H
harmaana tällä kertaa
Vieras
Minulla oli tässä joku aika sitten alkuraskauden ultra ja siellä sain hämmentävää tietoa. Minulla piti olla viikkoja 12+1, mutta ultran mukaan sikiön koko vastasi viikkoja 10+5. Mittasi todella mot kertaa ja ultrasi sekä vatsan päältä, että sisäkautta. Kiertohan voi heittää, sen ymmärrän. Mutta mutta... Olisin tehnyt positiivisen raskaustestin näiden uusien viikkojen mukaan sitten jo heti hedelmöittymisen jälkeen, mikä ei tietenkään voi olla mahdollista. Viiva oli vahva, tuli heti testiin, eikä testi ollut ns. herkkä testi. Sydänäänet minulla olisi myös näiden uusien viikkojen mukaan kuuluneet jo viikolla 7, enkä oikein usko senkään olevan mahdollista; minulla on kohtu taaksepäin kallellaan ja on tuota peitettäkin välissä :shamed:
Eli, mikä voisi olla syynä sikiön pieneen kokoon? Onko jollain kokemuksia tai tietoa muuten tästä asiasta? Huolestuttaa... Np ei mitattu, koska ei sitä miehen kanssa haluttu, mutta kätilö vilkaisi myös niskan alueen ja vaikutti olevan ok. Liikkeet ja sydän olivat myös ok.
Eli, mikä voisi olla syynä sikiön pieneen kokoon? Onko jollain kokemuksia tai tietoa muuten tästä asiasta? Huolestuttaa... Np ei mitattu, koska ei sitä miehen kanssa haluttu, mutta kätilö vilkaisi myös niskan alueen ja vaikutti olevan ok. Liikkeet ja sydän olivat myös ok.