H
Hertta1981
Vieras
Moi!
Juu, kiitos infoista Noa
Kylhän se reissu vauvankin kans varmasti onnistuu. Oon kans samaa mieltä, et se on asenteesta kiinni. Jos vaan vauvakin on sellanen suht tyytyväinen, terve tapaus. Esim. paha koliikkiaika ois varmasti este lähtöön, ainakin itselle. Koitin netistä hakee tietoa, niin melkeimpä ne hyvät matkarattaat, jotka saa makuuasentoon nukkumista varten, ja ehkä se kantoreppu on ne tärkeimmät välineet matkalle. Vaippoja ja jotain soseita varmasti saa paikanpäältäkin, mut kyl varmaan itse ottasin ainaki jonku verran niitä mukaan, kun ei kuitenkaan ole tietoa, et millasia ne paikalliset on. Vaipat nyt varmaan menee millasia lieneekään, mut ruuat (soseet ja korvikkeet) varmaan mukaan ottasin. Ehkä vielä ennemmin ottasin mukaan nimenomaan lihasoseita, siis semmosia pääruokia. Hedelmäsoseet varmaan sielläkin on ihan jees. Tai noh, varmaan kaikki siellä on jees, mut enivei... Äidinmaitokorvikkeet kuulemma usein on jauheista tehtäviä, et valmista vastiketta ei välttämättä ole. Mut tietty, jos se NANnia on ulkomaillakin, ni sehän on sit hyvä juttu. Pitää koittaa itsekin ottaa selvää, et mitä on saatavilla, ni tietää vähän sit etukäteen, jos reissuun joskus lähdetään 
Poika nyt päiväunilla ulkona, vein 13.10. Oltiin aamulla semmosessa paikallisen MLL:n tapaamisessa (2008 syntyneet vauvat), ns. rotinakahveilla, kun sellaset kerta tarjottiin, ni eipä tuolla kummosta ollu. Oli siellä äitejä varmaan yli 10. Ei siellä oikein kukaan tullu miulle juttelemaan, pari kysy vaan lapsen ikää ja jatko sit matkaansa. En itse niin aktiivinen ole, et menisin heti tuntemattomille juttelemaan, joten vähän itestäkin kiinni, et ei juttuseuraa ollu, mut en nyt muutenkaan oloani siellä kovin kotoisaksi ja mukavaksi tuntenu. Eli sama kun en ois siellä käynykkään, mistään en ois paitsi kyllä jääny, mut tietääpähän jatkossa.
Nyt kuuluu narinaa...
Juu, kiitos infoista Noa
Poika nyt päiväunilla ulkona, vein 13.10. Oltiin aamulla semmosessa paikallisen MLL:n tapaamisessa (2008 syntyneet vauvat), ns. rotinakahveilla, kun sellaset kerta tarjottiin, ni eipä tuolla kummosta ollu. Oli siellä äitejä varmaan yli 10. Ei siellä oikein kukaan tullu miulle juttelemaan, pari kysy vaan lapsen ikää ja jatko sit matkaansa. En itse niin aktiivinen ole, et menisin heti tuntemattomille juttelemaan, joten vähän itestäkin kiinni, et ei juttuseuraa ollu, mut en nyt muutenkaan oloani siellä kovin kotoisaksi ja mukavaksi tuntenu. Eli sama kun en ois siellä käynykkään, mistään en ois paitsi kyllä jääny, mut tietääpähän jatkossa.
Nyt kuuluu narinaa...