Alkumetreillä osa 13

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liisaleena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jännäyslista:
onnellinen hössöttäjä 30.3
Sinililja 31.3
minisun 16.4
Mimona 16.4
karamelli83 17.4
Liisaleena 17.4. (-22.4.)
Angelique1 19.4

Minäkin hyppään listalle, toivottavasti tällä kertaa kierto ei mene ihan miten sattuu. Tosi monella onkin jännäyspäivät samaan aikaan! Varmasti joku ainakin plussaa bdbdbdb

Minisun, onpa kurjaa että täti tuli sittenkin :( Onnellinen hössöttäjä, toivottavasti nega vaihtuu vielä positiiviseksi. Mullakin oli nännit kipeänä kun esikoista odotin...

Mintulla onkin touhua häiden kanssa. Aatteles kuinka romanttista, jos saisitte vauvan alulle hääyönä :)

Täälläkin pyryttää, säätiedotus oli luvannut 25 senttiä lunta!? Saapa nähdä löytyykö autoa enää iltapäivällä kinosten alta. Aamulla oli vaativaa päästä parkkipaikalta pois, kun lumi oli kinostunut siihen taakse. Moottoritiellä köröteltiin sitten 70km/h satasen aluella, ei siellä meinannut eteensä nähdä. Vähän myöhässä tuli nämä talvimyrskyt tänä vuonna!

Hui, onpas meillä sitten yhtäaikaa piinailtavaa monella! Toivottavasti tehdään ketjujen ennätys, siinä kuinka moni saman ketjun yrittäjä plussaa samalla viikolla.:D

Aina vaan tulee lunta, saas nähdä löydänkö minäkään autoa kun pääsen..:)

Ois ihanaa vaan kotona lämmittellä taloa ja lukea hyvää kirjaa.

Sinililja, paljon plussatuulia sulle! Toivotaan että kaikki oireet viittavaat siihen tähtäimessä olevaan asiaan.:)

Onpas jännittävää!!

No oho mikä jännäyslista! aivan taatusti joku plussaa! :)

Sinililjan oireet kuulostaa lupaavilta! hössöttäjä on testaillu kyl aika aikases et ei peliä viel oo menetetty;) Todella moni alkanut raskaus kylläkin päättyy jo ennenkuin menkat alkaa ja raskautta ei ole huomannukaan..Eli testaamalla menkkojen myöhästyttyä säästyy testejä ja ei elättele liian isoja toiveita..mut ei sitä vain malttas oottaa sinne päiviin asti, kun tuntuu, että kun testauspäivä lähestyy niin aikakin hidastuu ja hidastuu:)

tsemppiä mmintulle häävalmisteluihin! Onko häämatkaa tiedossa?

Ton sivuston (jonka linkin laitoin aiemmin)- mukaan mun hedelmällinen aika alkaa jo 29.3 ja päättyy 3.4, eli se aika ois paras tikutella. ja Mun kierto on muuten siirtynyt sen laskurin mukaan 28 päiväiseksi! Ei ole ennen ollutkaan niin tasaista. Sanoin siitä siipalleni, joka vastasi että sen sperma tekee mulle ihmeitä. Totesin, että jos olisi jo tehnyt ihmeen, olisi testi näyttänyt plussaa, että eiköhän vielä vaan ootella sitä ihmettä..:D

Ainiin, sivustolla myös kehotettiin että Aconinkin ovistestit kandee puolittaa, mie aion ainakin tuhristella saksien kanssa, ei sit tarvii tilata lisää.:D

Mä oon alkanut tikuttaan siinä 12 päivän kieppeillä,mulla on yleensä 28-30 päivän kierto.16-19 välillä on plussa tullut..
Sanoisin että testejä ei kannata alkaa leikkailemaan.Voi toimia oikein mutta myös väärin..Kyllä ne on tarkoitettu ihan kertakäyttöön..
Mulla on ollut semmoisia Aconin kasettitestejä,ne on toiminut hyvin.Eivät kyllä ole sieltä halvimmasta päästä...
Voi että kun lomalta töihin paluu on tylsää....

Mä löysin tällaisen tekstin: "Aconin testit lienevät paitsi markkinoiden herkimmät, myös markkinoiden halvimmat. Mutta vielä on mahdollista säästää. Testejä voi puolittaa leikkaamalla tikun tarkasti terävillä saksilla pituussuunnassa kahtia. Testitulos näkyy hyvin myös puolitetussa tikussa eikä leikkaamiseenkaan vaadita kirurgin tarkkaa kättä, vaan ihan tavallinen kotiaskartelutausta riittää. Käyttämättä jäänyt puolikas kannattaa sulkea tiiviisti pakkaukseensa kosteudenpoistopussin kanssa ja käyttää mahdollisimman nopeasti. Tosin jotkut ovat puolikastaan säilyttäneet kuukaudenkin verran ja hyvin on toiminut senkin jälkeen. Testit on tarkoitettu naisille ja mies jääkin yleensä testailuissa kovin pieneen sivuosaan, mutta laitapa mies puolittamaan tikkuja, niin saa hänkin tuntea osallistuvansa. "

Mutta asiastahan on varmasti monenlaisia näkökantoja.:D

Miini -81 27+26 TJOT 02/07
Maijuliini81 26+26 TJOT 08/07, poika 08/06
Fiona77 30+30 10/07
mminttu 21+23 10/07
Liisaleena 25+27 TJOT 11/07, tyttö 09/04
Mimona 23+23 TJOT 12/07
Angelique1 23+26 01/08, km 8/07
minisun 25+27 09/07
Lydia 28+31 TJOT 01/08
karamelli83 25+25 01/08
Hertta 26+28 Y12/07, km 03/08
Sinililja 30+32 Y01/08
onnellinen hössöttäjä 25+25 TJOT 03/08

Plussanneet:

mammaksi 30+30 TJOT 10/07, poika 11/99 + 11/2007
Miisa* 25+31 10-11/07, poika 10/06 + 11/2007
Viulu83 24+35 11/07 + 11/2007
VilmaAurora 27+29 TJOT 09/07 + 11/2007
LiuLiu 23+23 TJOT 10/07 +12/07
Naksuli 27+32 TJOT 08/07, tyttö 08/06 +12/07
zuviliini 24+30, 12/07+12/07
Masi* 23+31,poika 01/07 +01/08
Jenninen 20+25 10/07 +01/08
Amilda79 28+26 TJOT12/07 +02/08
Viljonkka 29+30 Y12/07 +03/08

Jännäyslista:

Sinililja 31.3
minisun 16.4
Mimona 16.4
karamelli83 17.4
Angelique1 19.4

Miini -81 27+26 TJOT 02/07
Maijuliini81 26+26 TJOT 08/07, poika 08/06
minisun 25+27 09/07
Fiona77 30+30 10/07
mminttu 21+23 10/07
Liisaleena 25+27 TJOT 11/07, tyttö 09/04
Mimona 23+23 TJOT 12/07
Angelique1 23+26 01/08, km 8/07
Lydia 28+31 TJOT 01/08
karamelli83 25+25 01/08
Hertta 26+28 Y12/07, km 03/08
Sinililja 30+32 Y01/08
onnellinen hössöttäjä 25+25 TJOT 03/08

Plussanneet:

mammaksi 30+30 TJOT 10/07, poika 11/99 + 11/2007
Miisa* 25+31 10-11/07, poika 10/06 + 11/2007
Viulu83 24+35 11/07 + 11/2007
VilmaAurora 27+29 TJOT 09/07 + 11/2007
LiuLiu 23+23 TJOT 10/07 +12/07
Naksuli 27+32 TJOT 08/07, tyttö 08/06 +12/07
zuviliini 24+30, 12/07+12/07
Masi* 23+31,poika 01/07 +01/08
Jenninen 20+25 10/07 +01/08
Amilda79 28+26 TJOT12/07 +02/08
Viljonkka 29+30 Y12/07 +03/08

Jännäyslista:

Sinililja 31.3
minisun 16.4
Mimona 16.4
karamelli83 17.4
Angelique1 19.4

Muutin vain tuota nimilistaa aikajärjestykseen..

Voi, hertta jäi aikajärjestyksessä vähän jalkoihin, mutta sen voi korjata vaikka seuraavassa listassa. Kiva kun jaksoit laittaa järjestykseen, mä olin vähän laiskempi.:)

Heippa pitkästä aikaa!!!

Kylläpäs on taas kiva tulla "töihin"... Heh, siis kun pääsee taas tänne palstalle :) Onkin jo ollut ikävä teitä!

Eipä miulla tullutkaan viivaa ovistikkuun enää siinä pääsiäisen aikana... Vaikka sillon yhtenä päivänä tuli sellanen haamujen haamu, siis se oli niin haalee viiva, että periaatteessa ei ollu viiva ollenkaan. Noh, mutta eilen aamulla tuli sit taas sellanen ihan hirmu haalee viiva, samanlainen kun sillon viime viikolla, mut sit illalla taas ei mitään. Mitä lie sekoilua, varmaan tää kierto vaan pikkasen sekasin vielä... Juuh, mutta tänään tuossa ennen töihinlähtöä tikutin, niin tuli haalee, mut jo vähän selkeempi viiva :) Jes, elättelen nyt vaan toivoo, että vahvistuisi siitä vielä... Nyt muuten ekaa kertaa tuntuisi jopa jonkunlaista kivistystä alamahassa, että voisko tää nyt vihdoinki enteillä uutta ovista... Noh, hyödynnettiin se siis heti tuossa ennen töihinlähtöä ;) Miehelle en sanonu viivasta mitään, ettei tuu turhaa stressiä ja paineita hälle...

Toivottavasti Onnellisen hössöttäjän nega muuttuu vielä plussaksi! Itse en kyllä luota raskauden testaamiseen ovistikuilla, mutta siullahan on vielä muutama päivä aikaa sinne jännäyspäivään, joten tsemppiä kovasti :)

Toivottavasti Viljonkan olo korjaantuu, ettei nyt ihan viikkotolkulla olis noin pahaa oloa...

Halit Minisunille!

On kyllä hirmusen pitkä jännäyslista meillä! Ihan huippua!!! Jos miulla ovis ois tässä tän vkln kieppeillä, menis miun jännäyspäivä tuonne 11.-13.4 tienoille... Noh, mutta en mee asioiden edelle tän enempää, pitää eka toivoo, että se viiva vahvistuu, niin sit saa tietää todellisen tilanteen :) Ai niin, joku muuten kerto (en hitsi muista kuka) laskeneensa kp1:ksi ensimmäisen vuotopäivän, kun km tuli. Eli sen mukaan miulla ois nyt menossa kp14. Ja viimeksihän miulla oli ovis kp16-17!!! Eli hitsi vie, se voiskin olla totta, että ovis ois nyt tuloillaan... Jeeeee... *hihkuu täällä itekseen...

Oon vähän tässä vielä ulalla, kun on monta päivää tullut oltua pois linjoilta, niin en välttämättä muista kaikkien tilanteita/kuvioita, kun pikaseen vaan aiemmat tekstit luin... En varmaan kaikkien juttuja muistanut kommentoida, mutta tässäpä sitä taas pääsee kärryille :)

Hertta kp?/30-32

Jihuu herttakin taas linjoilla!:) ja jipii ne tikut tuli tänään!! olin jo melkein epätoivoon taas vaipua kun ei alkaneet ilmaantua..kolmas kerta toden sanoi..
Luin ohjeet ja huomasin, että oon laskenut kierron ennen 30 päiväseks..kun oon laskenu mukaan myös kp1..eli mun kierto ei oo 30 vaa 29.. ja sen ovistaulukon mukaan testailu kannattaisi aloittaa kp12 ..tikut loppuu siihen kun on 14 päivää menkkoihin..hmm..pitäsköhän alottaa vasta 13 päivä ja menis yhen päivän pitemmälle..heh tai sitten alkaa sipeltämään niinkuin karamelli ;D ei taitas onnistaa nuil one step tikuil ku vaikuttaa niin kaposilta:)

moikkelis!
Kivasti taas säpinää meidän ketjussa! Meillä on Thaimaaseen buukattu toukokuun alkuun ihana pariviikkoinen lemmenloma :D Meinasin vaan laiskotella siellä ja käydä kaikissa ihanissa hieroinnoissa sun muissa! Sitä odotellessa...

mulla kans toi jännäily saattaapi osua tonne samaiselle viikolle kun kaikilla muillakin :D Toivotaan nyt vaan et se ovis tuossa loppuviikosta löytyäisi tiensä perille. Mutta nyt ihastelemaan mun ihania kirpparilöytöjä, esim ihka uusi aalto-maljakko 5 E!!!

Hyvä, että Mimona sait tikut vihdoin kotiin! Miulla meni tässä tokassa tilauksessa kaks päivää tai siis yks päivä oli siinä välissä ja sit tuli tilaus kotiin.

Voi vitsi mminttu, että on varmasti ihanaa päästä ihan kahdestaan sellaselle lemmenlomalle ja vielä noin ihanaan kohteeseen! Mie oon hirveesti halunnu Thaimaaseen, mut miestä ei se kohde kiinnosta. Siellä Egyptissä käytiin marraskuussa ja se oli kyllä ihana paikka! Loma meni täydellisesti ja kelit upeat! Eipähän siellä kyllä sadevaaraa ole, kun viimeksi siellä oli satanut kuulemma vuonna -96... Sinne ois kyllä kiva mennä toisenkin kerran, mutta seuraava kohde missä tykkäisin käydä olisi Kreikka. Sitten kun joskus omat häät on, niin häämatkalle haluaisin ehkä Meksikoon tai jonnekkin sinne suunnalle... Karibialle siis :) Joku Aruba ois kyllä ihan paratiisi... Aaaah...

Mites Amildan olotila? Entäs Miini?

Vitsi mitä vilskettä täällä! Jee, Hertta is back! Ja muut kanssa.
Miten te oottekin kaikki saaneet ajoitettua ton jännäilyn tonne samalle viikolle?? Minä ja hössöttäjä ollaan ihan orpoina tuolla eri aikaan..

Mun tissit ei oo enää yhtä kipeät kuin aikaisemmin :( höh. Tai siis ihan hyvä niin, mutta höh oireiden takia. Kyllä on piinaavaa tää odottaminen! Tule jo viikonloppu....

Me oltiin viime syksynä pari viikkoa Thaimaassa ja oli kyllä aivan ihanaa! Eipä juuri tehty mitään, mutta hyvin se aika meni niinkin. Paljon auringonpaistetta ja taivaallista ruokaa!Ja ottakaa ehdottomasti mminttu niitä hierontoja! Oli kaikki oikeastaan ihan hyviä. Olisikohan se traditional thai massage tai sitten joku urheilumassage mitä suositeltiin, muuten voi tulla ihan jotain muuta hierontaa..

Nyt häivyn! Ja palaan taas huomenissa. Mukavaa talvipäivää! :)

Kivaa kun on näin aktiivinen ketju! Ja että on niin yhdenmukainen kierto kaikilla.:D

Lunta tupruttelee yhä, hassua. Ja ensi viikon aluksi luvattiin jo melkein kymmentä astetta plussaa.:) Kevät tulee -taas.

Mua ärsyttää,olen jäänyt ihan koukkuun unelmien poikamieheen, vaikka niin vannoin että en jäisi. Tänään taas pitää katsoa. Ja huomenna alkaa taas teho-osasto, wuhuu!

Onko sulla Sinililja vielä huonovointisuutta? Huijui kun mua jännittää sun tilanne!

No niinhän se on: Thaimaahan :) Tiesinhän mie sen periaatteessa, mut se vaan menee niin helposti väärin...

Juu, mie oon kans jääny Unelmien poikamieheen koukkuun :) Mie kans vannoin, etten jää ja en varmaan tuu ees kattomaan koko ohjelmaa, mut toisin kävi! Ja oon hitto tänään vielä iltavuorossa, etten voi sitä kattoo, MUTTA..... Onneksi on tallentava digiboksi! Siis tää on jo noloo, nauhotan jotain Unelmien poikamiestä... Heh heh... :D

Hehhehh,miekin olen tallentanut, itseasiassa viimeksi just tallensin kun oli menoa kun se tuli!:) Kukas sun suosikkityttö on? Mun on ehkä se bettina,en kyllä ole ihan varma.;D
Siippa on aina ihan että ei juma-, katsotko sitä ihan oikeasti!:D

Täällä ei mitään uutta. Mä ilmeisesti innostun testailemaan aikaisin ja sit pystyn rauhoittumaan ja unohtamaan. Viime kierrossa nimittäin sama. Nyt vaan odotellaan sinililjan kanssa. Me ollaan ihan eriparia muiden kanssa. :D
Mä oon kans katsonut sitä poikamiestä, vaikkei kyllä pysty olemaan nauramatta ja äklöilemättä. Ei oo ihan aidon olosia ne ihmiset. Ihmettelen muutenkin miks ne on pistänyt tollasia kakaroita siihen ohjelmaan, kun jenkkiversiossa oli yli 30 olevia aikuisia ja oikeesti tavoiteltavia ja sitoutumista hakevia ihmisiä. Voihan sitä toki tässä iässäkin ja jopa alle 20 hakea, mut en ehkä ihan kosimaan menis...? Nojaa, jokainen tekee tyylillään. Ei kai näissä oikeita tapoja ole.
Toivon kyllä kaikkea hyvää mmintulle häiden ja ja lomailun suhteen. Ehkä se hääyönä sitten kolahtaa... ;) Mulla vielä aikaa suunnitella häitä enkä niistä yllättäen osaa hössöttää, mutta matkaa kyllä odotan kovasti. Tosin ehdin varmaan ennen sitäkin reissuun, mutta jotenkin häämatkalta odottaa juuri tuollaista luksusta, hierontoja ym.
Oireista sen verran että harmittaa kun tänään töissä huomasin kaikenlaisia tuntemuksia ja aloin keräämään jo listaa kaikista huimista oireista. Inhottaa kun pitää ruveta keksimään kaikenlaista, miksei voi vaan rauhassa odottaa ja olla. Tähän mennessä kun en ole huomannut sen nännikivun. Silti kuitenkin niin pessimistinen olo, kun kai sen pitäis tuntua jotenkin ihmeelliselle. Eikö se pitäis tuntua siltä että koko maailma räjähtää ja leijuu ja on ihan tosi ihanaa ja ihmeellistä...:D Ai ei vai...?

Juu, ihan samaa mieki oon mietiny sen ohjelman suhteen, mut silti siihen oon koukkuun jääny :) Ja miulla kans ukko päivittelee, että et voi oikeesti kattoo sitä... *pyörittelee silmiä päässään...
Kyl Bettina varmaan parempi on... Sen se Antti taitaa ottaa, ne sopii kyl hyvin yhteen... Ja siis jotain huhua oon kuullukki, et sen se valitsee ja on siis yhdessä nytkin sen kans... No joo, se Unelmien poikamiehestä! :D Heh...

Vitsi ei millään jaksas keskittyä töihin... Mie vaan mietin sitä, että oiskohan se ovis kenties jo tulossa... :) Taijan lähtee töistä vähän aiemmin kotiin, niin kerkeen vielä tikuttamaan... Sitä oviksen tikutusta kun käsittääkseni jossain on suositeltu tehtävän about 12-20 aikana, et ei (ekasta) aamuvirtsasta eikä enää sit hirmu myöhään illalla... Taijan kuitenki vielä duunin jälkeen tikuttaa, niin saa nähä mitä tuleepi... Oon kotona ennen ysiä, kun kasin maita lähden... Toivottavasti ei ois hirmu paha lumipyry siihen aikaan, kun matkaa tulee 35 km ja pimeetä pätkää on suurin osa, ettei oo katuvaloja, niin näkyvyys on sit kyllä aika nolla...

Hertta

No niin, täällä taas.. tulin maksamaan laskuja ja olihan se tultava vilkaisemaan tännekin ;) Mulla on vähän outo olo ollut, vähän huono, välillä kuumottaa ihan kamalasti ja sit taas palelee. Eli just sellainen, että oon varmaan tulossa kipeäksi :( Eilen illalla oikein posket hehkui ja tänään on palellut kamalasti. Meillä on kyllä töissä aika kylmä, et siitä se varmaan johtuu.

Mä en koskaan näe sitä poikamiesta, tulee sellaiseen aikaan. Enkä sitten alkanut tallentamaan sitä, vaikka on pakko myöntää, että vähän kyllä olisi houkuttanut.. Mun mies ei voi sietää tositv-ohjelmia ja saan aina kuulla siitä, kun itse tykkään jotain sellaisia katsoa. Mutta toi on nyt jäänyt väliin ja oon auttamattomasti pihalla ehkä yhdestä tämän hetken tärkeimmästä puheenaiheesta! ;)

On teillä kyllä pitkiä työmatkoja! Mutta luultavasti selviydytte niistä nopeammin autolla kuin minä lyhyemmästäni julkisilla..
Ai niin, ne laskut :)

Sehän on niin, että jos naiset viettää paljon aikaa yhdessä, niin kuukautiskierrot synkronoituu, johtuu jotenkin hormooneista. Mutta en tiennyt, että se vaikuttaa näin virtuaalisestikin ;)

Te ootte ihan höpöjä tuon poikamiehenne kanssa, minusta se oli vähän tylsä tää suomalainen versio. Tiedän jo kenet se Antti ottaa, luin yhdeltä toiselta palstalta "juonipaljastuksia", eli joku oli bongannut parin yhdessä jossain. Mutta enpä kerro kuka voitta :)