Alkumetreillä 10

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miini-81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aivan mahtavaa, että Hertan kuukautiset ovat vihdoin koko punaisessa naiseudessaan!!! Hieno homma. Pääsette tekin nyt vihdoin yrityksen pariin :D
Noista ovistesteistä. Mulla siis kierto 28-29 päivää ja tikuttelun aloin ovistestien ohjeiden mukaisesti kp11 ja siitä eteenpäin niin kauan kun oviksen pongasin... Ei kun tikkuja tilaamaan ;) Ainakin kotitesti.fi oli muistaakseni tosi halpa 21(?) tikun setti. siinä ainakin pitäis olla tikkuja riittämiin. Aloittelijallekin!

Murr.. Ja voi prkleen prkl, täti tullut Miinin luo kyläileen - taas!!! Mä niin oisin toivonut sulle jo sitä plussaa. Pah! No, ei muuta kun uutta kiertoa kohden... Jälleen! Voi paskan paska... (Saako täällä näin rumasti sanoakaan...)

Missäs kaikki luuraa? Onko kiirettä töissä näin maanantaisin? Miulla ei oo onneks kiirettä nyt, voi ottaa vähän rennommin...

Juu, pitäs laittaa tilaus menemään niistä ovistikuista...Nehän tulee kait aika nopeestikin. Varmaan parin päivän sisällä tilauksesta?

Eilen kävi kaveri kylässä. Niil on 1,5 -vuotias tyttö ja nyt toinen tulossa kesällä. Vauvakuume senkun vaan kasvaa, kun tuntuu, et joka puolella vaan on raskaanaolevia tai jo lapsen saaneita kavereita... Noh, täältä yritetään kitkutella ite perästä ;)

Hei ja kivaa alkanutta viikkoa kaikille!:)

Onnittelut Hertalle tädin tulosta ja pahoittelut samasta Miinille!

Vkl meni ulkoillessa ja pilkkiessä..Nytkin aurinko kivasti paistelee ja haluttas lenkkeileen..kirpeä pakkaskeli:)..aa sieltä se kevät ja kesä lähestyy..

Tän viikon lopussa olis sitten se terkkari/gyne..tuun kertoon sitten miten kävi ja löytykö mitään epäilyttävää..
Ovis taitaa olla päällä limailusta päätellen..makuuhuoneessa vain on ollut niin hiljasta, että näillä näkymin oottelen menkkoja kiltisti saapuvan parin viikon päästä.. jos ei asiaan välittömästi tuu muutosta:)

Kuulin kans vasta, että serkkutyttö on raskaana ja tuli semmonen olo, että mäkin haluun!!..eli täälläkin vauvakuume senkun kasvaa..

Kyllähän sitä meinaa nuo työt vallan häiritä tätä palstailua... ;) Onneks mulla on kuitenkin suht oma tahti näiden töiden kanssa.

Huvittaa vieläkin tuo mun lauantainen punaviinin juonti.. Piti juoda sitä ihan vaan lasillinen tai kaksi - ihan vain edesauttaakseni alkion kiinnittymistä kohtuun. Mut tuosta viikonloppusesta tahdista päätellen, mulla pitäis sit varmaan olla alkio kyllä niin jumissa siellä kohdusssa nyt, kun taisinkin huitasta koko pullon menemään.. ;) Oonkohan nyt käsittänyt jotain väärin? Hih.. :D

Onneks alkaa olla tämä työpäivä jo voiton puolella ;)

Työ häiritsi palstailua pahemman kerran mut nyt on aikaa. Systeemi ei toimi ja korjaaja tulee puol neljältä. Joten nyt bileet pystyyn!! :D

Varasin itelleni lekurin ens viikolle. Sillon täti on toivon mukaan poistunu maisemista. Mä vaan pelkään sitä samaa kun kaikki muutkin täällä eli että se ei ota juttua ollenkaan tosissaan ja sanoo että mitäs se haittaa että kuukautiset tulee miten sattuu. Kyseessä on työterveyslääkäri joka hoitaa myös gynepotilaita. Ajattelin josko hän olis hyvä sanomaan mikä mussa on vikana. Ainakin parempi kun pelkkä työterv. lääkäri :) Jos sieltä ei saa apua niin sitte gynelle omakustanteisesti.

Siinä käy kyllä viinin kanssa helposti just noin :P Mä kyllä otin ihan sivistyneesti vaan lasillisen lauantaina mutta eipä siitä nyt paljon hyötyä ollut kun täti hyökkäs viikon ajoissa. Mut Amilda toivotaan et se pullo riittäis sulle :D

Hei täältäkin ja pahoittelut Miinille tädin tulosta!Hertalle puolestaan onnea kun täti tuli..
Mä en oo saanut tänään sitten yhtään mitään aikaiseksi,on ihan unelias olo;)Kotiin pääsyä vain odotan.Ja tänään pitäis vielä jumppaan jaksaa raahautua..

Miini: Toivottavasti osaa lääkäri auttaa ja suhtautua vakavasti eikä vähättelevästi.

Mie arvelin, että nyt voisin alkaa sitä greippimehua kittaamaan :D Pitääkin mennä kaupan kautta kotiin...

Niin mä katos meen jo kuuteen töihin nii pitää rauhassa herätä jo viideltä :( noh pääsee kotiinkin jo sitten kahelta että en valita :D

Oireita on koko ajan (varsinkin palelu ja mahan "kiristykset" ja viiltely) mutta katsellaan...varmaan sitten loppuviikosta pissailen jo tikkuuu... Olisin jo eilen aamulla testaillu ku tajusin et mun testit näyttää jo 8 päivää hedelmöyttymisestä mutta maltoin kuitenkin vielä odotella. Saa nähä millon sitä viittii sitten testata ku varmaan saan hermoromahduksen jos se o nega, niiiiiiin kova vauvakuume päällä (niinku tais olla aika monella muullakin ;))

Voi ei!!!! mmintulle niin paljon plussatuulia bd bd bd bd bd !!!!!
Mä oon jotenkin niiiiiin varma, et sä plussaat....
Vitsi, kun joutuu itse odottaan vielä viikon ainakin. Ja kun ei oo edes mitään tuntemuksia suuntaan eikä toiseen... Tylsää :(

Juu, se on hirveetä, kun ei malta oottaa sen testin kaa, sit kun sieltä se nega tuleekin, niin on ihan hirveetä :( Miulla viimesimmän negan kans itku pääsi vessassa, että voi S****NA, miks ei voi ne v***n menkat alkaa, mut ei voi olla kyllä plussaakaan???!!! Kyl tiesin, et en taida raskaana olla, mut kun ei ne menkatkaan ollu vielä alkanu, niin pitihän sitä jotakin vastausta/varmistusta saada asioihin... Ihan syvältä nuo negat, siis meidän tilanteissa oleville ihmisille, jotka sitä plussaa niin kovasti toivoo ja yrittää...

Pitää vaan jaksaa päivä toisensa jälkeen ja yrittää pysyä selväjärkisenä :) Tsempataan toisiamme ja puidaan täällä tuntojamme, kun alkaa v***ttaa liikaa ;)

Niin, en siis tarkoittanu mminttu siulle, että KUN tulee se nega... Tarkotin viestissä itteeni, kun tiesin, että negaa se miun viimesin testi tulee näyttämään ja kuten tulikin. Toivon valtavasti, että plussaisit :D dbdbdbdbdb Siis monta päivää siulla on jo myöhässä? En nyt millään muista... Alahan kohta jo kaivelemaan niitä testejä, päästään jännäämään tulosta ;)

Huomenia!
Eipähän mulla vielä ole mitenkään myöhässä.kait. Paha sanoo kierrosta mutta tänään on 13 päivää ovulaatiosta. Ehkä sitten huomenaamulla tai sitten torstaina tai....kun en oikeesti millläään nyt halua rikkoa tätä ajatusta :D Nytkin nokka tukossa kirjottelen että voipi olla ihan flunssaakin vaan...
mulla on ollut viime aikoina aika ristiriitaiset tuntemukset. Välillä oon maailman onnellisin jos plussaisin ja välillä taas mietin että tuleehan ne menkat sieltä niinku aina ennenkin eikä meidän elämä tästä mihinkään muutu. Ehkä se iso muutos kuitenkin vähän pelottaa vaikka vauvakuume on kyllä megalomaaninen!

Mulla on kiva turbotus päällä (tulee kyllä normaalisti myös ennen menkkoja) ja hauska katella kuinka mun maha on ISO. siis jos tästä kierrosta ei tärppiä tule niin tämä nainen joutaa sitten dieetille ja salikuurille.
Mutta rattoisaa työpäivää/koulupäivää itsekellekin. LAittakaahan taas spostia niin on kotiintullessa taas luettavaa!

Huomenta! Ja mukavaa Runebergin päivää ja laskiaistiistaita :)
Tuo ^ yks on näköjään ollut taas täällä linjoilla jo ennen kukon pierasua...

Rohkeesti vaan mminttu testaileen... Kyllä se plussa sieltä pärähtää. Aika vakuuttavat nuo sun oireesi on olleet. bd bd bd bd

Mulla lähti tää päivä käynttin päin pyllyä... Tuossa autossa työmatkalla puoliunisena venyttelin siinä pienessä tilassa jotenkin niin, et joku nikama napsahti oikein kunnon rytinällä tuolla lapaluiden välissä ja nyt ei käänny sit edes pää kunnolla. Saman tien kun tulin töihin otin mun jumppakepin ja yritin pyöritellä ja kiertiellä käsiä, päätä, niskoja yms. mut jumissa on ja pysyy...
Nyt kaikki kikka kolmoset on tervetulleita, että saisin tän jotenkin toimimaan, koska en halua turvautua Sirdaludeihin (lihasrelaksantteihin) nyt, jos oonkin pieniin päin... Mulle käy näin ehkä kerran vuodessa, että tuo yksi (aina sama) nikamaväli jotenkin napsahtaa ja sit vuorokauden kuluttua ei edes kädet nouse sen vertaa, että saisin paitaa päälle (näin siis käynyt!!) ja ainoa, mikä auttaa ajan kanssa on nuo Sirdaludit. Miksi juuri nyt?!? Ihan koska vaan muulloin, mut ei sillon kun en halua turvautua lääkkeisiin... Murr...

Huomenta! Eipäs taas vaihteeks jaksas hirveesti tää työnteko kiinnostaa...Nyt ei edes oo paljoo tekemistä, niin ei tääkään kivaa oo, että pitää sitten olevinaan koko ajan olla tekevinään kaikkee...

Miulla taitas olla menkat jo lopuillaan...Outoo, et näin vähän aikaa vaan kestäs. Muistelen, et sillon joskus ennen pillereitä menkat kesti jotain viikon verran... No joo, en kyllä valita, jos neljällä päivällä nyt pääsen :) Eli nyt pitää sit vaan ootella ja valmistautua tikuttamaan ovista...

Jes, kohta pääset testaamaan, mminttu :)

Huomenta!

Amilda mulla oli pienenä sama juttu niskojen kanssa. Ja kun kerta lapsi olin niin en saanut Sirdaludeja joten meni odotellen 4 päivästä viikkoon niin pää käänty taas... Mut sullahan ovis oli ja meni ja menkkoihin on vielä aikaa, olisko nyt kuitenki sellanen sauma et muutaman päivän pystyis ottaa noita? Vai vaikuttaako seki kiinnittymiseen..

Jännäyslista:
Fiona77 8.2.
mminttu 7-10.2
Amilda79 13.2 (Ystävänpäivänä olis kyllä aika ihana plussata ;) )
minisun 15-16.2
Angelique1 17.-19.2 (sillä normaalikierrolla)
Mimona 18.2

Amilda oliko tämä tuorein versio, korjaa jos ei... ;D

Sulla on Amilda luultavasti fasettilukko.Pidä siinä kylmää usein noin 15 min välein.Ei suoraan iholle et iho ei palellu.Ota särkylääkettä.Ja jos noi ei auta niin sitten sun varmaan täytyy ottaa Sirdaludia,mut illallahan sitä voi vasta ottaa.Ei siitä vielä ole haittaa vaikka olisitkin raskaana,koska sitä ei suositella raskaana käytettävän mutta jos hyöty ylittää haitat niin sitä voi käyttää raskaana ollessakin!

Hih.. Oonko mä joku järkkäiljiä? ;) Kai tuo on viimesin... Ihan ajankohtaiselta ja hyvältä tuo näyyttäpi ;)
Mistäs mä nyt sen tietäisin, vaikuttaako nuo Sirdaludit kiinnittymisiin yms. tai voiko niillä olla jo tässä oviksen ja kuukautisten/plussan välissä jotain haittaa tulevalle lapselle.Tietäisköhän meijän terkka, minisun, asiasta?!?

Tylsää töissä... Toivottavasti saat Amilda nikamat kuntoon! Varmaan tekee kipeetä... Mie tilasin juuri kotitesti.fi :stä ovisliuskoja ja r-testejä sellasen yhdistelmäpaketin! Ehtiivät kivasti tulla tällä viikolla kotiin, niin pääsen testailemaan ovista sit jo ehkä sunnuntaina :) Pitää alottaa hyvissä ajoin tikutus, kun ei tiiä miten pahasti tää kierto heittelee... Hitsi en ala, jos toinenkin kierto on jotain 50 päivän luokkaa... Hmph! No pitää toivoo, että ei menis hirveesti yli 30:n...

Minttu alkaa kohta päästä töistä, täällä sitä pitäis jaksaa vielä 3 tuntii. No toisaalta toihan ei oo kauheen paljon toi. Töitä olis kyl enemmän ku 3 tunnin edestä joten taidanpa jatkaa. Kävin vaan nostelee ettei tiputa ihan kokonaan.

Mun pitäis kyl ottaa teistä mallia ja koittaa tikuttaa tota ovista. Jotenki se aina jää...

Missä kaikki on?!

Taitaa kiirusta pitää, kun meinaa tää ketju tipahtaa välillä ihan alas...

Kauhee väsymys on, meinasin äsken nukahtaa tähän koneen ääreen... Pilkityttää... *haukottelee...

Jep, kyllä tää miun tädin vierailu tais tyssätä tähän päivään... Eipä enää hirveesti tipu... Ihan hyvä vaan, ettei mitään toista viikkoa kestäny... Mukavat 4 päivää, ihan passeli...

heh kantsii vastata ennenku tietää asioista :D Eli ei tainnut Amildan niskajäykkyys olla tietokoneelta hankittua :D Noh paranemisia kuitenkin. Emmäkään halunnut eilen laittaa nenäsuihketta jos se jotenkin saattais vaikuttaa sikiöön vaikka en ees tiedä oonko raskaana mutta better safe than sorry :D Oon varmaan sitten raskausajan ihan vauhkona ton mun migreenin kanssa kun en mitään lääkkeitä haluis napsia... noh eipähän mennä vielä niin pitkälle :D