Alkuraskauden järjetön väsymys!! Mitään ei jaksa tehdä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poikki

Vieras
Teen työtä joka alkaa klo 6 joka aamu (fyysistä) ja kun pääsen töistä, olen niin poikki että mitään en jaksa kotona enää tehdä kuin löhötä. työ vie ne pienetkin voiman rippeet. Mies raivoaa kun kotityöt on tekemättä ja olen muka laiska, vaikka oikeasti tämä väsymys on niin järjetöntä ja välillä tuntuu että hyvä kun tajuissaan pysyy! Ja tähän vielä pari lasta pitää hoitaa yksin siihen asti kun mies tulee töistä. En tiedä miten selviydyn tästä raskaudesta jos tämä ei pian helpota, viikkoja on vasta 7+ mutta tämä väsymys tuntuu vain lisääntyvän koko ajan!
Onko tämä edes normaalia??

neljättä odotellaan ja aivan sairas väsy ja ympärivuorokautinen pahoinvointi ja päänsärky. ennen ei oo tämmöstä ollut. kolmannesta ei ollu mitään,olin terve ku pukki. ja ekasta ja tokasta ainoostaan aamupahoinvointia.

mulla on nyt rv11 ja päänsärky on välil alkanu helpottaan. ei kans jaksais tehä mitään. ainoo mikä on et oon muksujen kaa paljon pihalla ja vesipullo ym muuta mukana,se vähän auttaa.

No kyl olin miekin sillo ihan tööt kun lasta odottelin. Siis pystyin nukkuu (mitä en normisti tee) vaikka imuri huusi vieressä kun mies imuroi. Olikin aika prinsessa olo silloin kun mies teki osansa kotitöistä.

Täällä myös tosi väsyneet fiilikset, viides raskausviikko vasta menossa. Eiköhän se tästä vielä pahemmaksi muutu ennen helpottamista, mutta onhan se sen arvoista.

Yhteistyössä