Alkumetreillä 10

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miini-81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heh, mullaki ongelmaa päänsäryn kanssa, niin en oo kehannu Burana Capseja syödä, vaikka ne ois miulle ehkä tehokkaimpia, oon vetäny Panadolia, joka taas miulle ei juurikaan auta, pari tabua kerralla, ni jospa se siitä... :) Buranaa kun ei saisi syödä raskaana ollessa...

jooh pitihän se mennä testaamaan kun ei jaksa odotella. Puhdas nega tuli :( Noh ois voinut vituttaa enemmänkin. Eli kaikki oireet oli taasen vaan mielen tulosta...siinä sen näkee ku alkaa arvuuttelemaan että korkeelta putoo...

Ei se helppoa ole näin nuorenkaan tulla raskaaksi :(

Huomenta! Harmittelut mmintulle negasta :( Tiiän, että v****taa silti, vaikka oiskin osannu ounastella sitä negaa... Eikun uutta ovista kohti :)

Miulla täti häipy jo eilen, ei vieraillu kun sen 4 päivää...Jokohan tänään tulis ne tikut postilaatikkoon mitä tilasin eilen? Tai voi olla, että menee huomiseen se toimitus...

Hertta tänään tai huomenna niin ajoissa on :)

Mun tätivierailu tais sitte kestää kaikki kaks päivää. Ehkä se johtuu siitä et ne tuli viikon etuajassa? Normaali on mulla se neljä päivää. Täti on sekaisin. Onneks on varattuna se lekuri.

Huomenta! Mä kävinkin avautumassa jo sähköpostin puolella...

Pahoittelut negasta mmintulle joo. Mun tekis mieli tsempata ja luoda toivoa, mut koska mminttu ei sitä toivonut, niin tsemmpiä sit uuteen kiertoon...

Vitsi, miten huippua olis, kun kestäisi tuo tätin vierailu vaan tuon 4 päivää. Mulla se kestää viikon!!! Ja ensimmäiset neljä päivää niin, et Niegaran putoukset ei oo mitään siihen verrattuna :( Ja kivutkin on sit sitä luokkaa ekat pari päivää, et ei tarvii kulkee kun kontillaan tai kun vanha mummo kippurassa. Tosin onhan ne sit taas säännölliset, mut onko kivaa, jos neljän viikon välein viikon kivut ja vuodot!!! Niin ja kun kivut tulee lisäks vielä ovulaation aikaan siihen puoleen väliin...
Ei kai sitä näköjään kellekään ole luotu sellaista kiertoa, ettei siitä valitettavaa löydy!

Ok, Miini!

Miulla on ennen ollu tosi kovat kivut ja vuoto kestäny parhaimmillaan yli viikon (siis aikoinaan enne pillereitä), mut ihme juttu, että nyt näin vähällä pääsin. Kiva vaan, en valita :)

Miini: siis mullakin viime menkat tuli 5 päivää etuajassa ja olikin paljon paljon niukemmat kuin yleensä.. viel pari päivää niin pääsen lekurille kans..

mminttu: harmittelut negasta...millasel testil testasit? 10ml vai 25ml? mun mielestä jos testaa tol 25ml niin menkat sais olla muutaman päivän myöhässä että näyttäs, kun kaikil se raskaushormooni ei lisäänny niin nopeesti.. mut tietysti poikkeuksiakin on kellä näkyy jo 10 päivää hedelmöittymisestä tuollakin testil..no joo:)..Itse olen päättänyt, että testaan tästä lähtien vasta, kun on myöhässä..niin eipä kulu niitä testejä sit mielinmäärin;)

Mimona sulla taitaa olla se lekuri jo mua ennen, mä meen vasta maanantaina. Kerro sitte heti miten se meni ja mitä se sano! Mä kyllä toivon et siellä tutkittais ainaki hormoonitoimintaa jotenki, ku tuntuu et kaikki ei oo ihan kohdillaan. Mistähän toiki sit johtuu et ne on noippal niukemmat ku normaalisti. Ei voi tietää...

Mä oon yrittänyt tänään vähän tyhjentää tuota mun työkasaani tältä mun työpöydältä edes vähän... Aika lailla yrittämiseks on mennytkin, mutta onneksi nyt jotain tärkeimpiä oon saanut selvitettyä ihan loistavalla tuloksellakin ;)

Sanot Miini suoraan (vähän surkeenakin...) sille lekurille, et ootte jo vuoden yrittänyt tuloksetta ja nyt olis aika kyllä selvittää, missä mättää! Oot tiukkana ja vaadi sitä palvelua. Muutenhan ne saattaa tarjota sulle joitain hormoneja ja sanoa vaan, et no kattellaan tässä nyt vähän aikaa vielä, miten nämä vaikuttaa tms. Älä suostu vain ottamaan jotain hormonireseptiä, vaan vaadi tutkimusta siitä, mikä syynä tuohon ettei ole tärpännyt. vuosi on kuitenkin pitkä aika, olitte sit kuinka tahansa aktiivisesti yrittäneet...

...Ja eikun takas työpöydälllä lojuvien lippusten ja lappusten pariin!

Joo no siis en nyt sitten olekaan varma että mikä sen testin oikee arvo nyt sitten oli :D Kun siinä ohjeissa luki et 10ml/25ml mutta sitten itse paketissa et 25ml niin ota siitä sitten selvää..jooh voihan se olla et aikasin tein ja turhaan motkotan mutta oikeestaan nyt tuntuukin paremmalta ku "tietää" että menkat tulee. Mulle ei vaan tollanen jännitys varmaan sit sovi :D Eli menkkoja odotellaan. Jos vielä viikonkin päästä odotellaan niin katellaan sitten uudestaan niitä testejä. Testasin siisn dpo13 ja kp33/34 ja vaikka iltapäivällä tein niin olin sitä ennen pidättänyt 5h että luulis sen riittävän. noh mutta muihin asioihin.

Niinku jo avauduin niin eniten pelottaa se että meissä olis oikeesti jotai vikaa. Oon todella malttamaton ja kun ajattelee että eka yrittään about vuoden ja sitten vasta saa tietää ongelmista niin joutuu melkeen pahimmassa tapauksessa odottamaan ainakin toisen vuoden ja enemmänkin! Mutta siihen on tyydyttävä että se suodaan meille ku aika on oikea ja meidän täytyy vaan hyväksyä se. Uskon kyllä että minä (ja me kaikki) vielä saadaan se oma nyytti kainaloon ja mikä ihana tunne se onkaan kun saa paijata sitä omaa kultaa <3 niin ja värittää sen kaa värityskirjaa, saapahan hyvän syy ostella niitä, nyt en kehtaa :D

Miini: Joo yhdyn Amildaan ja sanot että haluat parhaan mahdollisen hoidon! Nykyään on niin pyllystä että lääkärissäkin pitää itse tietää mitä pyytää ja vaatii. Oot kovana ja jos ei mikään muu auta niin tirauta kyynel :D

Pahoittelut mmintulle negatestistä...

Mulla on ihan tylsä vaihe nyt menossa, ovista vasta oottelen. Ja sinnekin taitaa olla vielä pari viikkoa. Nyt ois kyllä hienoja raskausoireita, kierron vaihe on vaan ihan väärä niille :) Väsyttää sikana ja koko ajan on öklö olo, ruoka ei maistu. Mutta nämä on nyt flunssan jälkioireita, valitettavasti.

Mä kävin vähän terrorisoimassa tuolla sähköpostissa ;) Mun pitää varmaan kohta lopettaa koko kirjottelu, kun ei tästä mun tekstin tuottamisesta tuu yhtään mitään!!!

Mulla olis viikko (ehkä vajaa viikko) jännäyspäiviin, mutta ei oo ei sit niin minkäänlaisia oireita - ihme kyllä ei edes mitään omassa päässä kehiteltyjä. Pikku nippailuja nyt tietty alavatsassa on, mut mulla ei taida olla kyllä kierrossa päivääkään, jolloin ei jotenkin nippailis alavatsaa, niin ei tätäkään voi oireeksi lukea. hmph.. :(

Kyllä sitä väkisinki pelkää et jotain on vikana ja keksii näiden kuukausittaisten oireiden lisäksi kaiken maailman ongelmia ja tauteja... Sitä alkaa pelkäämään onko jotain pahasti vialla ja onnistuukohan koko projekti ollenkaan... Mutta siihen haluan kyllä vetää rajan koska luotan että kyllä se vielä odotuksen odotus palkitaan!!! :)

Niinhän se yleensä menee et ite pitää tietää mikä vaivaa ja miten haluaa mitäkin hoidettavan... Tarvinnee alkaa harjoitella sitä itkun tihruttamista :D Mimonan lekurikokemuksia odotan, antanee osviittaa mitä odotettavissa on.

Huomenta tänne Ellienkin puolelle! Pitää vähän nostella tätä, kun meinaa ihan alas pudota...

Miulla ei nyt tässä vaiheessa mitään kerrottavaa oikeen oo... Pitää vaan ootella ainaki sinne sunnuntaihin asti, kunnes alan sit ovista tikuttamaan. Tässä nää välipäivät on vähän tylsiä nyt... Ens viikolla saattas olla sit jo eri meininki, mikäli se ovis löytyy niillä tikuilla ;)

Miten jännäilijät, Fiona? Eihän täti punanen oikeesti vielä tullut Minttu!

Täällä eletään kanssa niin tylsää vaihetta kun olla ja pääsee. Kp 4 tai jtn. Eipä siitä paljon raportoitavaa revitä... :P

Joku gallup olis nyt kyllä piristävä! Anyone?

Täältä mäkin pyrähdän paikalle tän viimesimmän jännäyslistan kanssa.

Jännäyslista:
Fiona77 8.2.
mminttu 7-10.2
Amilda79 13.2 (Ystävänpäivänä olis kyllä aika ihana plussata ;) )
minisun 15-16.2
Angelique1 17.-19.2 (sillä normaalikierrolla)
Mimona 18.2

Tosiaan Fionan tuntemuksista olisi kiva kuulla! Ja mmintun (jos saa vielä jäänätä sunkin puolesta).
Mäkin aloin eilen illalla jo kehitteleen (siis väkisin yritein mielessäni kehitellä) itselleni oireita. No, vähän sain itselleni heikon/oudon olon (varmaan ihan vain väsymystä) ja tuota alavatsaa nippailee kyllä kovin ihmeellisesti - vähän niinkun normaalia alempaa ja se on sellasta lievää paineen tunnetta/kutinaa tuolla häpyluiden päällä ;) Hih, kyllä tämä mieli keksii jos vaikka ja mitä... Kyllähän tämä torstai on taas niin (kuviteltua)toivoa täynnä ;) Katotaan vaan niin huomenna tai lauantaina alkaa se itketys ilman syytä! (mikä siis tulee muutama päivä ennen menkkoja..)

Joo, pistetääs jotain galluppia pystyyn. Se olis mukavata!

Miini -81 27+26 TJOT 02/07
Maijuliini81 26+26 TJOT 08/07, poika 08/06
Milla-80 27+27 09/07
minisun 25+27 09/07
Minttuska 25+30 09/07
Fiona77 30+30 10/07
Kesähelena 24+24 TJOT 10/07, tyttö 11/04
mminttu 21+22 10/07
Liisaleena 25+27 TJOT 11/07, tyttö 09/04
Amilda79 28+26 TJOT12/07
Hertta 26+28, Y12/07
Mimona 23+23 TJOT 12/07
Angelique1 23+26 01/08, km 8/07
Lydia 28+31 TJOT 01/08

Plussanneet:
mammaksi 30+30 TJOT 10/07, poika 11/99 + 11/2007
Miisa* 25+31 10-11/07, poika 10/06 + 11/2007
Viulu83 24+35 11/07 + 11/2007
VilmaAurora 27+29 TJOT 09/07 + 11/2007
LiuLiu 23+23 TJOT 10/07 +12/07
Naksuli 27+32 TJOT 08/07, tyttö 08/06 +12/07
zuviliini 24+30, 12/07+12/07
Masi* 23+31,poika 01/07 +01/08
Jenninen 20+25 10/07 +01/08

Vähän päivitystä *tarjoilee syndekakkua vähän jälkikäteen*

Amilda vai pitäisikö sanoa .... ;) melko lupaavia Oireita sulla! bd bd bd bd bd bd bd
Ps tuliko uusin lista nyt? :)

Paljon onnea vaan....
Paljon onnea vaan....
Paljon onnea... Miini
Paljon onnea vaan....!!!
(lauletaan nyt ihan näin kirjallisesti vaan - luonnollisella rääkkymisellä sitä tuskin haluaisit kuullakaan ;) )

Eiköhän tuo se uusin lista ole, kun mun miehen ikäkin on päivittyneenä.
Pitäiskö alkaa huhuileen joitain, joista ei oo kuulunut aikaan mitään ja jos ei ilmottaudu, niin ensi ketjua aloittaessa voisi tiputtaa pois, Elikkäs:

Milla-80 Huhuuu!!! Mihin olet kadonnut...
Minttuska Huhuuuu!!!! Jokos on plussa pärähtänyt?
Kesähelena Huhuu!!! Vieläkö kakkonen antaa odottaa itseään?

Niin ja Maijuliini? Haluatko, että sut pidetään mukana meidän ketjussa siihen asti kun jälleen palailet pikkukakkonen toiveissa vai kuinka? Siellä taustalla kun kuitenkin pyörit...

Ja Miini, nuo mun oireet... Kuten jo sanoin, ne on kyllä niin väkisin haettuja ja kaiveltuja kun olla ja voi! Ei kukaan normaali ihminen edes huomaisi tälläisiä. Muuta kun me, jotka kytätään jokaista pikkustakin muutosta ja "oiretta" suurennuslasilla...

En oo oikein uskaltanut kirjoittaa mitään kun on jotenkin oudot fiilikset. Kp:na 29 siis viime maanantaina jonkinlaista tuhruvuotoa tuli, mutta se sitten loppui siihen. En tiedä onko nyt sitten kp 32 vai kp 4 (jos siis toi ma lasketaan ekaks ja ainoaks vuotopäiväks)?! Lämmöt on edelleen korkealla, muuten ei mitään tuntemuksia. Mitään testejä en ole tehnyt, enkä ajatellutkaan tehdä.
Mä en nyt oikein tiedä mitä ajatella, ja siis yritän keskittyä muihin juttuihin.
Peukuttelen täällä Amildalle ja mmintulle :-)
Kuulette musta taas, kun on jotakin kerrottavaa.

No huijui Fiona!! en kyllä tiiä voiko tommosta sanoa menkoiksi?..itsellä ois varmaan pää räjähtäny epätietosuudesta tuossa tilantees:) siis jos en ois jo testannu:).. mut tietysti järkevää ootella viel tovi.. toivottavasti sulla tulee pian kerrottavaa ja peukutetaan, että ois plussanmuotosia;)