten toista näkökulmaa.. Valkkarintuotanto on laskenu tavallisille määrille. Äsken kun lämpöä mittasin ku luulin et kuumetta olis niin sekin oli sitten laskenu sen puol astetta. Tosin en oo lämpöjä mitenkään säännöllisesti mitannu mut parisen kertaa.

Tossahan jo olikin kaikkee... luupaavaltahan tuo kuulostaa mutta toisaalta se voi olla tuota lähestyvää flunssaakin. Mutta ainakin saa spekuloida!

Minäkin aina vähän varovasti tänne kirjottelen, kun en haluais tulla tunnistetuksi. Toisaalta, jos joku täällä niin ahkerasti kävisi, että minut täältä tunnistaisi, niin sehän ois sitten itsekin vauvakuumeinen, eli mitäpä se oikeestaan haittais... Mä tässä hoksasin, että taidan olla ainoa kakkosta odotteleva tässä ketjussa, kun maijuliini pitää taukoa ja kesähelena on kadonnut jonnekin. Huhuu, missä oot?

Telkkugalluppiin: oon tosi hyvä jäämään koukkuun kaikkiin sarjoihin, ja siksi yritänkin välttää kattomasta mitään uusia :) Nyt listalle kuuluu ainakin täydelliset naiset, greyn anatomia, rimakauhua ja rakkautta. Lostia oon myös kattonut, se tais jäädä nyt tauolle. Mä ihmettelin vähän tuota greyn anatomian viime jaksoa, että miksi siinä näytettiin vaan "ihan vieraita ihmisiä", mutta niistäkö siis tulee joku uusi sarja?

Hienoja oireita monilla, toivottavasti helmikuussa tulee plussasuma! Minä taidan jännäillä seuraavan kerran vasta maaliskuussa, kun on niin pitkä kierto...

nooh....aika normaali olo mulla kyllä tällä hetkellä on että varmaan oli sitten jotain nuhan poikasta tuolla :D Menkkoja tässä odotellaan mutten vielä ole menettänyt kokonaan toivojakaan. Kyllä siellä mahassa sellanen painontunne on mutta.....

aah mites muiden jännäilijöiden olot?

What The F*ck!!!! Mikä aika tuo ^ on olla hereillä mminttu? Tai palstailla...
Mites ne sun oireet? Jatkunut vielä? Eikös me keskiviikkona sua aleta jännäileen? bd bd bd bd

Kylläpäs on mälsää, kun on taas maanantai. Taas olis koko hiton viikko edessä. Plaah... Menee nuo viikonloput kyllä ihan liian nopee. Varsinkin, kun meni taas tuo lauanatai viihteen puolelle, niin eilinenhän meni sit aika lailla pelastusarmeijalle...

Eipä tässä auta, kun painua töiden pariin.... Ainakin vähäksi aikaa! ;)
Mukavaa työ-/kouluviikon alkua itse kullekin!

Huomenta!!! Miulla on nyt sitten jo kp3 menossa! Jeeeee :D Ei se odotuttanutkaan kun 54 päivää... Missähän vaiheessa sitä uskaltas ovista tikuttaa? Jotain kp10 paikkeilla vai?